17:49 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی جدید

چرا رجیستری؟!
پایگاه خبری راد: ثبت دو شناسه‌ی IMEI و شماره‌ی گوشی افراد در سامانه‌ی همتا باعث می‌شود با ایجاد یک زوج کد از این دو شناسه، امکان تقلب در اجرای رجیستری وجود نداشته باشد.
رونمایی گوشی جدید نوکیا با دوربین پنج گانه
پایگاه خبری راد: شرکت‌های بزرگ تلفن‌های همراه در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند و روزانه در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
باتری گوشی‌های قبلی بهتر از گوشی‌های جدید است!
پایگاه خبری راد: آزمایش‌های صورت پذیرفته بر روی نسل‌های مختلف گوشی‌های آیفون نشان می‌دهد باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های جدید عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی‌های قبلی دارند.
آمریکایی‌ها چندسال یکبار گوشی می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران آمریکایی حدودا سه سال یکبار گوشی‌های هوشمند خود را تعویض می‌کنند.
گوشی مجهز به اینترنت ۵G وان پلاس نیز در راه است
پایگاه خبری راد: شرکت چینی وان‌پلاس در جریان کنفرانس فناوری شبکه ۴G/۵G که هم‌اکنون در هنگ‌کنگ درحال برگزاری است، اعلام کرده که گوشی جدید مجهز به نسل پنجم اینترنت ۵G در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی معرفی خواهد شد.
۱۰گوشی اندرویدی برتر سپتامبر/ دو فبلت جدید هوآوی معرفی شد
پایگاه خبری راد: دنیای موبایل روزانه با معرفی دستگاه‌های جدید از جدیدترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار گرفته تا تجهیزات جانبی موبایل خبرساز است.
مشکل جدید صاحبان گوشی‌های گوگل دردسرساز شد
پایگاه خبری راد: برخی از دارندگان و صاحبان گوشی‌های پیکسل ۳ گوگل در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که تصاویر گرفته شده توسط دوربین این گوشی ذخیره نمی‌شود.
پیش‌بینی تقاضای بالای چینی‌ها از آیفون ارزان‌قیمت
پایگاه خبری راد: تحلیلگر ارشد محصولات اپل برآورد کرد که گوشی ارزان‌قیمت و مقرون به صرفه آیفون ایکس آر نسبت به آیفون ۸ فروش بسیار بهتری خواهد داشت.
تمرکز گوشی جدید لنوو برروی عکاسی است؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد به زودی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند که به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.
پرچمداران جدید اپل در اتصال به اینترنت مشکل دارند!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کاربران گوشی‌های جدید اپل یعنی آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس عنوان کرده‌اند که در اتصال به اینترنت وای فای و LTE با مشکل مواجهند.
گوشی‌های میان‌رده کره‌ای قدرتمندتر از همیشه!
پایگاه خبری راد: به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد به‌منظور به چالش کشاندن رقبای خود در عرضه گوشی‌های میان‌رده، سری گلکسی آ خود را به پردازنده‌های اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز کند.
قیمت گوشی‌های آیفون کاسته شد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد قیمت گوشی‌های آیفون مدل ۲۰۱۸ خود را تا ۸۰۰ دلار کاهش دهد.
دست کاربران آمریکایی از پرچمدار بعدی سامسونگ کوتاه شد
پایگاه خبری راد: گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۱۰، با قابلیت پشتیبانی از فناوری شبکه اینترنت ۵G، در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه نخواهد شد.
آیفون‌های جدید فروش اپل را بالا می‌برند
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده‌اند که گوشی‌های آیفون جدید مدل ۲۰۱۸ همانند سری آیفون ۶ میزان فروش فوق‌العاده‌ای را برای اپل رقم خواهند زد.
معرفی یک گوشی تاشوی جدید تا اواخر سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: شرکت سامسونگ رسما اعلام کرده که می‌خواهد تا اواخر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود را به بازار روانه کند.