03:04 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مرغ

بازگشایی و توقف این نمادهای معاملاتی
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز یکشنبه مورخ ۱۰ مرداد ماه اعلام شد.
ثبت افزایش سرمایه "غدشت" از مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ ها
شرکت دشت مرغاب افزایش سرمایه از مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ ها را ثبت کرد.
عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا؛ بزودی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا خبر داد و گفت: با ورود کل تولیدکنندگان سیمان کشور به بورس کالا این صنعت رسما از نظام قیمت گذاری دستوری خارج می شود.
فروش مستقیم محصولات "غزر" به مشتریان صادراتی
مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون گفت: فروش به مشتریان صادراتی به صورت مستقیم توسط خود شرکت صورت می‌گیرد و تنها مبالغ از طرف مشتری به حساب نمایندگان واریز می‌شود.
توضیح "غزر" درباره صادرات، انتقال وام، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات
زر ماکارون درخصوص صادرات محصولات، انتقال وام بانک ملت با تمام هزینه ها به زیرمجموعه، نرخ فروش به شرکت زرنگار پخش، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات توضیح داد.
کاهش فروش دان در «غدام»
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت‌ماه بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «دان مرغ» با ۱.۷۲۹ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد کاهش را به همراه داشته است.
بحران های مرغی را کاهش دهید!
نماد برتر - انتظار ما از دولت آینده این است که چالش ها و بحران های پیش و روی این صنعت را با بهره گیری از امکانات بالقوه، بالفعل به کمک فعالان این بخش و با استفاده از نظرات کارشناسی آنها به فرصت تبدیل کند.
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
ابلاغیه شما 4 ماه دیرتر به دست ما رسید!!!
نماد برتر - گمرک ایران می گوید وزارتخانه صمت مصوبه مربوطه را برای بار اول حدود چهارماه بعد از تصویب به گمرک ابلاغ کرده است، در حالی که می توانست مانند مصوبه اخذ عوارض صادرات مرغ در همان زمان و بلافاصله برای اجرا ابلاغ کند.
تورم 110 درصدی کالاها در زمان خواب دولت!
نماد برتر - افزایش تورم در ماه گذشته به نحوی بوده که کالا و خدمات بین ۲۰ تا ۱۱۰درصد نسبت به پارسال افزایش قیمت داشته است و «روغن و چربی ها» در صدر این گرانی قرار دارد.
صفر ریال سود برای سهامداران «غدام»
نماد برتر - چگونه ممکن است شرکت همانند خوراک دام پارس که حاصل عملکرد ۳ ماهه خود تنها یک میلیون تومان سود خالص را به ثبت رسانده این روز‌ها ارزشی بیش از ۲.۳۶۸ میلیارد تومان داشته باشد.
مرغ وارداتی رسید اما...!
نماد برتر - به دنبال مجوز هیات وزیران در رابطه با واردات ۵۰ هزار تن مرغ، اعلام گمرک ایران از رسیدن محموله ۹۰ تنی این کالا به گمرک حکایت دارد که با وجود مجوز برای ترخیص ۱۰۰ درصدی بدون کد رهگیری بانک، به دلیل عدم ارائه مجوز دامپزشکی امکان ترخیص پیدا نکرده است.
انتقاد محمدصالحی از دسترسی دلالان به نهاده‌های دامی
نماد برتر - نماینده مردم فریدن اعلام کرد: متاسفانه هیچ گونه حمایتی از طرح های دامداری و مرغداری نشده است و امروز مردم به دلیل ضعف عملکرد دستگاه ها برای تامین مرغ مجبور به ایستادن در صف های طولانی هستند.
دو نرخی شدن ارز واردات بهانه این صنف!
نماد برتر - دو نرخی شدن ارز واردات نهاده های دامی، فرصتی ایجاد شد تا این صنعت دستخوش سوءاستفاده دلالانی شود که کوچکترین اطلاعی از این صنعت ندارند.
اولین مجمع سال 1400 به «زماهان» رسید
نماد برتر - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ برگزار می شود.