23:20 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فارس

نگاهی به عرضه‌های امروز بورس انرژی
نماد برتر- بورس انرژی امروز میزبان انواع محصولات پتروشیمی و هیدروکربوری است.
درآمد «فارس» از سود سهام چقدر شد؟
نماد برتر - یشترین میزان سرمایه‌گذاری در بورس صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس متعلق به بخش «محصولات شیمیایی» بوده و شاهد رشد ۲۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بخش پذیرفته‌شده در بورس بوده‌ایم.
رشد سرمایه گذاری در «تاپیکو»
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "تاپیکو" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس» با ۴۱،۸۱۱ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن نیز برابر با ۲۸۳،۲۱۷ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.
تغییر نام شرکت سرمایه گذاری ایرانیان
شرکت " گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان "با نماد پترول به شرکت" گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس " تغییر نام داد
۱۳ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (یکشنبه، پانزدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۹ هزار و ۶۸۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۵۵۸ واحد کاهش، به رقم ۳۸۴ هزار و ۶۹۶ واحد را به ثبت رساند.
بورس، چتر سبزش را در روز بارانی گشود
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، ۱۵ آبان با رشد ۴۲ هزار واحدی در آستانه ورود به نیمه بالایی کانال ۱.۴ میلیون واحدی قرار گرفت.
فاصله زمانی ثبت سفارش تا تحویل کالا؛ دلیل اختلاف نرخ فروش اوره صادراتی
فاصله زمانی ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور تا تاریخ تحویل کالا و همچنین تفاوت در نرخ اوره صادراتی شرکت‌های پتروشیمی اوره ساز، به دلیل اختلاف در زمان ثبت سفارش و صدور پیش‌فاکتور تا زمان تحویل کالا به مشتریان بوده است.
نگاهی به عرضه‌های امروز بورس انرژی
امروز انواع محصولات پتروشیمی در رینگ داخلی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
شنبه، «تفارس» دست به کار می‌شود
نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در درست انتشار شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس هم‌اکنون در حال برگزار شد.
با کد بورسی سیمان بخرید
معاملات گواهی سپرده سیمان از روز یکشنبه ۹ آبان ماه با پذیرش ۱۰ انبار شرکت سیمانی در بورس کالا راه‌اندازی می‌شود تا از این پس خریداران خرد سیمان فقط با در ا ختیار داشتن کد سهامداری از این طریق تامین نیاز کنند.
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
امروز بورس انرژی ایران میزبان عرضه انواع فرآورده‌های هیدروکربوری است.
دعوت از سهامداران " دهدشت " به مجمع
مجمع عمومی فوق العاده شرکت پتروشیمی دهدشت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ برگزار می‌شود.
معرفی ۵ شرکت فعال‌تر بورس در تابستان سال جاری
اسامی ۵۰ شرکت برتر بورس تهران در تابستان امسال از سوی مدیریت آمار و اطلاعات بورس تهران اعلام شد.
عرضه متانول فن آوران در رینگ بین الملل بورس انرژی
امروز، چهارشنبه ۲۸ مهر ماه کالاهای هیدروکربن سنگین، ریفورمیت و رافینیت پتروشیمی بوعلی سینا، اکستراکت سنگین DAE۴۰ و اکستراکت سبک DAE۱۰ شرکت نفت ایرانول، رافینت و برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.
شاخص بورس تهران در میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، بیستم و هفتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۲ هزار و ۵۵۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۸۰ واحد افزایش، به رقم ۳۹۸ هزار و ۸۳۴ واحد را به ثبت رساند