22:19 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری

نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.
یک هفته با صنایع بورسی
نماد برتر- بورس تهران در هفته‌ای که گذشت، با رشد ۲ درصدی شاخص کل همراه شد تا بعد از ۴ هفته نزول متوالی، شاهد افزایش ارتفاع نماگر اصلی بازار سهام باشیم.
افزایش ۷۴۰ میلیون بشکه‌ای ذخایر نفت ایران به ارزش ۱۰ میلیارد دلار
نماد برتر- مدیر امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ذخایر نفت در میادین نفتی خلیج فارس خبر داد.
سهم ۲۰ درصدی شرکت‌های معدنی در بورس / چالش های پیش روی صنعت مس
نماد برتر- معاون توسعه ملی مس با اشاره به سهم ۲۰ درصدی شرکت های معدنی در بورس و سه متغیر مهم برای سرمایه‌گذاری، چالش های پیش روی این صنعت را عنوان کرد.
ارزیابی مدیرعامل "کچاد" از آینده شرایط و قیمت مواد معدنی / انقلاب در معدنکاری
نماد برتر- مدیرعامل چادرملو با ارزیابی شرایط و قیمت مواد معدنی در سال ۲۰۲۱ گفت: برنامه‌ وزیر صنعت جهت ابطال پهنه‌های بلاتکلیف بسیار اثر بخش بوده و درصورت اجرای کامل، انقلابی در عرصه معدنکاری ایجاد می شود.
مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام در فرابورس
نماد برتر- شرکت زغال سنگ پروده طبس با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس درج شد تا آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام باشد.
دو شرط وزیر نفت برای صادرات ۲.۳ میلیون بشکه‌ای سال آینده
نماد برتر- وزیر نفت با اعلام اینکه ایران برای بازگشت به بازار نفت نیازی به اجازه ندارد از تحقق صادرات ۲.۳ میلیون بشکه‌ای سال آینده به دو شرط خبر داد.
توقف صعود نفت در یک قدمی مرز ۵۰ دلار
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تاثیر محدودیتهای کرونایی جدید روی تقاضا که پیشرفت به سوی برنامه واکسیناسیون انبوه را تحت الشعاع قرار داد، کاهش پیدا کرد اما ششمین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
لیر ترکیه ریخت
نماد برتر- احتمال اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا و آمریکا ضد ترکیه باعث ریزش لیر شد.
تولید روزانه نفت آمریکا امسال حدود یک میلیون بشکه کاهش دارد
نماد برتر- اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت آمریکا امسال ۹۱۰ هزار بشکه در روز کاهش یافته و به ۱۱.۳۴ میلیون بشکه در روز می رسد که این کاهش بسیار بالاتر از پیش بینی قبلی کاهش ۸۶۰ هزار بشکه در روز است.
برآورد چادرملو از تامین مالی۵۰ هزار میلیارد تومانی طرح های توسعه
نماد برتر- سرپرست مدیریت مهندسی توسعه و فناوری چادرملو گفت: برای اجرای طرح های توسعه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است که با اجرای آنها تحول عظیمی ایجاد می شود.
سود خالص "حفاری" ۳۲۳ درصد افزایش یافت
نماد برتر- شرکت حفاری شمال در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۶ درصدی درآمدهای عملیاتی، افزایش ۲۹۰ درصدی سود عملیاتی، افزایش ۳۲۳ درصدی سود خالص، افزایش ۷۶ درصدی دارایی‌ها و افزایش ۱۶۳ درصدی سود انباشته داشته است.
آمادگی سهامدار حقوقی "کچاد" برای مشارکت ۴۹ درصدی در تاسیس شرکت جدید
نماد برتر- سهامدار حقوقی چادرملو ضمن اعلام حمایت از طرح ها و برنامه های این شرکت از آمادگی برای تاسیس شرکت جدید اکتشاف و حفاری با مشارکت ۴۹ درصدی "امید" و ۵۱ درصدی "کچاد" خبر داد.
نسداد ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز آب در تهران
نماد برتر- از ابتدای سال تاکنون ۸۵۸ حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود شده که بیشترین تعداد، مربوط به شهرستان‌های تهران و پردیس و شهریار بوده، همچنین طبق اعلام مجری طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای تهران در همین زمان ۲۰۸ عدد کنتور هوشمند روی چاه‌های مجاز دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است.
توقف ۸ نماد بورسی و فرابورسی و تمدید تعلیق سه پتروشیمی دیگر
نماد برتر- قبل از شروع معاملات نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی متوقف و تعلیق سه پتروشیمی دیگر تا ۲۴ آذر تمدید شد .