11:55 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اکتیو

صادرات محصولات نانوفناوری ایران به ۵۰ کشور دنیا
پایگاه خبری راد: پیش‌بینی می‌شود حجم فروش محصولات نانوی ایران در سال جاری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان شود.
اختلالات تیروئید زنان را بیشتر گرفتار می‌کند
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم ایران در افتتاحیه دوازدهمین کنگره بین‌المللی غدد درون ریز و متابولیسم با اشاره به اینکه اختلال عملکرد تیروئید در زنان شایع‌تر از مردان است، گفت: تشخیص کم کاری و پرکاری تیروئید با انجام آزمایش‌های خون، در مواردی با سونوگرافی و اسکن تیروئید انجام می‌شود.
چهارعامل تاثیرگذار بر روند آلودگی هوا کدامند؟
پایگاه خبری راد: آلودگی هوا وجود یک یا چند آلوده کننده در هوا آزاد با کمیت‌ها، ویژگی‌ها و زمان حضور مشخصی است که چهار عامل می‌تواند بر روند آن تاثیرگذار باشد.
تاوان سیاست‌های ترامپ را صنعت خودروسازی آمریکا می‌دهد!
پایگاه خبری راد: جیمز هکت – مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد – به تازگی برآورد کرده است که اعمال قانون افزایش تعرفه های واردات از سوی دولت ترامپ، موجب ضرر و زیان یک میلیارد دلاری از سود این شرکت شده است.
تدوین سیاست‌های تشویقی برای ایجاد شرکت‌های توانمندتر در حوزه شبکه
پایگاه خبری راد: معاون رگولاتوری از تدوین سیاست‌های تشویقی برای شکل‌گیری شرکت‌های توانمندتر در حوزه شبکه که ایجاد زیرساخت و شبکه‌سازی را به‌طور جدی دنبال کنند، خبر داد.
تولید رنگ سیاه خوراکی از پوست سبز گردو/ در بستنی‌های زغالی "آرسنیک" وجود دارد؟
پایگاه خبری راد: یک دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته شیمی، با استخراج "جاگلون" از پوست سبز گردو و مخلوط آن با رنگ‌های دیگری که از چغندر و کلم استخراج شد، در نهایت موفق به تولید ماده‌ای به رنگ مشکی شده است.
چگونه اکانت اینستاگرام خود را موقتا حذف کنیم؟
پایگاه خبری راد: یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام همواره در فضای مجازی می‌پرسند، نحوه دی اکتیو یا به‌طور موقت غیرفعال کردن حساب کاربری آن‌ها در این شبکه اجتماعی است.
جزییات ۱۲ گام برنامه "پزشکی خانواده" تا سال ۱۴۰۴
پایگاه خبری راد: معاون بهداشت وزیر بهداشت ضمن تشریح جزییات ۱۲ گام برنامه "پزشکی خانواده" و پیشرفت ۸۰ درصدی پرونده الکترونیک سلامت در حوزه بهداشت، در عین حال راه‌اندازی کامل این پرونده را مشروط به همکاری تمام دستگاه‌های ذینفع در این حوزه دانست.
ناشران بین‌المللی بازی در راه ایران/ جویندگان گنج در تی‌جی‌سی
پایگاه خبری راد: ارتقای دانش بازی‌سازان داخلی و افزایش صادرات بازی‌های ایرانی به بازارهای جهانی همواره از اهداف مهم بازی‌سازان بوده است و حضور ناشران و خریدارانی که در رویداد تی‌جی‌سی حضور می‌یابند، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در این اهداف داشته باشد.
چرا نباید ای‌میل‌های قدیمی را سر به نیست کنیم؟
پایگاه خبری راد: اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که سال‌هاست از برخی از ای‌میل و پست‌های الکترونیکی استفاده نمی‌کنند، باید بدانید طبق نظر کارشناسان امنیت سایبری نباید آن‌ها را برای همیشه از بین ببرید.
ارتقای گلکسی اس ۷ اکتیو به اندروید اوریو
پایگاه خبری راد: سامسونگ اعلام کرده است که آخرین عضو از خانواده گوشی‌های سری ۷ یعنی گلکسی اس ۷ اکتیو نیز به اندروید اوریو مجهز خواهد شد.
ممنوعیت خرید کالای خارجی به ۴۸۶‌ قلم رسید
پایگاه خبری راد: در راستای حمایت دولت از تولید ملی، ممنوعیت خرید تعداد کالاهای خارجی که دارای مشابه تولید داخل هستند با اضافه شدن هشت کالای جدید به ۴۸۶ رسید.
میراث سانگ یانگ از ابتدا تا امروز
پایگاه خبری راد: سانگ یانگ یکی از معتبرترین سازندگان خودرو در کره جنوبی است، این اعتبار از مهندسی با کیفیت سانگ یانگ است که از سال 1954 تا امروز ادامه داشته است.
سبد سانگ یانگ در ایران کامل تر می شود
  پایگاه خبری راد: موسو یکی از بهترین خودروهای وارداتی در زمان خود بود که با رقبایی از نیسان و تویوتا برای سهم گیری در بازار ایران رقابت تنگاتنگی داشت و حالا نمایندگی سانگ یانگ کره در کشور برای بازپس گیری جایگاه خود برنامه ریزی می کند.
بهترین گوشی‌ها برای عکاسی کدامند؟
پایگاه خبری راد: آیفون ۱۰ ( ایکس) در تازه ترین گزارش ها، رتبه نخست گوشی‌های هوشمند از لحاظ عکاسی و کیفیت دوربین را کسب کرده است.