17:16 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فولکس

پرفروش ترین خودروی الکتریکی در نروژ کدام است؟
نماد برتر- آئودی ای-ترون در نروژ عنوان پرفروش ترین خودروی الکتریکی را در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی به خود اختصاص داد.
تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی در هاله‌ای از ابهام
نماد برتر- یکی از مقامات فولکس واگن به تازگی هشدار داده که تعطیلی کارخانه‌های این خودروساز آلمانی و بسیاری دیگر از خودروسازان، به احتمال زیاد مدت زمان بسیار بیشتری به طول خواهد انجامید.
بداقبال‌ترین کالای بازار فلزات گران‌بها
نماد برتر- پیش‌بینی یک گروه صنعتی نشان می‌دهد با وجود رشد تقاضا برای پلاتین از سوی صنعت خودروسازی، پلاتین همچنان با مازاد عرضه مواجه خواهد بود.
 نسل جدید «پاسات» الکتریکی در راه است؟!
نماد برتر - از صحبت‌های مدیران ارشد فولکس واگن این طور برمی آید که نسل جدید «پاسات» الکتریکی خواهد بود.
خودروهای برقی صاحب ۲۰ درصد از فروش فولکس‌واگن می‌شوند!
پایگاه خبری راد: فولکس‌واگن برآورد و اعلام کرده است که ۲۰ درصد از کل فروش آن تا سال ۲۰۲۵ میلادی به خودروهای الکتریکی تعلق خواهد داشت.
توسعه صنعت خودرو چین: عزم ملی با تکیه بر توان بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی در یادداشتی با مروری بر آنچه که بر صنعت خودروسازی چین گذشت، وضعیت صنعت خودرو در ایران را به چالش کشید.
حال خودروسازان در بازار آمریکا چطور است؟
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارشی از میزان فروش شرکت‌های خودروسازی مختلف در بازار ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان دهنده رکود و اشباع بازار است.
مروری بر شاسی‌بلند کوچک و جدید بی‌ام‌و
پایگاه خبری راد: خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل 2019 قابلیت و امکانات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های پیشین خود در اختیار علاقه مندان قرار داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای کوچک جهان تبدیل کرده است.
چراغ سبز روسیه به سازندگان خودروهای برقی در جهان
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است درهای صنعت خودروسازی خود را بر روی شرکت‌های تولیدکننده خودروهای الکتریکی باز کند تا بدین ترتیب از سایر کشورهای پیشگام و پیشرفته در جهان عقب نیفتد.
برند آسیایی در اروپا اول شد
پایگاه خبری راد: آمارها حاکی است برخی از برند و شرکت‌های تولیدکننده خودروهای برقی در اروپا همچون نیسان، رنو و تسلا، میزان فروش بسیار بیشتری را نسبت به سایر رقبا به خود اختصاص داده‌اند.
فاو-فولکس‌واگن رکورد زد
پایگاه خبری راد: جوینت ونچر فاو-فولکس‌واگن آئودی توانسته است در نیمه نخست سال جاری میلادی به یک فروش و رکورد بی‌نظیر دست یابد و بالغ بر ۳۶۸ هزار دستگاه در چین به فروش برساند.
پردرآمدترین شرکتهای جهان کدام‌اند؟
پایگاه خبری راد: پس از حدود سه دهه، انحصار در اختیار داشتن بزرگترین شرکتهای درآمدزای جهان از دست آمریکایی‌ها خارج شد.
سرنوشت خودروهای دیزلی چه خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: انتظار می رود خودروهای دیزلی تا یک دهه آینده تحت تاثیر تولید انبوه وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست همچون خودروهای برقی و هیبریدی سهمی از بازارهای جهانی فروش خودرو نداشته باشند.
تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازند
پایگاه خبری راد: شرکت تویوتاموتورز با همکاری شرکت چینی BYD قصد دارند خودروی برقی جدیدی را مخصوص بازار چین توسعه داده و تولید کنند.
خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند
پایگاه خبری راد: آمار فروش خودروهای پرطرفدار در ژاپن نشان می‌دهد که شهروندان این کشور تمایل بیشتری به خریداری و استفاده از خودروها و برندهای ژاپنی دارند.