19:34 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لوکس

مالیات دائمی از زمین‌ و آپارتمان‌های لوکس بیش از ۵ میلیارد تومان
نماد برتر- عضو کمیسیون اصل نود مجلس از برنامه دائمی شدن طرح یک فوریتی مالیات بر زمین‌ و آپارتمان‌های لوکس با ارزش روز بیش از ۵ میلیارد تومان خبر داد .
صورت های مالی ۶ماهه «کحافظ» منتشر شد
نماد برتر- شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ، صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد.
ارائه خدمات و تسهیلات به صادرکنندگان حائز شرایط
نماد برتر- مدیر عامل بانک توسعه صادرات گفت: خوشبختانه این بانک هیچگونه محدودیت منابع به لحاظ ارزی و ریالی ندارد و آمادگی دارد به تمامی صادرکنندگان حائز شرایط خدمات و تسهیلات خود را ارائه کند.
زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۱۴ شرکت برای افزایش سرمایه ۶۷ تا ۹۴۹ درصدی
نماد برتر- یک پتروشیمی، زیرمجموعه ایران خودرو و ۱۲ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
ادامه مهاجرت شرکای اپل از چین در دوران بایدن
نماد برتر- متلاشی شدن زنجیره تامین جهانی فناوری که در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ آغاز شد، به نظر می رسد در دوران جو بایدن هم ادامه پیدا می کند.
سود 900 تومانی در انتظار «کپارس»
نماد برتر- «کپارس» که از نظر درآمدی در سال جاری جهش بلندی داشته، از نظر تکنیکال نیز سیگنال مثبت به بازار مخابره می‌کند.
تبعات افزایش قیمت بنزین آبان سال گذشته برای اولین بار منتشر شد
نماد برتر- یک سال بعد از افزایش قیمت بنزین در آبان سال گذشته و برای اولین بار ، گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از تبعات این اقدام دولت منتشر شد.
آرزوی خرید خانه به دل کارگران ماند!
نماد برتر- رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید اگر مسکن ملی به شکل عملی به اجرا درآید بخش اعظمی از تقاضای مسکن در جامعه جمع آوری می شود و کارگران را به خانه دار شدن امیدوار می کند.
سایه محو مالیات بر بازار مسکن
نماد برتر- اثرگذاری طرح مالیات بر خانه های خالی با توجه به آنکه هنوز قانونی در این زمینه وجود ندارد در حد هیجان کوتاه مدت بود؛ زیرا از بهمن ماه پارسال که سامانه املاک و اسکان رونمایی شده و حتی از اواخر تابستان که اولین پیامکها به مالکان بیش از یک واحد ارسال شده هم قیمت رشد داشته و هم معاملات کاهش یافته است.
ترخیص لوازم خانگی "بوش" داد تولیدکنندگان را درآورد!
نماد برتر- سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ضمن اعتراض به بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) که به مجوز واردات لوازم خانگی شرکت بوش اعتراض نکردند، گفت: با وجود اینکه ماه‌ها طول کشیده تا به مواد اولیه و قطعات لوازم‌خانگی ارز تخصیص داده شود و همه تولید کنندگان از عدم تخصیص و تأخیر در تخصیص ارز گله‌مند هستند، ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی خارجی در آستانه ترخیص است.
 طرح جهش تولید و تامین مسکن ثبات را ه بازار برمی‌گرداند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طرح جهش تولید و تامین مسکن می‌تواند در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیرات مثبتی را در خروج دلالان از بازار و تعادل بین عرضه و تقاضا داشته باشند.
۹ پیشنهاد برای واردات خودرو / ادعای ارزانی خودرو لوکس از سه به یک میلیارد
نماد برتر- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اعلام ۹ پیشنهاد به مجلس ، مدعی شد در صورت اجرای، قیمت خودروهای لوکس از سه میلیارد تومان به کمتر از یک میلیارد تومان خواهد رسید.
۹ طرح پیشنهادی برای واردات خودرو
نماد برتر- به دنبال اینکه ارائه ۹ طرح پیشنهادی از سوی انجمن واردکنندگان خودرو برای واردات خودرو، دبیر این انجمن نیز معتقد است که در حال حاضر و باتوجه به شرایط فعلی صنعت خودرو و بازار آن و همچنین با وجود انتقاد وزیر از کیفیت خودروهای داخلی، بخش‌خصوصی قادر به واردات خودرو حتی بدون انتقال یک دلار ارز است.
بهترین خودروهای شاسی بلند اروپایی معرفی شدند
نماد برتر- خودروهای آلمانی بیشترین نماینده را در رتبه بندی امسال دارند.