11:09 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اینترنت

گزارش سوت‌زن‌ها؛ از اعلام جرم تا گزارش شفافیت
در نیمه نخست سال از میان گزارش‌های ارسالی سوت‌زن‌ها، حدود ۱۰ پرونده به گزارش تخلف یا اعلام جرم منتج و در بررسی بیش از ۳۰ گزارش، در راستای ارتقای شفافیت، ناشر ملزم به ارائه گزارش شفاف‌سازی در سامانه کدال شد و اقدامات پیشگیرانه نظارتی انجام پذیرفت.
افزایش ۱۶۳ درصدی سود خالص "سشمال"
سود انباشته ارائه‌‎شده سیمان شمال در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ برابر با رشد ۵ درصدی به ۱،۰۴۰ میلیارد ریال رسیده است.
پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه آغاز به کار کرد
پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با رویکرد بسترسازی برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی و شهروند - خبرنگاران آغاز به کار کرد.
«پرداخت» قافیه را نمی‌بازد
مجموع تعداد تراکنش‌های انجام شده شاپرک در چهارمین ماه سال به 3 میلیارد عدد رسید که ارزش این تراکنش‌ها 560 هزار میلیارد تومان است که نسبت به خرداد رشد 2 درصد در تعدادی و یک درصدی در ارزش ریالی داشته است.
افزایش اعتماد به بازار سرمایه با ابزارهای سرمایه‌گذاری آنلاین
وجود ابزارهای سرمایه گذاری آنلاین، حضور فین‌تک‌ها در این زمینه و در دسترس قرار گرفتن آن برای مردم می تواند در توسعه، شناسایی و ایجاد اعتماد هر چه بیشتر به بازار سرمایه کمک کند.
صدور و ابطال آنلاین یونیت، توسعه بخش بازار سرمایه است
صدور و ابطال آنلاین صندوق های سرمایه گذاری، به مرور زمینه توسعه و عمق بخشیدن به بازار سرمایه و نیز رشد استارت‌آپ‌ها را فراهم می کند؛ از مبانی رشد و توسعه بازار سرمایه، ورود هر چه بیشتر مردم و سرمایه ها به این بازار است.
آشنایی با بهترین پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در سال ۲۰۲۱
پلتفرم‌های معاملات اجتماعی در دنیای معاملات آنلاین از سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شدند و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند برتری و مزیت خود را نسبت به سایرین به اثبات برسانند تا کاربران بیشتری جذب خود کنند. در میان پلتفرم‌های معاملات اجتماعی، پنج پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
رشد ۳۳ درصدی "سپ" در عملکرد ۷ ماهه با کسب درآمد ۱.۷ هزار میلیاردی
پرداخت الکترونیک سامان کیش در عملکرد ۷ ماهه، ۱.۷ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه قبل با رشد ۳۳ درصدی همراه شد.
آشنایی با ۷ پلتفرم تأمین مالی جمعی برتر جهان
تأمین مالی جمعی از سال ۱۹۹۷ و با ابتکار گروه راک انگلیسی آغاز شد و اکنون پلتفرم‌های گوناگونی در تلاش هستند با استفاده از روش‌های بازاریابی مانند روابط عمومی، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کاربر را به سوی این صفحه‌ها هدایت کنند. در میان پلتفرم‌های تأمین مالی جمعی، هفت پلتفرم با شعارهای مشخص، مدعی هستند در این زمینه بهترین هستند.
آزمایشگاه دیجیتال با حمایت فولاد مبارکه راه‌اندازی شد
رئیس دفتر پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه گفت: آنچه فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت سرآمد دنبال می‌کند، خلق ارزش پایدار و مشترک با همه ذی نفعان است و نمی‌توانیم در صنایع مختلف مانند صنعت فولاد که صنعتی مادر محسوب می‌شود به سمت تحول دیجیتال حرکت کنیم در حالی که زیرساخت‌های لازم در محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی و رشته‌های تحصیلی مرتبط آماده نباشد.
تقاضای ۲۴۴ هزار نفری برای خرید تنها ۷۰۰ دستگاه تک محصول ایران خودرو !
ظرفیت پیش فروش محصول هایما اس۷ پلاس توربو شارژ تنها ۷۰۰ دستگاه بود اما بیش از ۲۴۴ هزار نفر خواهان این محصول ایران خودرو شده و ثبت نام کرده اند !
شروع پیش فروش پنج محصول ایران خودرو از فردا و برای سه روز آینده
ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول با موعد تحویل حداکثر یک ساله را از فردا به مدت سه روز آغاز می‌کند.
آغاز فروش اینترنتی چهار محصول در آینده نزدیک
نماد برتر - مدیر عامل ایران دوچرخ گفت: امسال در کنار ایجاد تنوع در سبد محصولات ایران دو چرخ، برنامه تولید 7500 دستگاه از محصولات متفاوت، افتتاح یک نمایشگاه و یک تعمیرگاه مجهز و در شان مشتریان را در برنامه داریم.
برگشت تراکنش‌های بدون کد و شناسه ملی از امروز
نماد برتر - از امروز تراکنش‌های بدون کد ملی شخص حقیقی و شناسه ملی شخص حقوقی در «پایا» برگشت می‌خورد.
آغاز ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو
نماد برتر - ثبت‌نام برای شرکت در طرح پیش‌فروش حداکثر یکساله چهار محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو شامل دناپلاس توربو اتوماتیک، راناپلاس، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای از امروز (چهارشنبه) آغاز شده و تا شنبه هفته آتی (۲۸ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.