04:47 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عشقی

نقد شوندگی ؛ شاخص اصلی برای سهامداری حرفه‌ای
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه، اقدام شورای عالی بورس در تغییر دامنه نوسان را در راستای کاهش نگرانی سهامداران به ویژه سهامداران خرد ارزیابی کرد .
سهامداران منتظر رویه جدید بازارگردانی باشند/ ارزش ۵۵ هزارمیلیاردی صندوق‌ها
نماد برتر- عضو هیات‌مدیره بورس تهران با اعلام ارزش ۵۵ هزار میلیارد تومانی صندوق‌های بازارگردانی از تغییر رویه بازارگردانی سهام بعد از تصویب در سازمان خبر داد .
علی صحرائی ابقا شد
نماد برتر- علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس تهران، با رأی اکثریت آراء در سمت خود ابقا شد. امروز علاوه بر ابقای علی صحرائی به عنوان مدیر عامل شرکت بورس، اعضای کمیته های تخصصی شرکت بورس و کمیته پذیرش هم توسط هیات مدیره انتخاب شدند.
آخرین وضعیت عرضه اولیه دو زیرمجموعه "فارس"/ حمایت همه جانبه در ریزش بازار
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری مدبران اقتصاد با تاکید بر حمایت همه جانبه از سهام "فارس" و زیرمجموعه ها درباره آخرین وضعیت عرضه اولیه سهام دو پتروشیمی بوعلی سینا و اروند توضیح داد.
بورس؛ در انتظار روندی متعادل
نماد برتر- انتظار می رود بازار سهام معاملات این هفته را با روندی متعادل و بعضا مثبت آغاز کند. قابلیت پیش بینی از ابزارهای مورد نیاز هر فعالیت میباشد که بازار سرمایه نیز از این داستان مستثنی نیست و در این میان پیش بینی می شود برخی از صنایع و شرکت های فعال در بورس از مسیر متعادل به سمت مثبت شدن نیز حرکت کنند.
ترکیب هیات رئیسه مدیره بورس تهران مشخص شد / احتمال تغییر مدیرعامل
نماد برتر- در اولین جلسه هیات مدیره جدید و ۷ نفره بورس تهران، رئیس و نائب رئیس هیات مدیره برای دو سال آینده انتخاب شدند و یک عضو درباره احتمال تغییر مدیرعامل توضیح داد.
تغییرمدیرعامل بورس صحت ندارد/زمان اولین جلسه هیات مدیره جدید+معرفی نمایندگان
نماد برتر- دو عضو شورای عالی بورس و هیات مدیره بورس تهران، برکناری علی صحرایی را تکذیب کردند و زمان و دستور اولین جلسه هیات مدیره جدید و 7 نفره بورس تهران مشخص شد.
مقایسه ارزانی بورس با بازارهای رقیب / انتقاد از بانک مرکزی در منع رشد صندوق‌ها
نماد برتر- عضو هیات مدیره فرابورس و سه کارشناس با مقایسه سرمایه گذاری در بورس و بازار‌های رقیب و انتقاد از بانک مرکزی برای منع رشد صندوق‌ها، خواستار ترویج فرهنگ سرمایه گذاری غیر مستقیم شدند.
نقدشوندگی، ویژگی مهم صندوق های سرمایه گذاری
نماد برتر- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد گفت: دولت در ماه های اخیر حمایت جانانه ای از بازار سرمایه داشته که بیان جزئیات آن در بخش های رسانه ای مغفول مانده است.
اوراق انتشار تبعی " پترول "
نماد برتر- پس از اقدام بر انتشار اوراق فروش تبعی سهام هلدینگ خلیج فارس تصمیم بر آن شد در خصوص سهام پترول نیز با سررسیدشش ماهه و نرخ مشابه اجرایی گردد.
عرضه‌های اولیه « شستا » ادامه دارد/ پالایش ستاره خلیج فرابورسی میشود
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تداوم عرضه‌های اولیه شستا در سال ۹۹ خبر داد. بورس تهران نیز تازه ترین اقدامات پذیرش سهام جدید را اعلام کرد.
درآمد چند میلیارد دلاری از تولید ویدیو در یوتیوب و اینستاگرام!
پایگاه خبری راد: تازه ترین آمارهای منتشر شده نشان می دهد که تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده آمریکا هفت میلیارد دلار از پلت‌فرم شبکه‌های اجتماعی نظیر یوتیوب و اینستاگرام کسب درآمد کرده‌اند.
مذاکراه با سازمان ثبت شرکت‌ها از سوی اتاق بازرگانی
پایگاه خبری راد: دبیر کل اتاق بازرگانی تهران با بیان این‌که مذاکرات قابل توجهی با سازمان ثبت شرکت‌ها از سوی اتاق بازرگانی تهران انجام شده، اظهار کرد: در صورتی که مراحل پایانی کار نیز طی شود می‌توان انتظار داشت که در حوزه ثبت شرکت‌ها در هفته‌های پیش‌رو خبرهای مثبتی برای اعضای اتاق مطرح شود.
مجوز شکار پرنده بدون مطالعه صادر شده است!
پایگاه خبری راد: اداره کل محیط زیست استان تهران، ۲۰۰۰ مجوز شکار پرنده صادر کرده است؛ تصمیمی که طی روزهای اخیر، انتقادات بسیاری را علیه سازمان محیط زیست برانگیخته است.
هیچ دانشجوی روزانه‌ای بدون خوابگاه نمی‌ماند
پایگاه خبری راد: همزمان با آغاز مهرماه و سالتحصیلی جدید، دانشجویان جدیدالورود باید بدون دغدغه وارد دانشگاه‌ها شده و تحصیل علم و دانش را آغاز کنند اما متأسفانه چند سالیست دانشگاه مادر همدان با مشکل اسکان دانشجویان مواجه است هر چند به نظر می‌رسد امسال کمی اوضاع سامان یافته است.