08:02 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مایکروسافت

حمله هکرهای کره شمالی به شرکت داروسازی استرازنکا
نماد برتر- هکرهای کره شمالی در هفته های اخیر تلاش کرده اند به سیستمهای شرکت داروسازی انگلیسی استرازنکا که اخیرا نتایج موفق آزمایش واکسن کووید ۱۹ را اعلام کرده است، رخنه کنند.
آماده سازی دومین شکایت ایالت‌های آمریکا علیه گوگل
نماد برتر- شماری از ایالتهای آمریکا قصد دارند تا دسامبر شکایت ضدانحصارطلبی علیه گوگل تنظیم کنند.
بنیان‌گذار تسلا با افزایش قیمت سهام جانشین بیل گیتس در باشگاه ثروتمندترین ها شد
نماد برتر- بنیان‌گذار شرکت خودروسازی تسلا در پی رشد ۵۰۰ میلیارد دلاری قیمت سهام و افزایش ۷.۲میلیارد دلاری دارایی به رتبه دومین ثروتمند جهان صعود کرد و جانشین بیل گیتس شد.
در قانون‌گذاری حوزه فضای مجازی با خلأ مواجهیم
نماد برتر- کارشناسان فناوری اطلاعات با اشاره به خلأهای قانونی و تنظیم‌گری در حوزه سایبری، عنوان کردند با وجود بروز تحولات فضای مجازی در سال‌های گذشته، قوانین سایبری در ایران به‌روز نشده و جرائمی که در نظر گرفته‌شده، متناسب با جرائم همان سال‌ها است.
هک رایانه‌های ویندوز دشوارتر می‌شود
نماد برتر- مایکروسافت اعلام کرد یک فناوری امنیتی طراحی کرده که شرکتهای اینتل و AMD قصد دارند آن را در پردازنده های رایانه شخصی تعبیه کرده و امکان مقابله با هکرها و حملات سایبری را تقویت کنند.
هکر معروف مدیر امنیت توییتر شد!
غول رسانه اجتماعی توییتر در مواجهه با تهدید مقررات سخت گیرانه و رخنه های امنیتی جدی، یکی از بهترین هکرهای جهان را برای مقابل با همه این تهدیدات به عنوان مدیر امنیت خود استخدام کرد.
ویندوزهای خود را برای رفع آسیب‌پذیری به‌روزرسانی کنید
نماد برتر- مایکروسافت ۱۱۲ آسیب‌پذیری را در چندین محصولات خود رفع کرده است و توصیه می‌شود کاربران محصولات مایکروسافت با بررسی محصولات تحت تاثیر آسیب‌پذیری، هرچه سریع‌تر نسبت به به‌روزرسانی محصول خود اقدام کنند.
هکرها سراغ سازندگان واکسن کرونا رفتند
نماد برتر- مایکروسافت در گزارشی اعلام کرد که هکرها در روسیه و کره شمالی هفت شرکت برجسته که در زمینه ساخت واکسن کووید ۱۹ و تحقیقات درمانی فعالیت می کنند را هدف گرفته اند.
واتس‌اپ در آلمان زیر ذره بین رفت
نماد برتر- رگولاتور آلمان از واتس‌اپ و سایر سرویسهای پیام رسان درباره نحوه نگهداری اطلاعات خصوصی کاربران و وضعیت حریم خصوصی در صورت امکان ارسال پیام میان پیام رسانهای مختلف تحقیق می کند.
نسل جدید ایکس باکس مایکروسافت روانه بازار شد
نماد برتر- مایکروسافت برای جذب مصرف کنندگان بیشتر در دوران همه گیری ویروس کرونا، دو مدل جدید از کنسول بازی ایکس باکس را رونمایی کرد.
بهترین کارفرمایان جهان معرفی شدند
نماد برتر- سامسونگ بهترین کارفرمای جهان از دید نشریه فوربس معرفی شد.
افشای آسیب‌پذیری روز صفر ویندوز
نماد برتر- محققان امنیتی گوگل، یک ‫آسیب‌پذیری را در سیستم‌عامل ویندوز افشاء کرده‌اند که با آسیب‌پذیری روز صفر گوگل کروم شروع می‌شود و به هکرها اجازه اجرای کد داخل کروم را می‌دهد.
نفت؛ متهم اصلی سقوط
نماد برتر- معاملات هفتگی بازارهای جهانی در حالی به پایان رسید که بهای نفت با افت بیش از ۱۰.۳ درصدی مواجه شد و تعداد حلقه های چاه نفت آمریکا در هفته ای که گذشت با ۱۰ واحد افزایش به ۲۲۱ واحد رسید.
جدیدترین رتبه ۲۰ ثروتمند مرد و زن جهان / مدیرعامل آمازون همچنان در صدر
نماد برتر-با انتشار جدیدترین رتبه ۲۰ ثروتمند مرد و زن جهان ، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون با ۱۷۹ میلیارد دلار بار دیگر در صدر ایستاد .
با ارزش ترین برندهای جهان معرفی شدند
نماد برتر- اپل در صدر ارزشمندترین برندهای جهان ایستاد.