11:26 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فولادساز

تحویل ۲.۸ میلیون تنی انواع محصولات فولاد مبارکه به مشتریان
رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه گفت:در چهارماهه ابتدای سال جاری ۲.۸ میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به مقصد مشتریان داخلی و صادراتی ارسال شد.
فولاد هوشمند در کلاس جهانی در چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال، «فولاد هوشمند در کلاس جهانی» تعریف شده و ۵ مرداد ماه در تقویم فولاد مبارکه به عنوان «روز هوشمندسازی» نامگذاری شد.
تولید بیش از ۲میلیون تنی شمش فولادی فولاد مبارکه
در بهار امسال فولاد مبارکه اصفهان با تولید ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۴۱۰ تنی شمش معادل ۴۳ درصد کل تولید شمش رکورددار شد.
زخم کاری قیمت گذاری بر پیکر اقتصاد در حال ترمیم است
کارشناس خبره بازار سرمایه معقتد است که تجربه دهه‌های اخیر اقتصاد ایران در اجرای قیمت گذاری دستوری باعث شده تا بورس کالا به بستر اصلی مبادلات کالاهای مهم و مواد اولیه مبدل شود که روند پرسرعت ورود کالاهای جدید به این بورس بیانگر اثبات ناکارآمدی قیمت گذاری در میان بسیاری از مسوولان و سیاست گذاران است و می توان گفت این زخم کهنه و کاری بر پیکیر اقتصاد با اعتماد به مکانیزم بورس کالا در حال ترمیم است.
۲۴ همت سرمایه‌گذاری به نفع زغال‌سنگی‌ها
نگاهی به افتتاح ابر پروژه تولید فولاد در زرند و اثرگذاری آن روی صنعت زغال‌سنگ کشور حاکی از آن بوده که یک پروژه برد-برد به نفع دو صنعت فولادی و زغالی شکل گرفته است.
«میدکو» به باشگاه 20 هزارتایی‌ها می‌رسد
نماد برتر - نگاه و تمرکز اصلی «میدکو» بر شرکت‌های غیربورسی فعال در صنعت سودساز فولاد است که اغلب خود بر آنها مالکیت دارد و تکمیل این طرح‌ها با توجه به قیمت‌های کنونی محصولات فولادی و بازار مستعد آن؛ سود سنگینی را به همراه خواهد داشت.
قیمت‌گذاری دستوری بلای جان معدنی‌ها
نماد برتر - نظام قیمت‌گذاری محصولات شرکت‌های معدنی از نظام بازار آزاد و قیمت‌های جهانی تابعیت نمی‌کند و به دلیل اعمال شیوه‌نامه‌های نادرست قیمت‌گذاری، جملگی با محدود شدن حاشیه سود مواجه شده که این نوع نرخ‌گذاری‌ها اند.
عبور «فولاد» از میان متوسط‌‌ ها
نماد برتر - بیشترین میزان فروش محصولات فولاد مبارکه اصفهان در اسفندماه در اختیار «محصولات گرم» با ۴۵۴ تن بوده و از ابتدای سال مالی نیز مجموعاً ۴.۵۴۴ تن فروش داشته است.
"فولاد" ۱۴ رکورد تاریخی در ۷۵ روز ثبت کرد
نماد برتر- شرکت فولاد مبارکه در ۷۵ روز پایانی سال گذشته، تنها ۱۴ رکورد در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم به ثبت رساند.
فروش «فجر» به بیش از ۲۷.۵۰۰ میلیارد ریال رسید
نماد برتر - شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۲۷۵۵ میلیارد فروش به ثبت رساند که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۸ رشد ۱۲۸درصد داشته است.
«ارفع» رکورد خود را شکست!
نماد برتر - کسب درآمد ۶۹ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریالی در سال ۱۳۹۹ برای فولادساز کویرنشین به ثبت رسید.
محصول جدید فولاد مبارکه و تولید بیش از ظرفیت اسمی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: واحد گندله سازی ۵.۵میلیون تنی این شرکت تا ۷میلیون تن تولید می‌کند که به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد اسفنجی همیشه بالاتر از ظرفیت اسمی تولید می‌کند.
رشد ۱۲۰درصدی فروش در "فجر"
نماد برتر - درآمد‌های عملیاتی این فولادساز کویرنشین نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۳۵درصدی افزایش را تجربه کرد.
خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و چالش های فولاد و معادن
نماد برتر- یکی از مدیران ایمیدرو با انتقاد از خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و اقداماتی که منجر به گسست زنجیره فولاد و معادن شده ، چالش های را اعلام و خواهان شفافیت در قیمت گذاری ها شد.
انجمن فولاد به چند دلیل خواهان تعویق در بررسی طرح دردسرساز شد
نماد برتر- انجمن فولاد با ارسال نامه ای به رئیس مجلس ، خواستار تعویق در زمان بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد به چند دلیل شد که باعث ایجاد دردسر و مشکل شده است .