01:12 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تجلی

حضور هامونی در سمت مدیرعاملی فرابورس ادامه دار شد
نماد برتر- با تصمیم دیروز هیات مدیره ، امیر هامونی با ۸ سال حضور در سمت مدیرعاملی فرابورس برای دو سال آینده نیز ابقا شد .
توضیح رییس سازمان بورس درباره گشایش نماد ETF پالایشی و شروط کسب سود
نماد برتر- رییس سازمان بورس با اشاره به شروط کسب سود در بازار سهام از ارائه پیشنهادی به دولت خبر داد که در صورت پذیرش، نماد صندوق پالایشی به زودی گشایش می‌یابد.
تجارت ۳۸ میلیارد دلاری کشور در ۷ ماه گذشته
نماد برتر- معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: گمرک ایران در ۷ ماه گذشته ۳۸ میلیارد دلار تجارت خارجی داشته است.
ایران شفاف‌‌ ترین در اعلام آمارهای کرونا است / هشت ماه التماس !
نماد برتر- وزیر بهداشت با اعلام اینکه ایران در گزارش آمار کرونا شفاف‌‌ عمل می کند، گفت: هشت ماه التماس می‌کنیم مردم مراقب باشند تا بیمار نشوند !
اخبار خوش و سود۸۴۰ میلیاردی "ومعادن" از واگذاری دو شرکت/ برنامه عرضه اولیه
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات با اعلام اخباری خوش از شناسایی سود ۸۴۰ میلیارد تومانی از محل واگذاری دو زیرمجموعه و پذیره نویسی سهام و عرضه اولیه آن در بورس خبر داد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- طی هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که مهم ترین آن ها به موضوعاتی همچون ممنوعیت فروش فولاد خارج از بورس کالا، عرضه داخلی در بورس کالا نسخه شفاف بازارها و اختصاص تسهیلات بانکی به خریداران سلف بورس کالا اختصاص داشت.
سود ۸۲۳ میلیاردی "ومعادن" از انتقال ۳۵درصد سهام دو زیرمجموعه غیربورسی
نماد برتر- سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از واگذاری ۳۴.۹۹ درصد سهام دو شرکت غیربورسی و انتقال به زیر مجموعه فرعی با کسب سود ۸۲۳.۸ میلیاردی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی امروز شد.
گسترش حمایت از استارت‌آپ‌ها در نیمه دوم سال
نماد برتر- ​مدیرعامل بانک صادرات ایران از تخصیص هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: اعطای تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در شش ماهه دوم ۱۳۹۹ سرعت بیشتری می‌گیرد.
تکریم از بازنشستگان سازمان بورس و شرکت اطلاع‌رسانی
نماد برتر- امروز در مراسمی با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، از هشت نفر از بازنشستگان سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس تجلیل شد.
صادرات بیش از ۶ میلیارد دلاری استان مرکزی در هفت سال اخیر
نماد برتر- استاندار مرکزی گفت: از سال ۹۲ تاکنون میزان صادرات غیر نفتی استان بیش از ۶ میلیارد دلار بوده که طی ۴۰ سال اخیر بی سابقه است و تحقق این مهم مرهون و ماحصل تعامل بخش دولتی و خصوصی است .
صادرات ماسک ممنوع شد
نماد برتر- دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت، با اشاره به مصوبه الزام استفاده از ماسک در کشور و با توجه به شرایط قرمز در برخی استان‌ها، گفت: طبق مصوبه کارگروه، فعلا صادرات انواع ماسک به خارج از کشور ممنوع اعلام شد.
افزایش 50 درصدی صادرات به اوراسیا
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات ما به اوراسیا در طول سه ماه گذشته 50 درصد افزایش یافته است.
۱۰۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از آماده بودن طرح‌های صنعتی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت که مراسم روز ملی صنعت و معدن روز دهم تیر ماه در تهران و از ۱۱ تا ۳۱ تیر در استان‌ها برگزار خواهد شد.
قوانین ما به شدت ضد تولید هستند
پایگاه خبری راد: معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه قوانین کشور به شدت ضد تولید هستند گفت که این قوانین نه تنها حمایتی از تولید کننده نمی‌کنند بلکه موانع فراوانی بر سر این کار مفید و قانونی ایجاد می‌کنند.
یکسان‌سازی نرخ ارز راهکار افزایش صادرات است
پایگاه خبری راد: یک تولیدکننده صنایع غذایی یکسان‌سازی نرخ ارز را مهمترین راهکار افزایش صادرات و حل مشکلات بخش تولید عنوان کرد.