21:26 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گل محمدی

کسی جلودارشان در آتش زدن مزارع نیست!
پایگاه خبری راد: مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با بیان این که دستگاه دولتی نهاد ناظر و مقابله کننده با آتش زدن بقایای گیاهی مشخص نیست، تصریح کرد: هر چند مبحث حقوقی آن مربوط به اداره محیط زیست است اما اطلاع رسانی کارشناسان و مردم باید به گونه ای باشد که کشاورز هرگز اقدام به چنین کاری نکند.
راه اندازی پارک علم و فناوری در حوضه آبریز دریاچه ارومیه/ وقتی کاشت چغندر مشکل‌ساز می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی از راه اندازی "پژوهشکده توسعه مدیریت و فناوری‌های سبز" و "پارک علم و فناوری تخصصی کشاورزی" در حوضه آبریز دریاچه ارومیه خبرداد.
تلاش برای حفظ آب و کشاورزی یزد با اصلاح الگوی کشت
پایگاه خبری راد:رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد از کاهش قریب 24 هزار هکتار سطح زیرکشت محصولات پرآبخواه این استان و جایگزینی بیش از 14 هزار هکتار محصولات کم‌آبخواه متناسب با اقلیم استان و برخوردار از مزیت بالای اقتصادی در جهت کاهش آب مصرفی در بخش کشاورزی استان خبر می‌دهد.
واردات سالانه یک میلیارد مترمکعب آب مجازی به یزد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به معضل کم‌آبی و تاثیرات آن به ویژه در بخش کشاورزی، گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی برای کاهش آب مصرفی بخش کشاورزی استان به نصف میزان کنونی، سالانه قریب یک میلیارد مترمکعب آب مجازی در قالب نهاده‌های بخش دام و طیور به استان وارد می‌شود.
توصیه‌های 6 روزه هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: پشم چینی دام‌ها با توجه به افزایش نسبی دما، تمیز نمودن پوشش گلخانه‌ها برای استفاده بهتر از نور و برداشت گل محمدی در ساعات اولیه روز از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا سه‌شنبه (10 تا 15 خرداد) است که از سوی اداره هواشناسی کشاورزی کشور صادر شده است.
برگزاری جشنواره گلاب «گیلده» در شفت
پایگاه خبری راد: فرماندار شفت با اشاره به این‌که جشنواره گلاب گیلده پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ماه در این روستا برگزار می‌شود، افزود: تولید و برندسازی گلاب و پرورش گل محمدی می‌تواند فرصتی برای اشتغال جوانان مستعد این منطقه باشد.
قیمت انواع شیرینی و شکلات در نوروز
پایگاه خبری راد: بازار شرینی و شکلات در نوروز در حالی با افزایش تقاضا همراه شده که انواع شرینی خشک از تقاضای بیشتری برخوردار است و انواع شکلات هم مشتریان خود را دارد.
ادامه راه قبلی به ترکستان است/صدور ۲۸ بخشنامه تجارت در ۲۵ روز!
پایگاه خبری راد: رییس سابق اتاق بازرگانی ایران وضعیت اقتصادی دولت‌های نهم تا دوازدهم را تشریح کرد و توضیحاتی درباره نتایج برجام و نحوه استفاده بخش خصوصی از این شرایط ارائه و تصریح کرد که دولت دوازدهم اگر به راه قبلی ادامه دهد و به همان ترتیب مسکن‌وار و تصمیمات مقطعی پیش رود آخر این راه به ترکستان است؛ لذا برای موفقیت در اقتصاد فقط باید اقتصاد آزاد را بپذیریم اما مسیر دو ماه گذشته نشان دهنده اصلاح اساسی نیست.
صفحه قبل | صفحه بعد