17:19 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اسپانیا

توقف روند صعودی نرخ بیکاری کشورهای اروپایی
نماد برتر- پس از پنج افزایش توالی، متوسط نرخ بیکاری در منطقه یورو نزولی شد.
فهرست ۲۰ ثروتمند جهان با صدرنشینی جف بزوس + نزول بیل گیتس و وارن بافت
نماد برتر- مجله فوربس ، فهرست ۲۰ ثروتمند اول مرد و زن جهان را معرفی کرد که طی آن جف بزوس در صدر ایستاد و بیل گیتس و وارن بافت به رده های چهارم و ششم نزول کردند.
میانگین ساعت کار واقعی در ایران چقدر است؟
نماد برتر- نتایج یک تحقیق از میانگین ساعات کار واقعی در کشورها نشان می دهد که میانگین ساعت کار در ایران در سطح متوسطی قرار دارد و میزان ساعت کار هفتگی زنان نسبت به مردان کمتر بوده است.
صادرات نفت ونزوئلا سه برابر شد
نماد برتر- صادرات نفت ونزوئلا با وجود تشدید تحریم‌های آمریکا علیه شرکتهایی که با دولت این کشور آمریکای جنوبی تجارت می کنند، تقریبا سه برابر شده است.
انگلیس با بدترین بحران اقتصادی ۳۰۰ سال اخیر روبروست
نماد برتر- وزیر خزانه داری انگلیس اعلام کرد تا سال ۲۰۲۲ شرایط اقتصادی این کشور به دوره قبل کرونا باز نمی گردد.
چرا خودروهای ایرانی در خارج مشتری دارند؟
نماد برتر- عضو اتاق بازرگانی تهران می‌گوید نه تنها انتشار آمار صادرات خودروهای ایرانی به خارج از کشور عجیب نیست که حتی بسیار پایین‌تر از ظرفیتی است که در این حوزه وجود دارد.
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
فروش۵.۷ میلیون دلار خودروی ایرانی به ۹ کشور/ صادرات پراید به اسپانیا
نماد برتر- اعلام مسئولان گمرک ایران از این حکایت دارد که ایران در سال گذشته بیش از ۵.۷ میلیون دلار صادرات خودرو داشته و اسپانیا از جمله مقصدهای این صادرات بوده که بیشترین تنوع خودرویی به آن صادر شده است.
رخ تورم کشورهای اروپایی منفی ماند
نماد برتر- متوسط نرخ تورم منطقه یورو منفی ۰.۳ درصد اندازه گیری شد.
از طراحی اینترنت نسل ششم تا قطار پکن به بارسلونا
نماد برتر- رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید، بررسی ابعاد مختلف فعالیت‌های اقتصادی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که همین امروز نیز چین قدرت نخست جهان است و تنها به چند سال زمان برای پذیرش نهایی این موضوع از سوی سایر کشورها نیاز دارد.
ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت
نماد برتر- در بین ۱۰ شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.
وضعیت تجارت ایران با اروپا
نماد برتر- تجارت خارجی کشورمان با اروپا در هفت ماه اول امسال بالغ بر ۱۵ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۸۱۶ تن به ارزش هشت میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۸۴۱ دلار بوده است.
محاکمه مدیرعامل اسبق بانک فرابورسی و اولین مجرم اقتصادی از اروپا برگشته
نماد برتر- زمان محاکمه مدیرعامل اسبق بانک سرمایه که ماه گذشته در اسپانیا دستگیر و به ایران مسترد شده بود اعلام شد که فردا خواهد بود.
سقوط قیمت نفت در واکنش به حواشی انتخابات آمریکا
نماد برتر-قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه در پی انتظارات فزاینده برای پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و قوی شدن دلار، یک درصد سقوط کرد.
سهم مالیات از اقتصاد کشورهای اروپایی چقدر است؟
نمادبرتر- فرانسه بالاترین نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی اروپا را دارد.