12:45 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فملی

رشد 89 درصدی درآمدهای «کالا»
نماد برتر - نسبت قیمت به سودآوری شرکت به حدود ۲۸ واحد رسیده که منجر به تشکیل صف فروش سنگین و نقد شوندگی بسیار پایین آن در هفته‌های اخیر شده است.
ریزشی که همچنان ادامه دارد
نماد برتر - در معاملات امروز ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، شاخص با اُفت ۱۳ هزار و ۵۴۷ واحدی به یک میلیون و ۱۹۴ هزار واحد رسید.
«ارفع» رکورد خود را شکست!
نماد برتر - کسب درآمد ۶۹ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریالی در سال ۱۳۹۹ برای فولادساز کویرنشین به ثبت رسید.
بازگشت "فارس" برای جدال با "فملی" و "شستا"
نماد برتر - "فارس" با داشتن بیش از ۳۰ شرکت پتروشیمی، پالایشگاهی، سرمایه‌گذاری و زیر مجموعه‌ها، ارزش بازار آن در حال حاضر نباید کمتر از ۱۰ میلیارد دلار (با دلار ۲۵ هزار تومانی فعلی) باشد اما؛ در ۷ ماه پیش، ارزش بازار (مارکت) این غول بزرگ پتروشیمی بیش از ۲۰ میلیارد دلار بود، آیا نمی‌توان انتظار ورود مجدد غول قدیمی تاثیرگذار در شاخص را کشید.
اثر احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی بر آینده بورس
نماد برتر- ۵ روز پس از اعمال دامنه نوسان نامتقارن، فشار فروش اکثر نمادها پا برجا بوده اما با توجه به احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی، مسیر کلی بازار سهام نباید نزولی باشد.
۳ عامل برای فراهم شدن صعود شاخص بورس / واکنش به تغییر دامنه نوسان
نماد برتر- بازگشت اعتماد به بازار، ورود نقدینگی جدید و سرمایه گذاری بلندمدت در شرکت هایی با وضعیت بنیادی مساعد از عواملی است که شرایط را برای صعود مجدد شاخص فراهم خواهند کرد.
تزریق نقدینگی ۵۵۰ میلیاردی جدید و معرفی ۱۹ نماد در بیشترین ورود و خروج پول
نماد برتر- تحلیلگر بورس با اشاره به اثر اولیه اعمال دامنه نوسان نامتقارن بر رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص از هدایت بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان نقدینگی خرد جدید و معرفی نمادهای دارای بیشترین ورود و خروج پول خبر داد.
اثر دو عامل بر بازگشت روند صعودی شاخص و معاملات منطقی
نماد برتر- پس از ریزش سنگین بازار ، دو عامل ورود نقدینگی جدید و بازگشت اعتماد برای بازگشت به روند صعودی و معاملات منطقی موثر است تا رویه نوسان گیری و نگاه کوتاه مدت ، بیشتر نشود .
"فملی" دردسرساز با اصلاح EPS سود هر سهم را ۱۹ درصد بیشتر کرد
نماد برتر- شرکت ملی مس که فردا به عنوان اولین شرکت مشمول اصل ۴۴ ، چهاردهمین سال حضور در بورس را ثبت می کند اقدام به اصلاح EPS سال مالی جاری با افزایش ۱۹ درصدی سود کرد.
"فملی" درباره ابهامات EPS توضیح دهد / درخواست اعلام درآمد در سه سناریو
نماد برتر- یک کارگزار با اشاره به اعلام پیش بینی سود ملی مس، خواستار توضیح درباره ابهامات در مفروضات دلار و جهانی مس و ارائه سه سناریوی خوشبینانه، محتمل و بدبینانه سود شد .
لزوم نوسان شاخص در محدوده مشخص برای ایجاد کف حمایتی مناسب صعود
نماد برتر- بازار درحالی به دلیل کمبود نقدینگی، قدرت لازم برای شروع روندی مثبت را ندارد که بهتر است شاخص‌ برای مدتی در محدوده مشخص نوسان کند تا با ایجاد کف حمایتی مناسب، آمادگی لازم برای صعود را کسب کند.
بخشی از معاملات دیروز "فملی، فخوز" بدون ارایه توضیح باطل شد
نماد برتر- بورس تهران بدون ارایه توضیح از عدم تایید و ابطال بخشی از معاملات سهام دیروز دو شرکت ملی مس و فولاد خوزستان خبر داد .
سود «فملی» 2 برابر شد
نماد برتر- شرکت ملی صنایع مس ایران توانست در 9 ماهه سال جاری بیش از کل سال گذشته درآمدزایی و سودسازی داشته باشد اما؛ این ارقام شیرین در تابلوی معاملات سهام رخ‌نمایی نمی‌کنند.
دو عامل موثر بر اخذ رمق فروش‌های هیجانی و آمادگی بازار برای حرکت صعودی
نماد برتر- در شرایطی انتقادها به دولت درباره وضعیت فعلی بورس ادامه دارد که با افزایش ارزش معاملات خرد و تقاضای قابل توجه در برابر عرضه‌ها، انتظار می رود رمق فروش‌های هیجانی گرفته و بازار آماده حرکت صعودی شود.
زمزمه کناره گیری مدیرعامل شرکت بزرگ بورسی با معرفی دو گزینه احتمالی
نماد برتر- شنیده ها حکایت از تغییر و تحولات در هیأت مدیره ملی مس و تغییر مدیرعامل دارد که از ۲۲ اردیبهشت سال ۹۸ در این سمت مشغول فعالیت بود.