14:24 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استانبول

ریزش مجدد لیر
نماد برتر- ارزش لیر در مقابل دلار به کمترین سطح خود رسید.
ایرانی ها در صدر خریدان ملک در ترکیه
نماد برتر- به مانند ماه های قبل، ایرانی ها بیش از هر ملیت دیگری در ترکیه خانه خریده اند.
پروازهای اروپایی بیشتر می‌شود؟
نماد برتر- با گذشت حدود هشت ماه از شیوع ویروس کرونا و از سرگیری برخی پروازهای مسافری خارجی، به نظر می‌رسد طی روزها و هفته آتی پروازهای اروپایی ایرلاین‌های ایرانی البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشترک افزایش پیدا کند.
جلوی واردات را نگیرید!
نماد برتر- بازرگانان بزرگ ترکیه با با اشاره به تشدید اقدامات مقامات سعودی برای جلوگیری از واردات کالاهای این کشور، نسبت به آسیب دیدن زنجیره تامین جهانی هشدار دادند.
لیر ترکیه باز هم ریزش کرد
نماد برتر- ارزش دلار به بالاترین سطح خود در برابر لیر رسید.
خالق نرم افزار آنتی ویروس مک‌آفی به زندان افتاد
نماد برتر- جان مک‌آفی، خالق نرم افزار آنتی ویروس مک‌آفی که در آمریکا به کلاهبرداری متهم شده است، پس از دستگیری در فرودگاه بارسلونا، برای طی کردن پروسه استرداد در اسپانیا زندانی شد.
افزایش قیمت دوبرابری بلیت پرواز استانبول
نماد برتر- در پی اعمال محدودیت‌های جدید و چندباره ترکیه که پرواز ایرلاین‌های ایرانی به مقصد استانبول را به یک بار در روز کاهش داد، قیمت بلیت هواپیما از سوی ایرلاین‌های ایرانی و خارجی حدود دو برابر هفته‌های قبل شده است.
درخواست اتاق بازرگانی عربستان برای بایکوت کالاهای ترکیه
نماد برتر- مدیر اتاق بازرگانی عربستان سعودی در بحبوحه افزایش تنشهای سیاسی میان دو قدرت منطقه ای، خواستار بایکوت کالاهای ترکیه شد.
پروازهای تهران-استانبول بدون تست کرونا!
نماد برتر- ترکیه شرط منفی بودن تست PCR کرونا را برای سفر به این کشور برداشت و از این به بعد مسافران بدون نیاز به انجام این تست می‌توانند تنها با رعایت مسائل بهداشتی به صورت شخصی به این کشور پرواز کنند.
واکنش بورس های منطقه به درگذشت امیر کویت
نماد برتر- شاخص های مهم بورسی منطقه در پی درگذشت امیر کویت ریزش کردند.
از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران+ پروتکل‌های بهداشتی
نماد برتر- عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: پروازهای هواپیمایی ترکیه به تهران پس از وقفه شش ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته می شود.
تقویت لیر با عقب نشینی بانک مرکزی ترکیه
نماد برتر-تصمیم بانک مرکزی ترکیه با افزایش نرخ بهره باعث تقویت ارزش لیر شد.
چگونه عربستان آینده اوپک را به خطر انداخت؟
نماد برتر-اوپک ماه جاری شصت ساله شد که می توانست دلیلی برای جشن گرفتن باشد اما عربستان سعودی که بزرگترین عضو این گروه است، موجودیت اوپک را چندین بار به خطر انداخته است.
پروازهای ترکیه از سر گرفته شد+قیمت بلیت
نماد برتر- بالاخره پس از حدود هفت ماه پروازهای ایران-ترکیه از سرگرفته شد و ایرلاین‌های ایرانی از چند روز آینده می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پروازهای خود را به استانبول از سر بگیرند.
هزینه زندگی در تهران بالاتر از استانبول و باکو
نماد برتر- هزینه مسکن بیشترین تاثیر را در هزینه زندگی تهران داشته است.