21:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گل آلود

ایجاد یک بازار رقیب در کنار بازارهای ارز، سکه، بورس و مسکن
پایگاه خبری راد: رئیس دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت که دولت در کنار بازارهای ارز، بورس، سکه و مسکن، یک بازار رقیب موثر نفتی ایجاد کند به این صورت که دولت از نفت و بشکه‌های نفت استفاده کرده و با تشکیل بازاری نفتی سرمایه‌های مردم را جذب کند
نخریدن کالا حرکت درستی است/ برخی پول روی پول می‌گذارند
پایگاه خبری راد: معاون سازمان توسعه تجارت گفت: کمپین نخریدن و تدابیری مانند این، در شرایطی که عده‌ای نقدینگی سرگردان دارند و با ملتهب کردن فضای داخلی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، حرکت درستی است.
رویای آمریکا علیه ایران هرگز تعبیر نمی‌شود/ رصد اطلاعاتی قاچاقچیان ارز در دستور کار قرار دارد
پایگاه خبری راد: نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح روز سه‌شنبه در پنجمین همایش سالانه مدیران سازمان صدا و سیما گفت: رویای آمریکا برای تبدیل کردن توافق هسته‌ای به قلعه‌ای برای محدودسازی فعالیت‌های متعارف هسته‌ای و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران هرگز تعبیر نخواهد شد.
بازار دوم ارزی نداریم/واردات فقط با دلار ۴۲۰۰ تومانی
پایگاه خبری راد: معاون سازمان توسعه تجارت در واکنش به برخی اظهارنظرها مبنی بر واردات برخی کالاها با دلار با نرخ بیش از ۴۲۰۰ تومان تأکید کرد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته از سوی دولت، هیچ برنامه ای برای واردات با نرخ ارزی دیگری غیر از آنچه در مصوبات دولت آمده، امکان پذیر نخواهد بود؛ بنابراین ادعای برخی رسانه ها به ویژه در شبکه های مجازی در این خصوص، صحت و سندیتی ندارد.
گشت و گذاری در آشفته بازار مسکن
پایگاه خبری راد: فصل نقل و انتقال مستاجرین فرارسیده است؛ هوا که داغ می‌شود بازار اجاره مسکن هم داغ می‌شود؛ هر سال اکثر آنهایی که اجاره‌نشین هستند قصد می‌کنند چند متری به خانه اجاره‌ای خود اضافه و به خانه‌ای بزرگتر در منطقه‌ای بهتر نقل مکان کنند اما گویا امسال قضیه برعکس است و تازه اول آوارگی و دردسر مستاجرینی است که باید روی تمام برنامه‌های خود خط بکشند و فعلاً رویای صاحبخانه را تعبیر کنند که چند برابر مبلغ سال گذشته را طلب می‌کند.
افزایش ۱۵ درصدی درآمد صادراتی ایران
پایگاه خبری راد: معاون سازمان توسعه تجارت از رشد ۱۵ درصدی ارزش صادرات در فرودین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
چرا آب اهواز گل‌آلود شده است؟
پایگاه خبری راد: مدیر کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: در شبکه‌های خانگی رسوباتی وجود دارد که در خط لوله ته نشین می‌شوند اما به دلیل اینکه آب دارای کلر است، این کلر مانع ژله‌ای شدن رسوبات و چسبیدن آن‌ها به خط لوله می‌شود و با باز کردن شیر آب این رسوبات و املاح به همراه آب از لوله خارج می‌شوند.
توصیه‌های بهاره هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: تعجیل در هرس در باغات میوه با توجه به روند افزایش دما، موکول شدن کوددهی ریشه‌ای درختان مرکبات به اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روز جاری و روزهای آینده است.
صفحه قبل | صفحه بعد