11:47 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سهامداران

"انرژی" ۵ درصد از سهام خود را انتقال می‌دهد
نماد برتر- شرکت بورس انرژی ایران از انتقال سهم ازنهادهای مالی و فعالان به سایراشخاص خبر داد.
"اتکام" گزارش افزایش سرمایه را به حسابرس داد
نماد برتر- شرکت بیمه اتکایی امین از پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه خبر داد.
کاهش نگرانی عرضه نفت در پی آتش‌بس در یمن
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات امروز دوشنبه در حالی کاهش یافت که سرمایه‌گذاران چشم انتظار آزادسازی منابع از ذخایر استراتژیک کشورهای مصرف‌کننده بودند؛ این در حالی است که آتش‌بس در یمن می‌تواند نگرانی‌های مربوط به اختلال در عرضه در خاورمیانه را کاهش دهد.
سود فسخ قرارداد "شپدیس" در کجا می‌نشیند!
نماد برتر- چرا زمانی که خودتان را تعیین کننده نرخ اوره می‌دانید با شرکت‌هایی قرارداد امضا و محصول پیش فروش می‌کنید که پس از تغییرات قیمتی از معامله با شما سر باز زنند؟
فضای معقول در معاملات بورس تا زمان برگزاری مجامع
نماد برتر- از این به بعد سهام شرکت‌ها براساس پارامترهای بنیادی خود قیمت گذاری می شوند و دیگر انتظار نداریم کلیت بازار در یک جهت حرکت کند. پیش‌بینی می‌شود این روند تا فصل مجامع ادامه پیدا کند.
حذف ارز ترجیحی؛ خبری مثبت برای سهام شرکت‌های بورسی
نماد برتر- به طور معمول حذف ارز ترجیحی از صنایع به عنوان خبری مثبت برای صنایع مربوطه تلقی می شود، دلیل آن هم این است که روند تولید و فروش شرکت‌ها افزایش پیدا می کند و آنها دیگر درگیر دریافت ارز و خرید ماده اولیه از طریق آن ارز نخواهند شد.
وضعیت بازار "چفیبر" قرمز شد
نماد برتر- چفبیر" برای نجات خود از این مخمصه باید راه چاره‌ای بیندیشد تا بیش از این سهامداران ضرر سنگینی را متحمل نشوند.
شاخص‌کل "بورس" با سرعت ۲۳ هزارتایی آغاز کرد/ خودرویی‌ها به وقت عرضه
گروه خودرو با عرضه‌های جدی روبرو شد و اگرچه برخی سهام کلیدی آن توانستند صف خرید خود را حفظ کنند، اما تعدادی از سهام آن حتی در مقادیر منفی مبادله شدند و البته خودرویی‌ها امروز حجم پول حقیقی بالایی را به نیش کشیدند.
در حوزه نظارت سامانه‌های جدید نظارتی ایجاد می کنیم
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: مهمترین بخش توسعه شرکت نیز به حوزه منابع انسانی باز می‌گردد که می‌توانیم کارشناسان متخصص بیشتری را در اختیار داشته باشیم تا از این طریق درحوزه زیرساخت‌ها به‌گونه قدرتمندتری عمل کنیم.
درس بزرگ سال ۱۴۰۰ برای سهامداران
نماد برتر- معتقدم سال ۱۴۰۱ بازار سرمایه شرایط و ظرفیت های بهتری برای سرمایه‌گذاری خواهد داشت. چون قیمت بسیاری از سهم ها در یک سال گذشته، اصلاح خوبی داشته و نسبت های P بر E سهام به حد معقولی رسیده و به نظر می‌رسد اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، بازار سرمایه امسال بازدهی بهتری برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد.
برگ برنده "زکوثر" در دوران رکود بازارسرمایه
نماد برتر- مجموع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "زکوثر" طی دوره یک ماهه نسبت به سال گذشته یک روند صعودی ۶۳ درصدی را به همراه داشت.
دعوت "پتایر" از سهامدارانش به مجمع
نماد برتر- مجمع عمومی فوق العاده شرکت تولیدی ایران تایر در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ برگزار خواهد شد.
سهامداران "ساروج" در جریان باشند
نماد برتر- شرکت بین المللی ساروج بوشهر از زمان پرداخت سود به سهامداران گفت.
"مقاومت" رمز امروز بازار سرمایه
نماد برتر- به سهامداران توصیه می‌شود هیچ گاه براساس داده‌های کانال‌های بورسی که اعتبار آن‌ها تنها براساس ممبر غیرواقعی است گام بر ندارند چه برسد به آنکه تحت تاثیر کانال‌های برجام و دلاری بخواهند اقدام به سوار یا پیاده شدن از سهم کنند.
آتش سهم‌های برجامی یا آتش بر سهم‌های برجامی!
نماد برتر- سهامداران در روزهای ابتدایی بازار این هفته (معامله‌گران میان‌مدت) با منطق و صبر بیشتری به معاملات بپردازند و وسواس خود را برای خانه‌تکانی پرتفوها به کار گیرند و نباید با استقبال از موج‌ها و تحرکات بازار، تغییرات در پرتفوها را اعمال کنند زیرا امروز احتمال آنکه نقطه خروج برخی خریداران سهم‌های برجامی کلید زده شود، بسیار است.