13:25 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تابستان

افزایش درآمد ۷درصد "غشاذر"
تمام مقدار درآمدی که شرکت غشاذر طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسانده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و طی این ۶ ماهه گذشته بیشترین درآمد در شهریورماه به‌دست‌آمده است.
افزایش تب نرخ سود بین بانکی در شروع پاییز
دادو ستد در بازار های مالی در این مدت نشان از افزایش کسری نقدینگی بانک ها داشته است. بازار باز برای دومین هفته متوالی قبض پولی انجام نداده و اعتبارات دومین رکورد خود را در دو سال اخیر به ثبت رسانده است. این رویدادها درجه تب نرخ سود بین بانکی درابتدای پاییز را بالاتر خواهد برد.
"فلزات اساسی" در صدر نشست
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، سی‌ و یکم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۴ هزار و ۸۳۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۲۳ واحد کاهش، رقم ۴۱۵ هزار و ۴۹۵ واحد را به ثبت رساند.
دوئل سخنرانی رئیسی و بایدن در بازار ارز
در آخرین روز تابستان اخبار سیاسی و برخی تصمیم ها در خود محدودیت انتقال ریالی نقش اول را در بازار ارز و روند قیمت دلار دارند.
رانت و سود دلالان پایان یافت
سیمان صنعتی است که همواره مورد ظلم واقع‌شده و فعالان این صنعت همواره گلایه‌های بسیاری دارند.
وقتی وزن ارزشی "کالا" در بورس سنگین شد
بورس کالا انتظار ورود خودرو به رینگ را می‌کشد و احتمالا با اضافه شدن خودرو به سبد محصولاتی که در رینگ بورس کالا عرضه می‌شود، "کالا" جذاب‌تر هم خواهد شد.
ورود معاملات بورس به مدار منطقی
معاملات بورس پس از ورود شاخص به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی، وارد مداری متعادل شده است و اصلاح‌های ایجاد شده نباید برای سهامداران حاضر در این بازار نگران کننده باشد.
سیگنال صعودی طلا به سرمایه گذاران
در هفته جاری سرمایه گذاران طلا را صعودی پیش بینی کردند.
اختلاف قیمت ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی خودروها و علت گرانی دوباره محصولات
عضو اتاق بازرگانی با اشاره به اختلاف قیمت ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار دلیل گرانی اخیر محصولات را افزایش دوباره نرخ دلار در بازار آزاد اعلام کرد.
فولاد مبارکه نخستین شرکت دریافت‌کننده گواهینامه ISO ۴۵۰۰۵
مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با گذراندن ممیزی‌های لازم توسط شرکت SGS کشور سوئیس، توانست برای نخستین بار این گواهینامه ISO۴۵۰۰۵ را دریافت کند.
وام مسکن گران می شود؟
هزینه وام مسکن در مرداد ماه به قله تابستانی خود رسیده است. این اتفاق موجب شد تانرخ سود در سطح 20.9 درصد قرار گفته و رکوردی دیگر را به ثبت برساند. روند این آمار نشان از احتمال افزایش قیمت در روزهای آتی را داراست.
تغییر تاکتیک فروشندگان در بازار مسکن
وضعیت بازار مسکن در تابستان مشابه ماه های گذشته بود . هم خریداران و هم فروشندگان منتظر چشم انداز روشن تری از آینده این بازار هستند تا تصمیم قطعی برای خرید یا فروش بگیرند .
ردپای بی برقی در افزایش قیمت دلار
​ارزایابی ماهانه تولیدات صنعتی در تیرماه از رشد 2.5 درصدی شاخص تولیدات صنعتی حکایت دارد رشدی که کمترین نرخ در 12 ماه اخیر بوده است. این رشد که بیشتر در بخش صادراتی رخ داده می تواند سرنخی از افزایش قیمت دلار باشد.
بازار رمز ارزها 2 تریلیون دلاری شد/ترس طلا از طالبان
ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در روز شنبه به بیش از 2 تریلیون دلار رسید این اتفاق اولین بار از اواسط ماه مه بوده است.
پیش‌بینی 15 تحلیل گر درباره قیمت طلا
آخرین نظر سنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان می دهد که احساسات کوتاه مدت در بازار طلا بار دیگر صعودی شده است.