04:15 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مقوا

هر کیلو کاغذ در بازار سیاه چند؟!
پایگاه خبری راد: بنا بر اعلام رییس اتحادیه چاپخانه‌داران قیمت هر کیلوگرم کاغذ چاپ در بازار سیاه بالغ بر ۶۰۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم کاغذ رول باز شده در این بازار بین ۵۴۰۰ تا ۵۸۰۰ تومان است.
درخواست لغو ممنوعیت صادرات کاغذ بسته‌بندی از وزیر صنعت
پایگاه خبری راد: رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران ممنوعیت صادرات کاغذ بسته بندی را موضوعی غیرکارشناسی دانست و از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد در این خصوص بازنگری صورت گیرد.
افشای یک فساد ۱۳۰ میلیون دلاری در واردات کاغذ
پایگاه خبری راد: می‌گویند سرانه مطالعه ما ایرانی‌ها پایین است و کمتر از شهروندان کشورهای توسعه‌یافته و درحال‌توسعه کتاب و مجله می‌خوانیم؛ اما انگار هرچقدر میل به مطالعه در ما وجود ندارد، عده معدودی از هم‌وطنان ما میل عجیبی به ثروت‌اندوزی از طریق بازی کاغذی دارند.
کاغذ با ۱۳۳ میلیون یورو دولتی نمی‌تواند سرپیچی کند
پایگاه خبری راد: با توجه به اینکه ۲۰۳ شرکت واردکننده ۱۳۳ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۹۴۶ یورو دولتی برای واردات کاغذ دریافت کرده‌اند، قیمت این محصول از اردیبهشت ماه تغییری نکرده و تا پایان سال هم نباید افزایش داشته باشد.
اسامی و قیمت سیگارهای قاچاق در بازار ایران+ جدول
پایگاه خبری راد: اسامی برندهای سیگار قاچاق در بازار ایران همراه با قیمت آن‌ها اعلام شد.
افزایش قیمت آبمیوه‌های ایرانی و خارجی
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنایع تولید و صادرات کنسانتره و آبمیوه گفت: میزان افزایش قیمت آبمیوه‌های ایرانی به زودی مشخص می‌شود و آبمیوه‌های خارجی نیز در نقاط مختلف شهر قیمت‌های متفاوتی دارد و نرخ یکسانی برای آن‌ها تعیین نمی‌شود.
واردات میلیاردی قرقره
پایگاه خبری راد: آمارهای رسمی گویای آن است که در فروردین امسال بیش از یک میلیارد و ۳۷ میلیون تومان دوک و قرقره وارد ایران شده است.
تخصیص ۲۰۰ میلیون دلار ارز ۳۸۵۰ تومانی برای تامین کاغذ
پایگاه خبری راد: رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران از تخصیص حدود ۲۰۰ میلیون دلار ارز ۳۸۵۰ تومانی جهت تامین مواد اولیه و نیز واردات کاغذ در بخش تحریر و روزنامه خبر داد.
هفت تاثیر حیاتی جنگل‌ها بر زندگی انسان
پایگاه خبری راد: جنگل از دید عموم مردم فضایی با نشاط برای گردشگری و از نظر بسیاری از ساکنان درون و حاشیه آن جنگل محلی برای کسب درآمد و امرار معاش است، اما ارزش‌های علمی، اقتصادی و گردشگری تنها بخشی از کارکردهای مهم جنگل است. کشورهای توسعه یافته بر اساس تجارب‌شان به اهمیت آن پی برده‌اند و همواره به دنبال بهبود کمی و کیفی آن هستند.
سهم ایران از بازار کنیا فقط ۱۰۰ میلیون دلار!
پایگاه خبری راد: رایزن بازرگانی ایران در کنیا گفت: کل مبادلات تجاری کشورمان با کنیا با احتساب پروژه های خدمات فنی و مهندسی حدود ۱۰۰ میلیون دلار است و تاکنون نتوانسته‌ایم سهم خوبی از بازار ۲۰ میلیارد دلاری این کشور کسب کنیم.
سهم 85 درصدی کاغذ خارجی در بازار داخلی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا با بیان اینکه کمبود تولید و پایین بودن کیفیت کاغذهای داخلی، بازار را ناگزیر به واردات کرده است، گفت: 85 درصد کاغذهای موجود در بازار به کاغذهای وارداتی تعلق دارد.
۱۰ روشِ بازیافت زباله‌های کاغذی در خانه
پایگاه خبری راد: بازیافت زباله‌های کاغذی و کاغذهای اضافی در خانه‌ بی‌تردید روشی موثر برای کمک به اقتصاد خانواده و در عین حال سلامت محیط زیست است.
شایعه بنزینی زود خاموش شد!
پایگاه خبری راد: تکذیب شایعه بنزین ۱۵۰۰ تومانی بی‌گمان مهمترین خبر اقتصادی امروز بود.
کاغذ ۲۵ درصد گران شد
پایگاه خبری راد: رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران از گرانی ۲۵ درصدی کاغذ از ابتدای سال تاکنون خبر داد و اعلام کرد که شیب قیمت این محصول طی سه ماهه اخیر افزایش چمشگیری داشته است.
مشخصات سیگارهای جعلی اعلام شد + جدول
پایگاه خبری راد: شیوه تشخیص و تفکیک برندهای جعلی محصولات دخانی در مدل‌های مختلف اعلام شد.