19:43 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

VLC

پترول با مدبران صعود کرد
نماد برتر- «پترول» که مدت ها در توقیف به سر می برد امروز صورت های مالی سال 1400 خود را منتشر کرد و خبر از سودی تکرارنشدنی داد.
«فباهنر» و افزایش سرمایه 133 درصدی
نماد برتر- «فباهنر» اعلام کرده برنامه افزایش سرمایه 1500 میلیارد ریالی را به جریان انداخته است.
در سال ۹۸ بر بازار جهانی نفت چه گذشت؟
نماد برتر- بازارهای جهانی نفت امسال شاهد چندین رویداد پراهمیت بودند که برخلاف انتظارات، تاثیر موقتی داشتند و در واقع پایان دوران کمبود و فراوانی عرضه در یک دهه گذشته را منعکس کردند و تنها شوکی که یقینا تاثیر آن به این زودی تمام نخواهد شد همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در جهان است.
واردات نفت آمریکا به آسیا رکورد زد
پایگاه خبری راد: واردات نفت خام آسیا از آمریکا با افزایش خرید چین که پیش از تشدید جنگ تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان روی داد، در اوت به رکورد بالایی صعود کرد.
خودداری بازرگانان چینی از واردات نفت آمریکا
پایگاه خبری راد: بازرگانان نفت خام چین در بحبوجه ابهامات پیرامون اختلاف تجاری پکن و واشنگتن، از خرید نفت آمریکا فاصله گرفته‌اند.
نفت آمریکا هدف انتقام‌جویی چین می‌شود؟
پایگاه خبری راد: تحلیلگران آمریکایی هشدار دادند چین احتمالا در پی تشدید جنگ تجاری با واشنگتن، خرید نفت آمریکا را در هفته‌های آینده به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.
نرخ حمل برای نفت خاورمیانه افزایش یافت
پایگاه خبری راد: مالکان نفتکش‌ها قیمتی که برای صادرات نفت خام خاورمیانه مطالبه می‌کنند را به دلیل افزایش تنش در این منطقه بالا برده‌اند.
۸ اپلیکیشن برتر پخش فیلم در گوشی های اندرویدی
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور و معرفی نرم افزارهای پخش ویدئو در موبایل می‌پردازد که کیفیت و امنیت قابل قبول و مناسبی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد.
ادامه مذاکرات ژاپن با آمریکا درباره تمدید معافیت نفتی
پایگاه خبری راد: یک مقام دولت ژاپن اعلام کرد ژاپن و آمریکا پس از برگزاری آخرین دور گفت‌وگوها، به مذاکرات در خصوص تحریم‌های ایران ادامه خواهند داد.
روایت ابرنفتکش‌های خالی از بازار نفت
پایگاه خبری راد: دوازده ابرنفتکش خالی که به آرامی پهنه اقیانوس را درنوردیده و به سوی آب‌های خلیج مکزیکوی آمریکا پیش می‌روند، حقیقت امروز بازار نفت را برملا می‌کنند.
شرط پالایشگر ژاپنی برای ادامه واردات نفت ایران
پایگاه خبری راد: یکی از مدیران شرکت "JXTG نیپون اویل اند انرژی" اظهار کرد که این شرکت بارگیری نفت ایران را در اوایل مارس (اواسط اسفند) متوقف خواهد کرد؛ مگر این که ژاپن تمدید معافیت ۱۸۰ روزه از تحریم‌های آمریکا را تضمین کند.
ژاپنی‌ها دو میلیون بشکه دیگر نفت از ایران خریدند
پایگاه خبری راد: پالایشگاه‌های ژاپنی "شووآ شل" و "فوجی اویل" به‌طور مشترک، حدود دو میلیون بشکه نفت ایران را در نفتکش VLCC که اواخر روز چهارشنبه به جزیره خارک رسید، بارگیری خواهند کرد.
با این نرم‌افزار آیفون خود را به تلویزیون متصل کنید
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پرطرفدار پخش محتوای VLC در آینده ای نزدیک به قابلیت جدید ایرپلی اپل مجهز می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد آیفون خود را به تلویزیون‌های هوشمند اپل متصل کنند.
افت 28 درصدی قیمت سهم زاگرس در کمتر از یک ماه
پایگاه خبری راد: علی رغم رشد چشمگیر قیمت سهام بسیاری از شرکت های پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری که عمدتا به دلیل رشد معنی دار قیمت های جهانی نفت (اخبار تحریم های نفتی ایران) و محصولات پتروشیمی و همچنین صعود تاریخی قیمت دلار در کشور، بود در ماه گذشته شاهد افت های نگران کننده قیمت سهام این گروه بودیم.
کره جنوبی ۴ میلیون بشکه نفت از ایران می‌خرد
پایگاه خبری راد: منابع آگاه کره‌ای به پلاتس گفتند کره جنوبی تحت معافیت‌هایی که از آمریکا دریافت کرده، قادر خواهد بود حدود چهار میلیون بشکه در ماه نفت ایران را خریداری کند.