17:26 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آئودی

 کارگران لهستانی کارخانه آئودی اعتصاب کردند
پایگاه خبری راد: کارگران فعال در یکی از کارخانه‌های شرکت آئودی در لهستان روز گذشته ـ جمعه ـ در یک اعتصاب دو ساعته از مدیران خود درخواست کردند که میزان حقوق خود را با حقوق کارگران در سایر کارخانه‌های آئودی در کشورهای غربی یکسان سازی کنند.
کم‌فروش‌ترین خودروها در آمریکا کدامند؟
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور مختصری بر کم‌فروش ترین در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۸ میلادی می‌پردازد.
خودروهایی که همه چیز را کنترل می کنند
پایگاه خبری راد: بسیاری از شرکت‌های فناوری در نمایشگاه بین‌المللی CES، دوربین‌هایی ارائه داده‌اند که امکان بررسی حرکات راننده را در خودرو فراهم می‌کنند.
بنز از بی ام و جلو زد
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در بازار ایالات متحده آمریکا، به سختی گوی سبقت را از رقیب دیرینه خود یعنی ب ام و ربوده است.
لوگوی مرسدس بنز چگونه انتخاب شد؟
پایگاه خبری راد: نشان فعلی مرسدس بنز که در آن حلقه‌ای ستاره سه پر را دربرگرفته در سال ۱۹۳۷ طراحی شده است.
عرضه شاسی‌بلند برقی آئودی به تعویق افتاد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که معرفی و عرضه خودروی شاسی بلند و برقی آئودی E-Tron تحت‌تاثیر یک باگ و مشکل نرم‌افزاری به تعویق افتاده است.
ابعاد جدید داستان تقلب خودروسازان بزرگ دنیا
پایگاه خبری راد: داستان پرحاشیه تقلب خودروسازان بزرگ دنیا در اعلام میزان آلایندگی محصولاتشان که از سال ۲۰۱۵ برملا شد، هر چند وقت یکبار و با معرفی مجرمان جدید، ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد.
فولکس واگن برای تولید انبوه خودروهای الکتریکی آماده می شود
پایگاه خبری راد: شرکت خودرسازی فولکس واگن برنامه ریزی کرده است که تا 7 سال آینده، تولید وسایل نقلیه الکتریکی خود را میلیونی کند.
آئودی ۸۰۰ میلیون یورو جریمه شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی آئودی بعنوان یکی از زیرمجموعه‌های فولکس واگن آلمان به خاطر دستکاری در میزان آلایندگی موتور خودروهای دیزلی به مبلغ ۸۰۰ میلیون یورو جریمه شد.
همکاری هواوی و آئودی برای توسعه خودروی خودران
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی آئودی به تازگی از همکاری با شرکت چینی هواوی به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران در چین خبر داده است.
خودروهای دیزلی‌ کادیلاک می‌روند، برقی‌ها می‌آیند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خودروسازی کادیلاک اعلام کرده است که قصد دارد تولید خودروهای دیزلی را متوقف کرده و خودروهای برقی و الکتریکی را جایگزین آن کند.
سودآورترین شرکت‌های صنعت خودروسازی در سال 2018
پایگاه خبری راد: فراری و پورشه در ۶ ماه اول سال ۲۰۱۸، سودآورترین شرکت‌های صنعت خودروسازی عنوان گرفتند.
لبنان، عراق را به سرقت بانکی متهم کرد
پایگاه خبری راد: یک مقام امنیتی لبنانی گفت بخش بانکداری این کشور توسط شبکه‌ای در عراق هدف قرار گرفته است و این بخش تلاش کرده تا پول‌ها را به عراق منتقل کند.
آئودی Q3 مدل 2019 رونمایی شد
پایگاه خبری راد: نسل جدید کراس‌اور آئودی Q3، با بهره‌گیری از تغییرات ظاهری و فناوری معرفی شد. این محصول، تا اواخر امسال در بازارهای اروپایی به مشتریان عرضه می‌شود.
همکاری فولکس‌واگن و فاو برای تولید خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان با همکاری گروه صنعتی فاو چین قصد دارد به تولید مدلهای جدیدی از خودروهای برقی و هبیریدی بپردازد.