18:17 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

FAW

محاسبه ارزش روز و بازده سهام ۴ پالایشگاه بورسی در ETF دوم
نماد برتر- تعداد سهام و ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم مربوط به باقیمانده سهام دولت در چهار پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز تا ۲۹ شهریور محاسبه شد.
قانون افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی از محل صرف سهام رسماً ابلاغ شد
نماد برتر- رئیس جمهور قانون افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی و فرابورسی از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم را برای اجرا به سازمان بورس ابلاغ کرد.
فهرست ۳۹ شرکت انتقالی به بازار اول فرابورس + مهلت ۱۲ سهم برای احراز شرایط
نماد برتر-فرابورس در اطلاعیه ای فهرست ۳۹ شرکت انتقالی از بازار دوم به اول و ۱۲ شرکت دارای مهلت جهت احراز شرایط بازار اول را اعلام کرد.
صورت های مالی سه ماهه "وسپهر" منتشر شد/عرضه اولیه سه زیرمجموعه
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات که آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام برای چهارشنبه هفته جاری شده، صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد.
پیش بینی قیمت سهام و حد سود و ضرر بانک ملت ، "وخارزم و پارسان"
نماد برتر- با تحلیل تکنیکال سهام سرمایه گذاری خوارزمی، بانک ملت و گسترش نفت و گاز پارسیان، پیش بینی قیمت سهام و حد سود و ضرر این سه شرکت توسط یک کارگزاری مشخص شد.
پترول با مدبران صعود کرد
نماد برتر- «پترول» که مدت ها در توقیف به سر می برد امروز صورت های مالی سال 1400 خود را منتشر کرد و خبر از سودی تکرارنشدنی داد.
«فباهنر» و افزایش سرمایه 133 درصدی
نماد برتر- «فباهنر» اعلام کرده برنامه افزایش سرمایه 1500 میلیارد ریالی را به جریان انداخته است.
جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سنگین
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در تیرماه امسال را منتشر کرد.
جدیدترین ستاره‌های خودروهای سنگین
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در خرداد ماه امسال را منتشر کرد.
هواوی ورود شبکه 5G به صنعت خودروسازی را کلید زد
پایگاه خبری راد: شرکت هواوی که پیشتر اعلام کرده بود اینترنت 5G را به صنعت خودروسازی خواهد آورد، حالا از نخستین ماژول شبکه 5G مخصوص خودروهای خودران و هوشمند در جهان رونمایی کرده است.
هواوی 5G را به خودروهای هوشمند می‌آورد
پایگاه خبری راد: شرکت چینی هواوی به تازگی از تامین سخت‌افزارهای مبتنی بر شبکه اینترنت ۵G برای ورود به صنعت خودروهای هوشمند خبر داده است.
سفره فولکس‌واگن در چین بزرگتر می‌شود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت فولکس واگن قصد دارد به منظور توسعه فعالیت خود در بازار چین، سهم بزرگی از شرکت چینی جک را خریداری و تصاحب کند.
خودروهای سنگین باکیفیت‌تر درآمدند
پایگاه خبری راد: طبق گزارش اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وضعیت کیفی خودروهای ساخت داخل در گروه سنگین نشان می‌دهد که این گروه، درجه کیفی بیش‌تری را در این ماه نسبت به گروه سبک کسب کرده‌اند.
چینی‌های خودروساز هم از ایران می‌روند!
پایگاه خبری راد: آخرین آماری که از وضع تولید خودروهای سواری منتشر شده، به وضوح گویای عقبگرد شرکت‌های چینی در صنعت خودرو کشوراست و با ادامه این روند، هیچ بعید نیست طی ماه‌های آینده شاهد خروج چشم بادامی‌ها از ایران باشیم.
هیچ خودروی سنگینی ۵ ستاره نگرفت
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی خودروهای سنگین تولیدی در دی ماه امسال را اعلام کرد که براساس آن هیچ خودرویی موفق به کسب پنج ستاره کیفی نشده است.