18:20 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مادیرا

"مادیرا" قرارداد ۴۰ میلیاردی برای خرید موبایل و تبلت LG بست
نماد برتر- صنایع ماشین های اداری ایران از انعقاد قرارداد خرید موبایل و تبلت با برند LG با شرکتی خارجی به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بصورت نقدی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند | حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات 29 شهریور فرابورس، پربازده ترین سهام و ترین های فرابورس امروز کدامند.
"مادیرا" درباره افزایش سرمایه ۴۹۴ درصدی دو مرحله ای از سه محل توضیح داد
نماد برتر- صنایع ماشین های اداری ایران در خصوص افزایش سرمایه ۴۹۴ درصدی از سه محل سود انباشته ، تجدید ارزیابی دارایی ها و مطالبات و آورده نقدی در دو مرحله توضیح داد.
تاکید بر سنجش تصمیمات سران قوا با محک بورس و میلیون ها سهامدار
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به لزوم توسعه با حضور میلیون ها سهامدار گفت: هر چیزی که برای بورس خوب باشد برای مملکت هم خوب است. پس تصمیمات را با محک بورس بسنجیم.
«مادیرا» تأیید حسابرس را گرفت
نماد برتر- «مادیرا» در روزهایی که بورس اوضاع اسفناکی دارد، خبر از افزایش سرمایه سنگین داد که البته در این شرایطی اثری بر روی سهم نگذاشت.
افزایش سرمایه ۴۹۴ درصدی "مادیرا" مورد تایید حسابرس قرار گرفت
نماد برتر- حسابرس و بارزس قانونی صنایع ماشین های اداری ایران، افزایش سرمایه ۴۹۴ درصدی این شرکت بورسی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و تجدید ارزیابی را تایید کرد.
فاز اول کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران توسط رئیس جمهور افتتاح شد
نماد برتر- فاز اول خطوط تولید یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی و کولر گازی کارخانه لوازم خانگی مادیران بطور رسمی توسط رئیس جمهور افتتاح شد .
برگشت بورس به وضعیت سبز
نماد برتر - شاخص بورس تهران پس از سه روز افت، بالاخره توانست در آخرین روز از معاملات به پله صعود بازگردد و با رشد 363 واحدی به ریزش‌ها پایان دهد.
استقبال از عرضه های اولیه
پایگاه خبری راد: برای فعالان بازار سرمایه، عرضه های اولیه بسیار مهم بوده و به همین دلیل با چشمان بسته نیز برای خرید این سهام صف می کشند.
صفحه قبل | صفحه بعد