10:18 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تختال

"فخوز" همچنان در کوره سرد مشتریان!
فولاد خوزستان با کالا‌هایی در بخش آهن اسفنجی و تختال c گام در عرصه معاملات بورس‌کالا گذاشت که مشتریان خیلی زود بازار را رها کرده و به تعطیلات رفتند تا دست این شرکت از معاملات، خالی بماند.
بهره‌برداری از طرح ملی انتقال نفت گوره - جاسک
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: هم‌اکنون حدود دو ماه است که تلمبه‌خانه شماره ۲ و دیگر بخش‌های عملیاتی در وضعی پایدار برای انتقال نفت به پایانه جاسک قرار دارند و تزریق و انتقال نفت به خط در وضعی پایدار انجام می‌شود.
نوسان‌گیری به سَبکِ «فخوز»
نماد برتر - در این هفته شاهد عرضه ۲۰.۰۰۰ تن شمش فولادی این شرکت بودیم که با تقاضای ۴۱ هزار تنی همراه شد.
تختال «فخوز» مشتری ندارد!
نماد برتر - کاهش محسوس تقاضای محصول تختال فولادی "فخوز" را می‌توان دلیل اصلی کاهش ارزش معاملات شرکت برشمرد.
"فولاد" ۱۴ رکورد تاریخی در ۷۵ روز ثبت کرد
نماد برتر- شرکت فولاد مبارکه در ۷۵ روز پایانی سال گذشته، تنها ۱۴ رکورد در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم به ثبت رساند.
دست پر فولادی‌ها برای بورسی‌ها
نماد برتر - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه میزبان عرضه ۱۳۵ هزار و ۶۱۰ تن شمش بلوم، ۳۵ هزار و ۷۵۰ تن ورق گرم و گالوانیزه، ۸۷ هزار تن تختال و ۲۰۰ تن شمش چدن است.
۲۶۲ هزار تن محصول روی تابلوی بورس کالا می‌رود
نماد برتر- تالار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران در نخستین سه شنبه کاری سال ۱۴۰۰ میزبان عرضه‌های پرحجم انواع مواد پلیمری و وکیوم باتوم در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی و شمش بلوم و تختال در تالار صنعتی و معدنی است؛ حجم کل عرضه‌های امروز ۲۶۲هزار و ۸۰۱ تن محصول است.
سنگینی بار فولاد مبارکه در بورس کالا
نماد برتر - نرخ ورق گالوانیزه "فولاد" نسبت به هفته اول اسفند ماه کاهش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.
بورس کالا و فروش محصولات فولادی با قیمت های متنوع!
نماد برتر - در این هفته شاهد عرضه ۲۰.۰۰۰ تن شمش فولاد شرکت بوده‌ایم، این عرضه با تقاضای ۲۳.۰۰۰ تنی مواجه شد و قیمت میانگین هر تن از آن ۱۰۳ میلیون تن رسیده است.
عرضه ۵۱ هزار تن مواد پلیمری در بورس کالا
نماد برتر- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه میزبان عرضه ۵۱ هزار و ۲۵۵ تن مواد پلیمری است.
دستیابی رکورد جدید تولید ۱۴۰.۶ هزار تن تختال در زیرمجموعه فولاد مبارکه
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد هرمزگان از دستیابی به رکورد جدید تولید ۱۴۰.۶ هزار تن تختال در دی ‌ماه خبر داد و گفت: عبور از تولید ۱.۵ میلیون تن تختال در سال جاری در دستور کار است.
حمایت فولاد مبارکه از بومی سازی الگو شود
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد گفت: فولاد مبارکه با ریسک پذیری از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی حمایت کرده و این مسئله باید الگو شود.
تالار صادراتی بورس کالا میزبان عرضه ۱۰۴ هزار تن قیر
نماد برتر- تالار صادراتی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۷ بهمن ماه میزبان عرضه ۱۰۴ هزار تن قیر است.
نتایج حضور فولاد مبارکه در شرکت های دانش بنیان و اجرای چند طرح توسعه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت دانش بنیان رافع اصفهان ، نتایج حضور و فعالیت فولاد مبارکه در حمایت از شرکت های دانش بنیان را مواردی از جمله پوشش نانو بر روی تختال و کاهش 70 درصدی تشکیل بوسته اعلام کرد.
تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در فولاد مبارکه
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متری برای نخستین بار با هدف تأمین حداکثری محصولات مورد نیاز لوله‌های انتقال نفت و گاز خبر داد.