02:02 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آژانس

51 میلیارد بیشتر در جیب میلیاردرهای نفتی
نماد برتر - میلیاردرهای نفتی جهان در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ پولدارتر شدند و با صعود قیمتهای نفت، ۵۱ میلیارد دلار به ثروتشان افزودند.
بیت‌کوین و سقوطی دیگر!
نماد برتر - بیشتر ارزهای مهم دیجیتالی از جمله بیتکوین ریزش سنگینی را تجربه کردند.
انرژی پاک در انتظار ۱۳۱ تریلیون دلار سرمایه‌گذاری
نماد برتر- آژانس بین‌المللی انرژی تجدیدپذیر (IRENA) پیش بینی کرد جهان برای رسیدن به اهداف پیمان پاریس، به ۱۳۱ میلیارد دلار سرمایه گذاری در منابع انرژی پاک تا سال ۲۰۵۰ نیاز دارد.
قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران جمعه به رای گذاشته می شود
نماد برتر- فرانسه، انگلیس و آلمان ، پیش‌نویس قطعنامه محکومیت ایران در کاهش همکاری‌ با بازرسان را آماده کردند که جمعه در جلسه شورای حکام به رای گذاشته خواهد شد .
اول چراغ سبز بعدا تحریم و تهدید...
نماد برتر - آمریکا خواهان محکومیت ایران در شورای حکام آژانس بین المللی به دلیل تشدید فعالیت‌های هسته‌ای شد و مدیر آژانس هم وضعیت برجام را شکننده و حساس توصیف کرد.
در مورد وضعیت وخیم بورس؛ گزارش دهید!
نماد برتر - نماینده مردم ساری در مجلس، گفت: دولت باید در مورد وضعیت تاسف بار بورس به مردم گزارش دهد.
واکنش ۷ بندی دولت به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه و هشدار به نمایندگان
نماد برتر- دولت در واکنش به مخالفت مجلس با توافق سه ماهه با آژانس بین المللی، دست به شفاف سازی ۷ بندی زد و اعلام کرد مجلس باید در صورت غیر فعال کردن بیانیه مشترک ، مسئولیت عواقب را بپذیرد.
بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی و آمریکا درباره توافق هسته‌ای ایران
نماد برتر- وزرای خارجه تروئیکای اروپایی و آمریکا پس از نشست مشترک ۴ جانبه،بیانیه‌ای درباره ایران و توافق هسته‌ای صادر کردند.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شنبه به تهران می‌آید
نماد برتر- نماینده دائم ایران در سازمان ملل از سفر شنبه آینده مدیرکل آژانس بین‌المللی به تهران برای گفتگو در خصوص نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی مجلس و ادامه همکاری‌های دو جانبه خبر داد.
۸ اقدامی که از ۵ اسفند در لغو اجرای پروتکل الحاقی انجام می شود
نماد برتر-نماینده ایران در سازمان های بین المللی ۸ اقدام در راستای لغو اجرای پروتکل الحاقی را اعلام کرد که در صورت عدم پایبندی طرف های برجامی و لغو تحریم ها از ۵ اسفند اجرا می شود.
اجرای پروتکل الحاقی در صورت عدم پایبندی از سوم اسفند متوقف می شود
نماد برتر- سخنگوی وزارت خارجه با اعلام اینکه موضع بایدن درخصوص تحریم‌ها فرقی با ترامپ نکرده از توقف اجرای پروتکل الحاقی در صورت عدم پایبندی طرف‌های برجامی تا سوم اسفند خبر داد.
تصویری از وضعیت بغرنج اقتصاد ایران با آمارهای منفی چند شاخص + پیشنهادات
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی تهران با اعلام وضعیت بغرنج اقتصاد ایران در چند شاخص از جمله ششمین کشور جهان با تورم بالا، رشد ۹ برابری نقدینگی ، فرار سرمایه ۹۰ میلیارد دلاری و.... ، راهکارهایی پیشنهاد کرد.
سه راه‌حل برای بایدن در خروج از بن‌بست برجام و مذاکره با ایران
نماد برتر- با بررسی آخرین مواضع تهران و واشنگتن درباره برجام، رئیس جمهور جدید آمریکا برای خروج از بن‌بست هسته‌ای و مذاکره با ایران، سه راه‌حل در پیش دارد .
مسکو اماده تعامل با دولت بایدن در حفظ برجام / نظارت های شدید ادامه دارد
نماد برتر- سخنگوی وزارت خارجه روسیه از آمادگی تعامل با بایدن برای حفظ برجام خبر داد وگفت: فعالیت‌های هسته‌ای ایران تحت نظارت شدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام می‌شود.
اولین نشانه‌ احیای برجام ماه آینده میلادی ظاهر می شود
نماد برتر- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی ، رویکرد دولت بایدن به توافق هسته‌ای ایران را عملگرایانه توصیف کرد و گفت: اولین نشانه‌های احیای برجام ماه آینده میلادی ظاهرمی شود.