03:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی های آیفون

فاش شدن دروغ اپل!
پایگاه خبری راد: شکایت جدیدی علیه شرکت اپل تحویل دادگاهی در کالیفرنیا داده شده است که نشان می‌دهد این شرکت آمریکایی در اعلام ابعاد دقیق و تعداد پیکسل‌های به‌کاررفته در گوشی‌های آیفون دروغ گفته است.
سایز و وزن آیفون های 2019!
پایگاه خبری راد: شواهدی که از سوی زنجیره تامین شرکت اپل بدست آمده و منتشر شده حاکی از آن است که نسل بعدی گوشی های آیفون ۲۰۱۹ سبک تر و باریک‌تر از نسخه‌های قبلی خواهند بود.
پیش بینی فروش گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۸ !
پایگاه خبری راد: تحلیلگران به تازگی برآورد کرده‌اند که فروش گوشی‌های آیفون در سال آینده میلادی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
 گوشی های مجهز به ۵G کی با بازار می آید؟
پایگاه خبری راد: به گفته منابع آگاه، اپل قصد دارد تا حداقل دو سال دیگر برای تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری اینترنت ۵G به بازارهای جهانی صبر کند.
برای جلوگیری از هک شدن آیفون چه کاری باید انجام داد؟
پایگاه خبری راد: علی رغم ادعای اپل ، به عنوان شرکت سازنده این محصولات ، گوشی های آیفون نیز درست همانند سایر گوشی‌های اندرویدی قابل هک بوده و به هکرها و مجرمان سایبری این امکان را می‌دهند تا در صورت لزوم به اطلاعات موردنیاز کاربران و قربانیان مدنظر خود دسترسی و نفوذ پیدا کنند.
کیفیت پایین محصولات اپل، صدای کاربران را درآورد
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده است با توجه به افزایش شکایات کاربران از نقص فنی موجود در برخی از گوشی‌های آیفون ۱۰ (ایکس) و مک بوک پرو ۱۳ اینچی، آن‌ها را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.
چگونه اندروید بازار سیستم عامل‌های موبایل را قبضه کرد؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه در سال‌های اخیر تنها دو سیستم‌عامل اندروید و iOS بر بازار گوشی‌های هوشمند تسلط پیدا کرده‌اند، این گزارش به بررسی تحولاتی که در سال‌های اخیر بر میزان توزیع، پراکندگی و تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل موبایل می‌پردازد.
رونمایی از سه آیفون جدید با قابلیت و قیمت‌های جدید
پایگاه خبری راد: اپل شب گذشته در رویدادی از سه مدل گوشی آیفون جدید مدل ۲۰۱۸ خود تحت‌عنوان آیفون ۱۰ اس، آیفون ۱۰ اس مکس و آیفون ایکس آر رونمایی کرد.
تمایل اندرویدی‌ها به iOS بیشتر شده است
پایگاه خبری راد: بر اساس نتایج تازه‌ترین تحقیقات صورت گرفته، بسیاری از کاربران موبایل در ایالات متحده آمریکا در استفاده گوشی‌های اندرویدی به آیفون و بالعکس تغییر نظر داده‌اند.
مردم آیفون‌ها را آتش زدند
پایگاه خبری راد: شهروندان ترکیه به منظور مقابله با جنگ تجاری آمریکا علیه این کشور و حمایت از اظهارات رئیس جمهوری ترکیه مبنی بر تحریم محصولات آمریکایی، این بار تصاویری از آتش زدن و خرد کردن گوشی‌های آیفون خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند.
شرکت تولید تراشه پردازنده هم ویروسی شد
پایگاه خبری راد: شرکت تایوانی TSMC به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه پردازنده در جهان، اعلام کرده که برخی از تجهیزاتش مورد حمله بدافزاری و هجوم یک ویروس خطرناک قرار گرفته است.
کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگی باشند!
پایگاه خبری راد: مجرمان سایبری و هکرها این بار با فریب کاربران گوشی های آیفون، قصد دارند آنان را به دام حملات فیشینگی انداخته و اطلاعاتشان را به سرقت ببرند.
آیفون ۱۰ پلاس شبیه به آیپد می شود+ عکس
پایگاه خبری راد: گفته می شود گوشی آیفون ۱۰ پلاس ۲۰۱۸ نظیر تبلت های آیپد به قابلیت صفحه افقی ( Landscape) مجهز خواهد شد.
احتمال دو سیم کارته شدن آیفون های جدید قوت گرفت
پایگاه خبری راد: بسیاری از توسعه دهندگان جدیدترین نسخه بتا سیستم عامل iOS ۱۲، خبر احتمال دو سیم کارته شدن آیفون های ۲۰۱۸ را تایید کردند.
آیفون ۸ ناجی اپل شد
پایگاه خبری راد: آیفون ۸ و ۸ پلاس به ترتیب پرفروش‌ترین محصولات اپل در ایالات متحده آمریکا اعلام شده‌اند.