11:23 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرو

توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم؛ از سیگنال تا اسنپ
سه اَپلیکیشن «سیگنال»، «اسنپ» و « آپ»، می‌توانند دسترسی متقاضیان و سرمایه‌گذارانِ صندوق‌های بورسی را به راحتی در کل کشور پوشش دهند.
احراز هویت مشتریان سیمان در بورس کالا با کد «سجام»
سازمان بورس و اوراق بهادار در پی الزام فروش تمامی محصولات سیمان در بورس کالا امکان استفاده از اطلاعات افرادی که ثبت نام آن‌ها در سامانه سجام تکمیل شده را به بورس کالا و شرکت سپرده گذاری ابلاغ کرد. این اقدام به منظور احراز هویت مشتریان سیمان انجام می‌شود.
۳۰ تقاضای جدید برای تاسیس کارگزاری
معاون نظارت بر نهادهای مالی بورس، از دریافت ۳۰ تقاضا برای تاسیس کارگزاری و شرایط دریافت مجوز خبر داد.
فولاد مبارکه بیمارستان تخصصی احداث می کند
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: احداث بیمارستان مجهز نیز یکی دیگر از اقداماتی است که برای سرویس‌دهی به کارمندان در شرایط خاص و اورژانسی که ممکن است ناشی از فعالیت در حین کار باشد، در دستور کار قرار گرفته است.
افزایش اعتماد به بازار سرمایه با ابزارهای سرمایه‌گذاری آنلاین
وجود ابزارهای سرمایه گذاری آنلاین، حضور فین‌تک‌ها در این زمینه و در دسترس قرار گرفتن آن برای مردم می تواند در توسعه، شناسایی و ایجاد اعتماد هر چه بیشتر به بازار سرمایه کمک کند.
افزایش تعامل برای ورود سرمایه‌های جدید به بورس
صدور و ابطال آنلاین صندوق‌های سرمایه گذاری علاوه بر افزایش تجربه سرمایه‌گذاران، منجر به تغییر دید سهامداران برای ورود سرمایه هایشان به بورس و افزایش تمایل آنها برای سرمایه گذاری و معاملات در این بازار از طریق صندوق‌ها می شود.
توسعه اقتصاد در گرو یکپارچگی نظری و عملیاتی است
احسان خاندوزی به جریان اصلی اقتصاد نزدیک است و مجموعه نظراتش نشان می‌دهد درک خوبی نسبت به نظرات اقتصادی دارد، این موضوع اهمیت زیادی دارد و سبب می‌شود ایده‌ها و عملیاتی که می‌خواهد انجام دهد به لحاظ نظری یکپارچگی لازم را داشته باشند.
"فوکا" در تیرماه ۲۴ درصد کاهش درآمد داشت
بیشترین میزان فروش محصول در تیرماه در اختیار محصول «ورق فولادی غیر کارمزدی ۱۵۰-۸ م م» با ۱۴.۰۳۷.۵۰۰ کیلوگرم بوده است.
هیچگونه وقفه‌ای در تولید "شخارک" به وجود نیامده است
آتش سوزی در مخزن گسولین (پنتان) روزانه پتروشیمی خارک، به طور کامل اطفا شده و تمامی واحدهای فرآیندی و تولیدات این مجتمع به طور کامل در سرویس قرار دارد و هیچگونه وقفه‌ای در تولید به وجود نیامده است.
جذب سرمایه گذاران بیشتر با ورود صندوق ها به دنیای برخط
اجرای دستورالعمل اجرایی صدور و ابطال آنلاین واحدهای صندوق های سرمایه گذاری ، ضمن تاثیر مطلوب بر سرمایه گذاری غیر مستقیم، باعث تقویت سامانه های سرمایه گذاری خواهد شد.
تقاضای فوری سهامداران "وسدید" از رئیس قوه قضائیه برای پایان مالکیت۳۳درصدی
جمعی از سهامداران حقیقی خواهان رسیدگی فوری رئیس قوه قضائیه به پرندوه دعوای طولانی و ۷ باره گروه ‌صنعتی‌سدید و فرآب درباره مالکیت ۳۳ درصدی سهام شدند.
مرکز پاسخگویی تخصصی سمات راه اندازی شد
مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف، سریع و همیشگی راه اندازی شد.
آشنایی با ۷ پلتفرم تأمین مالی جمعی برتر جهان
تأمین مالی جمعی از سال ۱۹۹۷ و با ابتکار گروه راک انگلیسی آغاز شد و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند با استفاده از روش‌های بازاریابی مانند روابط عمومی، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کاربر را به سوی این صفحه‌ها هدایت کنند. در میان پلتفرم‌های تأمین مالی جمعی، هفت پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
دلار ۴۲۰۰ تومانی فقط برای محصولات تزریقی "دلقما"
مدیرعامل شرکت دارویی و بهداشتی لقمان درخصوص استاندارد‌های GMP خط تولید اظهار کرد: در حاضر خوط تولیدی شرکت فاقد استاندارد GMP بوده و تدابیر لازم جهت دریافت استاندار‌های GMP انجام شده است.
توسعه زیرساخت‌های فناورانه بازار سرمایه به کمک دانشگاه شریف
تفاهم‌نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار با دانشگاه صنعتی شریف از هم‌افزایی بالایی برخوردار است. این تفاهم‌نامه به توسعه فناوری‌های پیشرفته نظارت بر بازار سرمایه، راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه تخصصی علوم مالی، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، علمی و نیز افراد خبره در حوزه بازار سرمایه و توسعه زیرساخت های فناوری مطالعات بازار سرمایه، می‌انجامد.