07:58 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی‌های آیفون

کاهش ۲۰ درصدی فروش آیفون
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که میزان فروش گوشی‌های آیفون در چین در آخرین فصل از سال ۲۰۱۸ میلادی با ۲۰ درصد کاهش روبرو شده است.
قیمت آیفون در برخی کشورها ارزان‌تر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد به منظور جلوگیری از کاهش نرخ فروش آیفون، تغییرات جدیدی در استراتژی‌های قیمت گذاری گوشی‌های آیفون ایجاد کند.
اپل در بازار چین دست و پا می‌زند
پایگاه خبری راد: اپل تحت تأثیر افت شدید تقاضای گوشی‌های آیفون در بازار چین به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
"آیفون" و "آی‌پد" خود را آپدیت کنید!
پایگاه خبری راد: اپل به روزرسانی جدید نسخه iOS ۱۲.۱.۳ را برای دستگاه‌های آیفون و آی‌پد منتشر کرد.
اپل از بزرگترین تامین‌کننده تراشه‌های آیفون شاکی است
پایگاه خبری راد: اپل به تازگی ادعا کرده‌است که کوالکام علاوه بر خودداری از فروش تراشه‌های مودم موردنیاز این شرکت، هیچ همکاری مثبتی نیز با اپل برای تامین قطعات گوشی‌های آیفون نداشته است.
رکورد تعویض باتری گوشی‌های آیفون شکسته شد!
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که اپل در طول مدت یک سال گذشته بیش از ۱۱ میلیون باتری گوشی آیفون را تعویض کرده است.
افت ۱۰ درصدی تولید آیفون‌های جدید
پایگاه خبری راد: اپل میزان تولید از پیش تعیین شده خود برای مدل‌های جدید گوشی‌های آیفون در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی را ۱۰ درصد کاهش داد.
دوربین سه‌بعدی در آیفون‌های جدید
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل قصد دارد از سنسور سه بعدی سونی در مدل‌های جدید گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ استفاده کند.
 قطع شدن اینترنت همراه کاربران آیفون!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی جدید سیستم عامل آی‌اواس برای کاربران گوشی‌های آیفون دردسرساز شده و موجب قطعی اینترنت همراه آنها می‌شود.
ممنوع شدن فروش آیفون در آلمان
پایگاه خبری راد: فروش برخی از مدل‌های گوشی‌های آیفون در آلمان تحت‌تاثیر شکایت و پیروزی حقوقی کوالکام بر اپل ممنوع اعلام شد.
فاش شدن دروغ اپل!
پایگاه خبری راد: شکایت جدیدی علیه شرکت اپل تحویل دادگاهی در کالیفرنیا داده شده است که نشان می‌دهد این شرکت آمریکایی در اعلام ابعاد دقیق و تعداد پیکسل‌های به‌کاررفته در گوشی‌های آیفون دروغ گفته است.
قابلیت جدیدی به زودی به واتس‌اپ می آید
پایگاه خبری راد: سرانجام انتظار کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز به پایان رسیده و قابلیت تصویر در تصویر واتس‌اپ قرار است در هفته جاری برای دسترس کاربران منتشر و ارائه شود.
خسارت های ناشی از ممنوعیت فروش آیفون در چین!
پایگاه خبری راد: اپل مدعی شده است که ممنوعیت فروش برخی از گوشی‌های آیفون در چین خسارات جبران ناپذیری به مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این کشور ایجاد خواهد زد.
مجهز شدن تمام مدل‌های آیفون ۲۰۱۸ به فناوری جدید سیم‌کارت
پایگاه خبری راد: اپراتور مخابراتی ورایزن نیز بعد از AT&T که نخستین ارائه‌دهنده پشتیبانی سیم‌کارت‌های ای‌سیم گوشی‌های آیفون بود، اعلام کرده که می‌خواهد امکان پشتیبانی از eSIM را به تمامی آیفون‌های تولیدی سال ۲۰۱۸ میلادی اضافه کند.
پیش بینی فروش گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۸ !
پایگاه خبری راد: تحلیلگران به تازگی برآورد کرده‌اند که فروش گوشی‌های آیفون در سال آینده میلادی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.