18:14 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صکوک

بزرگترین عرضه صکوک برای تامین مالی صنایع پتروشیمی خلیج فارس
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مبلغ ۶۰ هزار میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران طی هفته جاری عرضه عمومی خواهد شد.
جهش‌های بزرگ اقتصادی با تکیه‌ بر نوآوری‌ها
به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه ویژگی‌هایی دارد که تأمین مالی را تسهیل می‌کند و می‌تواند منابع کوچک مردمی را ‏جمع‌آوری و به سمت این بخش هدایت کند.‏ آنچه در صندوق نوآوری و شکوفایی رخ‌داده، بذری برای ‏ایجاد جهش‌های بزرگ اقتصادی است.‏
بازار بدهی؛ نقطه عطف کشور!
نماد برتر - امروز بازاری با ارزش اسمی ۳۰۴ هزار میلیارد تومان داریم که این رقم، اتفاق بسیار مهمی برای اقتصاد ایران است.
پذیره نویسی اوراق ۳ هزار میلیاردی با سود ۱۸درصدی و ۳.۵ میلیارد سهم "فارس"
نماد برتر- پذیره نویسی ۳ هزار میلیارد تومانی صکوک اجاره چهار ساله با سود ۱۸ درصدی و استفاده از ۳.۵ میلیارد سهم هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از یکشنبه تا سه شنبه آینده انجام می شود .
۳ عامل برای فراهم شدن صعود شاخص بورس / واکنش به تغییر دامنه نوسان
نماد برتر- بازگشت اعتماد به بازار، ورود نقدینگی جدید و سرمایه گذاری بلندمدت در شرکت هایی با وضعیت بنیادی مساعد از عواملی است که شرایط را برای صعود مجدد شاخص فراهم خواهند کرد.
رشد ابزارهای نوآورانه در بستر بازارسرمایه / آینده روشن سرمایه‌گذاری جسورانه
نماد برتر- معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور: حوزه سرمایه‌گذاری جسورانه در کشور، حوزه بسیار بکر و دست نخورده‌ای است که آینده فوق العاده‌ای برای افرادی که صندوق‌های جسورانه تشکیل می‌دهند، رقم خواهد زد.
گزارش تصویری آیین رونمایی از بازار تامین مالی جمعی و شاخص صکوک فرابورس ایران
نماد برتر- امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه آیین رونمایی از بازار تامین مالی جعی و شاخص صکوک فرابورس ایران با حضور جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، برگزار شد.
ایجاد شاخص صکوک، حاکی از افزایش عمق در بازارسرمایه است / تامین مالی جمعی راهی برای مردمی شدن اقتصاد
دکتر علی دهقان ‌دهنوی: «امروز بازار سرمایه کشور و ابزار صکوک به سطحی رسیده است که می‌توان برای آن شاخص تعریف کرد. شاخص صکوک اطلاعات بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران، محققین و تحلیلگران فراهم می‌کند.»
شاخص صکوک (Sindex) گامی به سمت ارزیابی دقیقتر عملکرد شرکت‌ها
نماد برتر- هامونی در اشاره به اهداف شاخص صکوک فرابورس ایران (Sindex) گفت: امکان ایجاد صندوق‌های مبتنی بر شاخص، انجام تحقیقات علمی و دانشگاهی، ساده‌کردن تحلیل برای سرمایه‌گذاران خرد جهت تصمیم در مورد سرمایه‌گذاری در بازار بدهی و دقیق‌تر کردن ارزشگذاری‌ها به کمک تعیین معیاری برای نرخ بازده بدون ریسک برخی از این موارد هستند.
"امین" برای پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شستا قرارداد بست
نماد برتر- تامین سرمایه امین از انعقاد قرارداد ۶۰۰ میلیارد تومانی پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق صکوک اجاره شستا خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه هفته آینده شد.
پذیره نویسی اوراق شستا با سود ۱۸ درصدی از شنبه در بورس آغاز شد
نماد برتر- پذیره نویسی اوراق اجاره شرکت واسط مالی اردیبهشت دوم به منظور تامین مالی ۳ هزار میلیارد تومانی شستا به مدت سه روز کاری از شنبه آغاز شد.
عرضه صکوک اجاره ۳۰ هزار میلیارد ریالی شستا بدون ضامن و با رتبه اعتباری +A
نماد برتر- با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (سهامی عام) به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال بدون ضامن و با تکیه بر رتبه اعتباری از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه عمومی می شود.
تفاوت سهامداران شرقی و غربی + جاذبه ها و دافعه های بورس ایران
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به تفاوت اصلی سهامداران شرقی و غربی و نحوه انجام مسئولیت اول سازمان بورس، جاذبه ها و دافعه های بورس ایران برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی را اعلام کرد.
کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران» به کتابخانه سازمان بورس رفت
نماد برتر- در این کتاب به معرفی انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران شامل اوراق قرضه، اوراق صکوک اجاره، اوراق صکوک مرابحه، صکوک استصناع، صکوک مشارکت و اوراق منفعت پرداخته شده است.
تحول تامین مالی از بورس با ظهور نخستین بانک سرمایه گذاری + دستاوردها
نماد برتر- تامین سرمایه امین به عنوان نخستین بانک سرمایه گذاری در بازار سرمایه ایران با دریافت مجوز دی ۸۶ ، تحولی در موضوع تامین مالی از این بازار ایجاد کرد .