13:31 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بریتانیا

خالق نرم افزار آنتی ویروس مک‌آفی به زندان افتاد
نماد برتر- جان مک‌آفی، خالق نرم افزار آنتی ویروس مک‌آفی که در آمریکا به کلاهبرداری متهم شده است، پس از دستگیری در فرودگاه بارسلونا، برای طی کردن پروسه استرداد در اسپانیا زندانی شد.
از مالیات بر عایدی املاک چه خبر؟
نماد برتر- با وجود آنکه حدود ۷۷ درصد خرید و فروش ها در بازارمسکن ایران را معاملات سوداگرانه تشکیل می دهد، هنوز طرح مالیات بر عایدی سرمایه اندر خم یک کوچه قرار دارد و از کمیسیون اقتصادی مجلس فراتر نرفته است.
کدام کشورها ویزای دورکاری می دهند؟
نماد برتر- شمار کشورهایی که به دلیل شیوع کرونا ویزای کاری را به ویزای دورکاری تغییر داده اند رو به افزایش است.
گزیده رویدادهای بازارهای جهانی سرمایه در نیمه دوم ماه سپتامبر
نماد برتر- اخبار مهم بازارهای جهانی سرمایه توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهــران ترجــــمه و تنظــیم می‌شود که به آخرین رویدادها و اخبار بورس‌ها و نهادهای مالی بین المللی می پردازد.
سهام "در خانه بمان"، نجات بخش وال استریت
نماد برتر- وقتی در روزهای معاملاتی هفته گذشته، شاخص های وال استریت با افت های شدیدی همراه شدند همه کارشناسان نسبت به برگشت روزهای خوش به بازار ناامید بودند، اما خبرهای دیگری در راه بود که مسیر بازار این کشور را با شگفتی همراه کرد.
بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه مشترک به شورای امنیت، «ماشه» را غیرقانونی اعلام کردند
نماد برتر- در حالی که امریکا مکانیسم ماشه علیه ایران را فعال کرد که بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه مشترک به شورای امنیت، «ماشه» را غیرقانونی اعلام کردند.
کارگروه سندباکس تشکیل شد
نماد برتر- اولین جلسه کارگروه مدیریت یکپارچه و هماهنگی میان سندباکس‌ها یا محیط ‌های آزمون برگزار شد.
حضور ۲۶ کشور در ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ
نماد برتر- ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ از امروز با حضور بیش از ۹۰ میهمان خارجی از ۲۶ کشور به صورت آنلاین آغاز می شود .
بحران کرونا و رونق اقتصاد دیجیتالی
نماد برتر-همان‌طور که می‌دانیم همه‌گیری ویروس کرونا با تغییرات زیادی در زندگی همراه شده و نشان می‌دهد که بشریت با یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در تاریخ اخیر روبرو است.
دنده عقب بورسهای جهانی
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان ریزش کردند.
بورس ها در آمریکا و اروپا ریختند
نماد برتر- تمامی شاخص های مهم بورسی اروپا و آمریکا ریزش کردند.
حضور ۲۵ کشور در دوازدهمین نشست بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار دوازدهمین دوره بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی (ICM) را در ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه جاری (۱۴ و ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰) برگزار می کند. این دوره برای اولین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین خواهد بود.
باید و نباید تنظیم مقررات برای پلتفرم‌های اجتماعی
نماد برتر- پلتفرم‌های رسانه اجتماعی خدمات برجسته‌ای ارائه می‌کنند و امروزه نمی‌توانیم بدون آن‌ها زندگی کنیم، اما به اعتقاد کارشناسان، مانند صنایع دیگر، پیامدهای ناخوشایندی نیز وجود دارد که به رفاه اجتماعی آسیب می‌زند و لازم است مذاکراتی صورت بگیرد تا مشخص شود چگونه باید برای این پلتفرم‌ها مقرراتی را تنظیم کرد که به کاهش هزینه‌های اجتماعی کمک کند.
بازارهای جهانی مردد بین صعود و نزول
نماد برتر- بازارهای آسیایی در ساعات ابتدایی معاملات امروز روند صعودی را از سر گرفتند و خوش بینی نسبت به انتشار واکسن ویروس کرونا و بازگشت به زندگی عادی موجب اقبال بیشتر به بازارهای سهام در اولین ساعات های معاملاتی شد.