15:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کرایسلر

واکنش اروپا به تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه واردات خودروهای اروپایی
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات ارشد کمیسیون اتحادیه اروپا در واکنش به تهدید ترامپ برای افزایش ۲۰ درصدی تعرفه های گمرکی خودروهای اروپایی، اظهار کرد اروپا نیز به طور قطع به تهدیدات آمریکا پاسخ خواهد داد.
جریمه ۳۰ میلیون یورویی فیات به دلیل فرار مالیاتی
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی فیات- کرایسلر در واکنش به این اقدام، قانون‌گذاران اروپایی را متهم به سو استفاده از قدرت خود و ایفای نقش دادگاه جرائم مالیاتی چندملیتی کرد.
ترامپ اروپا را به افزایش ۲۰ درصدی تعرفه واردات خودرو تهدید کرد
پایگاه خبری راد: به دنبال اقدام تلافی جویانه اتحادیه اروپا برای افزایش تعرفه واردات تعداد زیادی از محصولات آمریکایی، دونالد ترامپ اروپا را به افزایش تعرفه ۲۰ درصدی واردات خودرو به این کشور تهدید کرده است.
تاثیر واردات خودرو بر صنعت خودرو آمریکا
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دستور داده است که تاثیر واردات خودرو بر خودروسازی داخلی این کشور بررسی شود.
حملات سایبری در صنعت خودرو
 پایگاه خبری راد: همزمان با وابستگی روزافزون خودروسازی به اینترنت، این صنعت در برابر هکرها آسیب‌پذیر شده است.
وفاداری آمریکایی‌ها به خودروسازان ژاپنی!+جدول
پایگاه خبری راد: شرکت‌های خودروساز ژاپنی طی 10 سال گذشته، دارای بیشترین میزان وفاداری مشتریان خود در بازار ایالات متحده آمریکا هستند، هرچند این شرایط می‌تواند برای بازارهای خارج از آمریکا هم صادق باشد.
فروش پایین «لوانته» ساعت کاری مازراتی را کاهش داد!
پایگاه خبری راد: آمار فروش بسیار پایین لوانته، باعث شده است تا شرکت خودروسازی مازراتی ساعت کار خود را تا ماه جوییه سال جاری حدود 59 درصد کاهش دهد.
امکان تست خودروهای برقی-هیبریدی در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۸ که قرار است از دهم ماه جاری میلادی آغاز شود، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا پشت فرمان خودروهای برقی و هیبریدی حاضر در این نمایشگاه نشسته و آنها را تست کنند.
معرفی 10 پیشرانه برتر سال 2018
پایگاه خبری راد: صحبت پیرامون برترین‌های صنعت خودرو همیشه می‌تواند جذاب و خواندنی باشد و فرقی نمی‌کند که در رابطه با گران‌ترین خودروهای تاریخ باشد، در رابطه با سریع‌ترین خودروهای جهان باشد، در رابطه با زشت ترین خودروها باشد و یا اینکه بخواهیم در رابطه با ارزان‌ترین خودروهای مدرن جهان صحبت کنیم.
ادغام شرکت ها؛ بایدها و نبایدها
پایگاه خبری راد: دکتر فریدون قاسم‌زاده - عضو هیات علمی دانشگاه
بنز به نمایشگاه تهران رسید
پایگاه خبری راد: دور جدید برگزاری نمایشگاه خودرو در پایتخت در حالی به ایستگاه دوم خود نزدیک می شود که خبر حضور برخی برندهای معروف اما غایب در سال گذشته از شایعه به واقعیت تبدیل شد.
خودروهایی جذاب که در انتظار تولیدشان هستیم-قسمت اول
پایگاه خبری راد: در انتظار بودن گاهی جالب است، هرچند دست ما ایرانی‌ها از خرید خودروهای برتر جهان کوتاه مانده. در این مطلب به بررسی برترین خودروهای دنیا می‌پردازیم که از چند ماه تا سه سال دیگر آماده‌ی فروش می‌شوند.
صفحه قبل | صفحه بعد