20:43 | دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

متاهل

 حداقل دستمزد در ترکیه افزایش پیدا کرد
پایگاه خبری راد: از ابتدای سال آینده میلادی حداقل دستمزد در ترکیه به ۳۸۱ دلار در ماه افزایش خواهد یافت.
رشد ۳۱ درصدی بیمه زنان خانه‌دار تحت پوشش تأمین اجتماعی
پایگاه خبری راد: تعداد زنان خانه دار تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی از ۱۱۶ هزار و ۱۲۶ نفر در مرداد ۹۶ به ۱۵۲ هزار و ۸۶۹ نفر در مرداد ۹۷ رسیده و این آمار رشد ۳۱.۶ دهم درصدی را نشان می دهد.
۱۰۰درصد اسکان دانشجویان دختر در خوابگاه‌ها را پوشش دادیم
پایگاه خبری راد: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی اسکان دانشجویان دختر در خوابگاه‌های دانشجویی گفت: تنها ۶۷ نفر از دانشجویان پسر مشکل اسکان دارند که اسکان آنها به زودی مرتفع می‌شود.
بیش از 207 هزار نفر مقرری بیمه بیکاری دریافت کرده‌اند
پایگاه خبری راد: بیمه بیکاری از جمله تعهدات سازمان تأمین اجتماعی درقبال بیمه شدگان تحت پوشش است که براساس قانون و به افراد واجد شرایط پرداخت می شود.
سوابق تحصیلی و کاری گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت صمت
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور رضا رحمانی را به عنوان وزیر پیشنهادی «وزارت صنعت، معدن و تجارت» به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
بیش از سه میلیون بازیکن دیجیتالی در تهران/۹۲ درصد تهرانی‌ها با موبایل بازی می‌کنند
پایگاه خبری راد: تهران در سال ۱۳۹۶ حدود ۳ میلیون و ۶۹۲ هزار بازیکن بازی‌های دیجیتال داشته است.
آنچه باید در مورد بیمه بیکاری بدانید
پایگاه خبری راد: برابر قانون، تنها افرادی می‌توانند از مقرری بیمه بیکاری استفاده کنند که به‌صورت غیرارادی از کار بیکار شده و خروج از اشتغال به اراده و خواست آن‌ها نبوده باشد؛ بنابراین کارگرانی که برخلاف میل و اراده خود بازخرید شوند ولی آماده کار باشند، از مقرری بیمه بیکاری بهره‌مند خواهند بود.
طرح مالیات بر عایدی املاک اعلام وصول شد
پایگاه خبری راد: طرح مالیات بر عایدی سرمایه در بخش املاک که با هدف حمایت از تولید و عرضه، کاهش نوسانات بازار مسکن، جلوگیری از سوداگری و حمایت از خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف تدوین شده، با امضایِ ۱۱۷ نماینده مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول شد.
محیط‌بان راوری توسط شکارچی غیرمجاز به شهادت رسید
پایگاه خبری راد: فرماندار راور گفت: محیط‌بان اداره محیط زیست شهرستان راور به ضرب گلوله شکارچی غیرمجاز به شهادت رسید.
ازدواج مجدد برای زنان سخت‌تر است
پایگاه خبری راد: از ازدواج که می‌گویی تنها به وارد شدن نام یک شخص جدید در شناسنامه ات فکر می‌کنی بدون آنکه بدانی در پس ورود این نام چه تعهدات و مسئولیت‌هایی را بر عهده خواهی داشت.
شانس حداقلی ازدواج دهه شصتی‌ها و ازدواج‌های "پیش رس" دهه هشتادی‌ها
پایگاه خبری راد: بر اساس داده‌های مرکز ملی آمار ایران حدود ۱۰ میلیون دختر در کشور زندگی می‌کنند، دخترانی که به نسبت پسران، با وجود پیشی در عرصه آموزش عالی، به دلیل وجود «سقف شیشه‌ای» با چالش‌های جدی‌ در حوزه اشتغال روبه ‌رو هستند.
تخفیف۱۰۰ دلاری برای صدور پاسپورت دانشجویان افغان
پایگاه خبری راد: مسئول امور دانشجویان سفارت افغانستان در ایران از تخفیف ۱۰۰ دلاری برای صدور گذرنامه دانشجویان افغانستانی در ایران خبر داد.
شمار بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای کشور به ۲۸ میلیون نفر رسید
پایگاه خبری راد: طبق یافته‌های گزارش نمای باز سال ۱۳۹۶ از جمعیت ۸۱ میلیون نفره کشور ایران از هر ۱۰۰ ایرانی ۳۵ نفر بازیکن هستند؛ به این ترتیب ۲۸ میلیون نفر بازیکن در ایران وجود دارد.
کدام کارگران بیمه بیکاری می‌گیرند؟
پایگاه خبری راد: مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار می‌گوید ۲۲۳ هزار نفر از کارگران کشور که بدون میل و اراده از کار بیکار شده‌اند، مستمری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که از این تعداد ۵۳ هزار نفر متعلق به استان تهران هستند. به گفته او، مقرری بیمه بیکاری از روز اول بیکاری قابل پرداخت است و تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که واقعا بیکار شده باشند.
بودجه 97 "سازمان امور دانشجویان" و "صندوق رفاه" افزایش یافت
پایگاه خبری راد: رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش 10 درصدی بودجه این سازمان و 20 درصدی اعتبارات عمومی صندوق رفاه دانشجویان در سال 97 خبر داد.