19:47 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رویترز

تصویب افزایش تولید نفت برای کنترل رشد قیمت‌ها
وزیران نفت گروه اوپک پلاس در نشست فوق العاده روز یکشنبه افزایش تولید نفت از آگوست به منظور کنترل رشد قیمت‌ها را تصویب کردند.
سامسونگ بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان
نماد برتر - سامسونگ الکترونیکس با سهم یک پنجمی از فروش جهانی تلفن هوشمند، عنوان بزرگترین سازنده تلفن هوشمند جهان را در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ از اپل پس گرفت.
کرونای هندی ترمز نفت را کشید
نماد برتر - قیمت نفت پس از این که روز پنج شنبه به بالاترین رکورد شش هفته گذشته صعود کرد، در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به قرنطینه های گسترده در هند و برزیل به منظور مهار شیوع کووید ۱۹، کاهش یافت.
کاهش مجدد قیمت طلای جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی کاهش یافت و در مسیر ثبت بزرگترین کاهش هفتگی در یک ماه گذشته قرار گرفت.
کاهش قیمت دلار
نماد برتر - ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش پیدا کرد.
ثبت رکوردی جدید در «تسلا»
نماد برتر - بزرگترین خودروساز جهان، تسلا، گزارش عملکرد سه ماهه خود را منتشر کرد که نشان می‌داد درآمد این شرکت با جهشی فراتر از انتظار روبرو شده است.
دومین صعود متوالی دلار
نماد برتر - ارزش دلار جهانی در مقابل بیشتر رقبا برای دومین روز متوالی بالا رفت.
صعود در بازارهای جهانی به بهانه کرونا
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد موارد ابتلا به کووید ۱۹ که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
ارزانی بی ارزانی؛ فعلا گرانی را عشقست!
نماد برتر - بانک جهانی پیش بینی کرد قیمت‌های جهانی کالا پس از رشدی که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ تحت تاثیر رشد اقتصادی قوی پیدا کردند، تا پایان سال در همین حدود فعلی خواهند ماند.
رشد ملایم تحت تاثیر قیمت دلار
نماد برتر - قیمت طلا روز سه شنبه تحت تاثیر ضعیف شدن دلار رشد ملایمی داشت و نزدیک بالاترین رکورد یک ماه و نیم گذشته که روز گذشته به آن صعود کرده بود، ایستاد.
رشد قیمت طلا در بازار های جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر دلار ضعیفتر و بازده پایینتر اوراق خزانه آمریکا، بالا رفت و نزدیک به بالاترین رکورد دو هفته اخیر ایستاد.
قیمت طلا افزایش می یابد
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر افت بازده اوراق خزانه و دلار ضعیف‌تر، نزدیک به بالاترین قیمت بیش از یک ماه گذشته قرار گرفت و در مسیر ثبت دومین افزایش هفتگی حرکت کرد.
نفت 40 دلاری و چالش بودجه‌های نفتی!
نماد برتر - یک شرکت مشاوره انرژی معتبر پیش‌بینی کرد اگر دولتها مصرف سوخت را همسو با برنامه‌های مورد حمایت سازمان ملل متحد برای محدود کردن گرمایش جهانی کاهش دهند، قیمتهای جهانی نفت تا سال ۲۰۳۰ ممکن است به حدود ۴۰ دلار در هر بشکه سقوط کند.
دلار صعود کرد
نماد برتر - ارزش دلار مقابل یورو، پوند و ین تقویت شد.
دلار جا زد!
نماد برتر - ارزش دلار جهانی مقابل بیشتر ارزهای مهم کاهش پیدا کرد.