03:46 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گیمینگ

مشکلات ارزی علت حضور کمرنگ سخت‌افزاری‌ها در الکامپ
پایگاه خبری راد: مدیر اجرایی الکامپ با بیان اینکه حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه به برنامه‌ریزی بلندمدت نیاز دارد، علت حضور کمرنگ شرکت‌های سخت‌افزاری را مشکلات ارزی- ریالی و شرایط سخت بازار اعلام کرد.
ناشران بین‌المللی بازی در راه ایران/ جویندگان گنج در تی‌جی‌سی
پایگاه خبری راد: ارتقای دانش بازی‌سازان داخلی و افزایش صادرات بازی‌های ایرانی به بازارهای جهانی همواره از اهداف مهم بازی‌سازان بوده است و حضور ناشران و خریدارانی که در رویداد تی‌جی‌سی حضور می‌یابند، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در این اهداف داشته باشد.
روتر وای فای مخصوص بازی‌های اینترنتی رونمایی شد
پایگاه خبری راد: شرکت ایسوس از سه مودم و روتر مخصوص بازی از سری ROG رونمایی کرده است تا به کاربران و علاقمندان بازی‌های اینترنتی اجازه دهد با سرعت بالا و استانداردهای جدید وای فای بهره ببرند.
تجهیز لپ‌تاپ‌های ایسر به دستیار صوتی الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: شرکت ایسر اعلام کرده است که نخستین رایانه و لپ‌تاپ‌های مجهز به دستیار صوتی الکسای آمازون را خواهد ساخت.
پیام‌رسان‌ها صدرنشین حملات سایبری!
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، بسیاری از حملات فیشینگ در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی که در سال‌های اخیر از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند، رخ داده و یافت می‌شوند.
صف یک میلیون نفری طرفداران گوشی گیمینگ شیائومی
پایگاه خبری راد: شیائومی به تازگی اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر برای خرید گوشی هوشمند گیمینگ (مخصوص بازی) این شرکت نام‌نویسی کرده‌اند.
شیائومی پایش را در گلیم گوشی‌های گیمینگ دراز کرد
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی می‌خواهد به عرصه تولید گوشی‌های هوشمند گیمینگ یا مختص بازی شود.
برگزاری اولین جام جهانی کنسولی توسط فیفا و EA
پایگاه خبری راد: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ماه آینده با همکاری کمپانی EA اسپرت، اولین دوره جام جهانی کنسولی را برگزار خواهد کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد