19:10 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اسنپ

از امروز همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران اعمال شدند
نماد برتر- وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد از امروز همه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران از جمله محدودیت تسلیحاتی ، بازگشت و اعمال شده اند.
بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه مشترک به شورای امنیت، «ماشه» را غیرقانونی اعلام کردند
نماد برتر- در حالی که امریکا مکانیسم ماشه علیه ایران را فعال کرد که بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه مشترک به شورای امنیت، «ماشه» را غیرقانونی اعلام کردند.
"اسنپ بورس" هم آمد / احزار هویت غیرحضوری در سجام و فروش سهام عدالت
نماد برتر- اسنپ در اقدامی تازه برای فعالان بازار سرمایه و متقاضیان حضور در بازار سهام از امروز اقدام به راه اندازی "اسنپ بورس" با امکاناتی مانند احزار هویت غیر حضوری در سجام ، مشاهده و فروش سهام عدالت کرد.
شرایط ویژه‌ اسنپ برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا شد
نماد برتر- اسنپ اعلام کرد شرایط ویژه‌ای را برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا کرده تا دغدغه اصلی گردشگران و مردم به حداقل برسد.
رونمایی از نسخه بهبود یافته رقیب چینی اندروید
نماد برتر- شرکت هواوی تکنولوژیز نسخه بهبود یافته سیستم عامل هارمونی او اس که برای جایگزینی سیستم عامل اندروید و دور زدن محدودیتهای آمریکا طراحی کرده است را معرفی کرد.
اسنپ به فروش می رسد
نماد برتر- سهامدار ایرانسل در راستای خروج از بازار خاورمیانه، قصد دارد سهام خود در اپلیکیشن تاکسی آنلاین ایرانی اسنپ را به فروش برساند.
نسخه اینستاگرامی تیک تاک راه اندازی شد
نماد برتر- برنامه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است، برنامه مشابه تیک تاک را در بیش از ۵۰ کشور عرضه کرد.
معرفی بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس در موبایل
نماد برتر- این گزارش به معرفی بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های موبایلی ویرایش عکس می پردازد.
بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: با توجه به محبوبیت گوشی‌های تاشو در سال جاری میلادی، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت توسعه و تولید این محصولات روی آورده‌اند.
۶ راه برای بهبود طول عمر باتری لپ‌تاپ‌های ویندوزی
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه فناوری به کاربران لپ‌تاپ های ویندوزی توصیه کرده‌اند که با رعایت برخی نکات می‌توانند مدت زمان شارژدهی باتری دستگاه خود را بالا ببرند.
نوجوانان بیشتر سراغ کدام شبکه‌های اجتماعی می‌روند؟
پایگاه خبری راد: به‌تازگی گزارش و آمارهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد نوجوانان بیشتر به سراغ استفاده از کدام شبکه‌های اجتماعی می‌روند.
جزئیات تخصیص وام ۲.۵ میلیون تومانی به خودروها
پایگاه خبری راد: یکی از سیاست‌های دولت طی سال‌های گذشته دوگانه سوز کردن خودروها بوده که برای این مهم نیز اقدامات متعددی انجام شد. اخیرا مدیر سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی به متقاضیان خبر داد.
قابلیت لایو فیس‌بوک محدود می‌شود
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد محدودیت‌های جدیدی را برای قابلیت پخش لایو (Live) در پلت‌فرم این شبکه اجتماعی ایجاد کند.
اعمال افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی از اردیبهشت/واریز معوقات ظرف ماه‌های آتی
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه میزان افزایش حقوق سایر سطوح درآمدی ۱۳ درصد به علاوه ۲۶۱ هزار تومان نقد است گفت: سال ۹۸ مبلغ ۱۷هزار میلیارد تومان بابت افزایش دستمزدها متحمل هزینه شدیم که البته سازوکارها آماده‌اند تا بعد از تصویب در هیئت دولت آن را اجرا کنیم.
سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید معرفی کرد
پایگاه خبری راد: سامسونگ به تازگی دو گوشی میان رده جدید از سری گلکسی A را معرفی کرده است که برخی از قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار را نیز دارا هستند.