19:25 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تنخواه

خسارت ۱۶۰۰ میلیاردی سیل به زیرساختها/ آسیب بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: مجموعه خسارات برآورد شده ناشی از سیل در سطح زیرساختها بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان بوده است که این رقم غیر از هزینه ترمیم‌های اساسی و جایگزین است که باید انجام شود و این هزینه‌ها باید برآورد شود.
معافیت مالیاتی واحدهای تجاری آسیب‌دیده در سیل
پایگاه خبری راد: معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه به زودی مصوبه هیئت دولت برای سیل‌زدگان مازندرانی ابلاغ خواهد شد تا بازسازی آغاز شود، گفت: واحدهای تجاری که تا 50 درصد در سیل اخیر مازندران آسیب دیدند، از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.
اختصاص مجدد ۱۰۰ میلیارد ریال تنخواه به استانداری‌های مازندران و گلستان
پایگاه خبری راد: رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: حسب ابلاغ رییس جمهور صدور تخصیص مجدد ۱۰۰ میلیارد ریال تنخواه برای هریک از استانداری های مازندران و گلستان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وسازمان های مدیریت و برنامه ریزی این دو استان ابلاغ می شود.
فروش ارز خدماتی با ساز و کار جدید در ۱۱ بانک عامل
پایگاه خبری راد: مدیرکل سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی از فروش ارز خدماتی با ساز و کار جدید در ۱۱ بانک عامل خبر داد.
دیوان عدالت یک مصوبه دولت درباره مسکن مهر را ابطال کرد
پایگاه خبری راد: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیأت وزیران مبنی بر اختصاص ۴ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مبارزه با حوادث غیرمترقبه به احداث و تکمیل خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر را ابطال کرد.
طرح ۱۳۰۰ میلیاردی دو سازمان وزارت صنعت
پایگاه خبری راد: طرح مشترک دو سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران به منظور حمایت از تولید محصولات صادرات‌گرا در دستور کار قرار می‌گیرد.
بخشنامه تامین ارز مصارف خدماتی ابلاغ شد + جزئیات
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی موارد ۴۵ گانه تأمین ارز بابت مصارف ارزی خدماتی را ابلاغ کرد.
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت صورت‌حساب نیروگاه‌های تجدیدپذیر
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق کشور از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به وزارت‌ نیرو از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: این مهم در هیات وزیران به تصویب رسید و در اسرع وقت صورت‌حساب برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر به‌صورت کامل پرداخت شد.
از تنخواه دولت، پولی به سپرده‌گذاران موسسات مالی پرداخت نشده است
پایگاه خبری راد: سخنگوی قوه‌قضاییه با اشاره به موضوع سپرده گذاران موسسات مالی، گفت: جهت تسریع محاکمه متهمان تلاش شده است اما مسئله مهمتر قبل از محاکمه شناسایی اموال است زیرا صرف محاکمه برای مردم پول نمی‌شود.
اگر مردم اطلاعی از اموال خاوری دارند، خبر بدهند/ درباره گرین‌کارت خلاء قانونی داریم
پایگاه خبری راد: سخنگوی قوه قضاییه گفت: مجموعه دستگاه های قضایی و انتظامی کاملا هوشیارند که با هر گروه و جریانی که بخواهد امنیت کشور را بهم بریزد و آسایش مردم را مختل کند قاطعانه برخورد کند.
 بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی علاوه بر پرداخت‌های جاری خبر داد و گفت: براساس مجوز دولت این امکان فراهم شد که ما در حد ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طلبی که پیمانکاران از دولت دارند و به بانک‌ها بدهی دارند پرداخت کنیم.
بدهی دولت به بانک مرکزی ۶۳ هزار میلیاردی شد
پایگاه خبری راد: بدهی دولت به بانک مرکزی تا بیش از ۶۳ هزار میلیارد تومان رشد کرده است.
جزئیات بدهی۲۳۷ هزار میلیاردی دولت به بانک‌ها
پایگاه خبری راد: با وجود ادامه روند رو به رشد بدهکاری دولت به سیستم بانکی از سرعت افزایش این بدهی کاسته شده است. در این بین کندی رشد بدهی دولت به بانک مرکزی قابل توجه بود.
رشد 101 درصدی وصولی درآمدهای نفتی در پنج ماه امسال
پایگاه خبری راد: نگاهی به عملکرد بودجه دولت در پنج ماه نخست امسال از رشد 101 درصدی وصولی منابع نفتی نسبت به دوره مشابه پارسال حکایت دارد که سبب شده سهم آن از تامین مالی دولت نیز 14 واحد افزایش یابد.
صفحه قبل | صفحه بعد