15:45 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابوظبی

اگر گردش مالی فرودگاه چابهار بود، وضع محرومیت منطقه اینگونه نبود
نماد برتر- یک مقام مسئول در منطقه آزاد چابهار معتقد است که اگر سال ها پیش شهر فرودگاهی چابهار ایجاد شده بود، با گردش مالی که داشت اکنون وضعیت چابهار در محرومیت، مدرسه و تامین آب شرب اینگونه نبود.
سفرهای هوایی خاورمیانه تا سال ۲۰۲۴ احیا نخواهد شد
نماد برتر- انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) با اعلام این که روند احیای سفرهای هوایی در خاورمیانه و آفریقا پایینتر از آمار جهانی بوده است، دورنمای سفرهای هوایی این منطقه را تنزل داد.
تولید نفت امارات طبق وعده کاهش یافت
نماد برتر- امارات متحده عربی به منظور جبران مازاد تولید نفت در ماه اوت، تولیدش در سپتامبر را هشت درصد کاهش داد و به ۲.۴۷۶ میلیون بشکه در روز رساند و به نرخ پایبندی ۱۱۶ درصد به توافق اوپک پلاس دست یافت.
شرکت‌های ملی نفت بازیگر اصلی بازار می‌شوند
نماد برتر- با کاهش گسترده هزینه از سوی صنعت جهانی نفت و وعده توسعه منابع جایگزین از سوی غولهای انرژی، خلاء به وجود آمده در عرضه به بازار را شرکت‌های ملی نفت مانند آرامکوی سعودی و شرکت ملی نفت ابوظبی پر خواهند کرد.
واکنش بورس های منطقه به درگذشت امیر کویت
نماد برتر- شاخص های مهم بورسی منطقه در پی درگذشت امیر کویت ریزش کردند.
جنگ سرد امان و ابوظبی؛ تهدید بن زاید به اخراج ۲۵۰ هزار اردنی
نماد برتر- روزنامه یدیعوت آحارونوت از تهدید ولیعهد ابوظبی برای بیرون کردن حدود ۲۵۰ هزار اردنی از امارات به دلیل انتشار توییتی توسط برادر ناتنی پادشاه اردن در مخالفت با عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی پرده برداشت.
شرط نتانیاهو برای مذاکره با فلسطینی‌ها
نماد برتر- نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی با هیات آمریکایی در قدس اشغالی آمادگی مشروط خود برای مذاکره با فلسطینی‌ها را اعلام کرد.
امارات دو سال است که با دولت اسد همکاری نزدیک دارد
نماد برتر- سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در جهت حمایت از کالای ایرانی و احقاق حق واردکنندگان رسمی با عرضه کنندگان مواد دخانی تقلبی و قاچاق برخورد می‌شود.
کاهش قیمت نفت در پی افزایش ذخایر آمریکا
نماد برتر- قیمت نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر افزایش ذخایر نفت آمریکا و تجدید نگرانی‌ها نسبت به وجود مازاد عرضه کاهش پیدا کرد.
فروش ۱۰ میلیون بشکه نفت آرامکو در مالزی
نماد برتر- شرکت بازرگانی آرامکو نزدیک به ۱۰ میلیون بشکه نفت خامی که از زمان تعطیلی پالایشگاه مشترک آرامکو و پتروناس بر اثر آتش سوزی، در مالزی نگه داشته بود را به فروش رساند.
رقابت شدید عراق و عربستان بر سر مشتری نفتی قدیمی ایران
نماد برتر- عربستان سعودی و عراق که بزرگترین تولیدکنندگان اوپک هستند، با یکدیگر برای برتری در بازار نفت هند که سومین واردکننده بزرگ نفت در جهان است، رقابت می‌کنند.
کاهش ۳۰ درصدی درآمد نفتی ابوظبی
نماد برتر-ابوظبی که امیرنشین نفت خیز در میان هفت امیرنشین فدراسیون امارات متحده عربی است، به دلیل سقوط قیمت و شیوع ویروس کرونا، امسال با کاهش ۳۰ درصدی درآمد نفتی خود نسبت به سال گذشته روبرو خواهد شد.
انتشار قیمت فروش نفت عربستان به تاخیر افتاد
نماد برتر- شرکت آرامکوی سعودی در انتظار روشن شدن نتیجه نشست دهم آوریل اوپک و متحدانش در خصوص کاهش تولید، اعلام قیمت فروش رسمی خود برای ماه مه را به تاخیر خواهد انداخت.
افزایش رشد اقتصادی امارات
نماد برتر- بانک مرکزی امارات از رشد ۲.۹ درصدی اقتصاد این کشور خبر داد.
تهدید دو تریلیون دلاری برای نفت خاورمیانه
نماد برتر- تلاش جهانی برای خنثی کردن تاثیر تغییرات جوی و توسعه استفاده از انرژی تجدیدپذیر، ثروت عظیم تولیدکنندگان خاورمیانه که طی سالیان متمادی از نفت به دست آمده است را تهدید می‌کند.