16:58 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آریان

آخرین فهرست بازارگردان سهام ‌۵۰۵ شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- آخرین فهرست بازارگردان‌های بازار سرمایه برای ۵۰۵ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه حداقل معاملات روزانه و زمان آغاز فعالیت بازارگردانی منتشر شد.
افق های روشن سرمایه گذاری در بورس/ قیمت ها ارزنده است
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش‌پرداز آریان گفت: تنوع کم نظیر شرکت ها در بازار سرمایه، دست سهامداران برای انتخاب سهام در پرتفویشان را باز گذاشته که این موضوع افق روشن سرمایه گذاری در بورس را نوید می دهد .
تلاطم و تعادل / کامودیتی ها در مرکز توجه بازار سرمایه
نماد برتر- بازار سرمایه شفاف ترین و نقدشونده ترین بازار کشور است که با ثبات شرایط، حرکت خود را در مسیری صعودی با شیب ملایم ادامه می دهد.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس، تهران و تبریز محاسبه شد که با سود ۲.۶۸ درصدی مواجه شده است.
آخرین فهرست بازارگردان سهام ‌۴۵۸ شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- آخرین فهرست بازارگردان‌های بازار سرمایه برای ۴۵۸ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه حداقل معاملات روزانه و زمان آغاز فعالیت بازارگردانی منتشر شد.
 آخرین فهرست بازارگردان سهام ‌۴۲۹ شرکت بورسی و فرابورسی انتشار گردید
نماد برتر- آخرین فهرست بازارگردان‌های بازار سرمایه برای ۴۲۹ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه حداقل معاملات روزانه و زمان آغاز فعالیت بازارگردانی منتشر شد.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس، تهران و تبریز محاسبه شد که با زیان ۳ درصدی مواجه شده است.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس، تهران و تبریز محاسبه شد که با زیان ۲۱ درصدی مواجه شده است.
انتشار آخرین فهرست بازارگردان سهام ‌۳۶۸ شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- آخرین فهرست بازارگردان‌های بازار سرمایه برای ۳۶۸ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه حداقل معاملات روزانه و زمان آغاز فعالیت بازارگردانی منتشر شد.
بازار سرمایه، آماده معاملات منطقی است
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش‌پرداز آریان، بازار سرمایه را در حالتی ارزنده و آماده برای معاملات منطقی ارزیابی کرد و گفت: هیچ بازاری به اندازه بازار سرمایه شرایط سرمایه گذاری با مبالغ اندک و امنیت بالا را ندارد.
فهرست بازارگردان ‌۳۱۶ شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- فهرست بازارگردان‌های بازار سرمایه برای ۳۱۶ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه حداقل معاملات روزانه و زمان آغاز فعالیت بازارگردانی منتشر شد.
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز تا ۱۴ آبان محاسبه شد.
دو عرضه اولیه ، بازارگردانی سهام "سرچشمه"،تجدید ارزیابی زیرمجموعه ها و...
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری مس سرچشمه از عرضه اولیه دو زیرمجموعه ، تشکیل سبد بورسی ۵۰۰ میلیارد تومانی ، بازارگردانی سهام و تجدید ارزیابی دارایی زیرمجموعه ها خبر داد .
محاسبه آخرین ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز تا ۲۳ مهر محاسبه شد.
ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه در ETF با افزایش سرمایه "شتران"
نماد برتر- تعداد سهام ، ارزش روز و بازدهی صندوق پالایشی مربوط به چهار پالایشگاه بورسی و با اعمال افزایش سرمایه ۷۰ درصدی "شتران" از سود انباشته و اندوخته محاسبه شد.