20:07 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کد دستوری

سوخت بدون کارت با ستاره مربع‌ها!
پایگاه خبری راد: پس از آنکه سهمیه‌بندی بنزین متوقف و مجدداً برای احیای مدیریت توزیع سوخت تصمیم‌گیری شد، انتخاب فن‌آوری جدید متناسب با مقتضیات روز که با کمترین هزینه بر اقتصاد ملی، بتوان به نتایج و خروجی‌های مناسب‌تری دست یافت، دغدغه‌ایست که توجه به آن می‌تواند برای کشور قابل توجه و تأمل باشد.
برای افراد فاقد کارت سوخت کارت بانکی جایگزین می‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: برای افراد فاقد کارت هوشمند سوخت، کارت بانکی جایگزین می‌شود.
از ثبت‌نام کارت سوخت جا نمانید
پایگاه خبری راد: امکان ثبت‌نام برای آن دسته از مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند و در مهلتی که پیش از این و در سال گذشته برای آنها تعیین شد موفق به ثبت نام و دریافت این کارت نشدند، از امشب فراهم می‌شود.
قابل توجه مشترکین موبایل که صورتحساب نادرست پرداخت کردند
پایگاه خبری راد: پس از آنکه اواسط هفته اخیر تایید شد که اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شده است؛ همراه اول اعلام کرده که به تمامی مشترکینی که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کرده‌اند بسته مکالمه یا دیتا هدیه می‌دهد.
الکترونیکی شدن اسناد پزشکی برای راحتی مردم
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات گفت: باید ببینیم هدف ما از استقرار دولت الکترونیک و نظام سلامت الکترونیک چیست؛ یکی از اهداف ما برای اجرای نظام سلامت الکترونیک، کمک به متولی و مسئول سلامت یعنی وزارت بهداشت برای بهبود مدیریت سلامت است.
مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها تمدید شد
پایگاه خبری راد: مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها برای آن دسته از مالکان خودرویی که از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال گذشته اقدام به پرداخت عوارض خود نکرده‌اند تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ تمدید شد.
ضرورت استعلام اصالت گوشی هنگام خرید دستگاه
پایگاه خبری راد: لازم است که مشترکان پیش از خرید دستگاه سیم‌کارت‌خور نو یا کارکرده، حتما با مراجعه به سامانه‌ی همتا، از اصالت دستگاه اطمینان حاصل کنند.
چطور می‌توان آهنگ پیشواز را حذف کرد؟
پایگاه خبری راد: هر یک از اپراتورها با سرویس‌های آوای انتظار، پیشواز و راینواز، امکان پخش موسیقی به جای بوق را برای مشترکان فراهم کرده‌اند که می‌توان آن‌ها را فعال و یا در صورت نارضایتی غیرفعال‌ کرد.
آرای مردمی را چه کسی جابه‌جا کرد؟
پایگاه خبری راد: بعد از ماه‌ها و با وجود گذشت حدود دو ماه از عمر مصوبه دولت در زمینه ترخیص خودروهای وارداتی خاک خورده در گمرکات، ۲۰۰ دستگاه از این خودروها ترخیص شد.
دردسرهای عدم تمدید بسته‌های اینترنتی
پایگاه خبری راد: با اتمام بسته‌های اینترنتی برای کاربران، اینترنت آن‌ها با تعرفه‌ی آزاد محاسبه خواهد شد و به همین دلیل اپراتورها ملزم به اطلاع‌رسانی دقیق اتمام بسته به کاربران هستند؛ با وجود این، به نظر می‌رسد این اطلاع‌رسانی از سوی برخی اپراتورها برای برخی از کاربران به‌درستی اعلام نشده و هزینه‌هایی به آنان تحمیل شده است.
 ۶۴هزار کارت سوخت جامانده در پست توزیع می شود
پایگاه خبری راد: کارت سوخت ۶۴ هزار خودرویی که طی سال‌های ۹۳ تاکنون شماره‌گذاری شده و در شرکت پست جا مانده بود تاکنون توزیع شده و این فرآیند ادامه دارد.
پایان مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی ساعت 24 امشب
پایگاه خبری راد: تاکنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای کارت سوخت المثنی ثبت‌نام کرده‌اند و فرصت یک ماهه این فرآیند، ساعت ۲۴ امشب (شنبه، اول دی‌ماه) پایان می‌یابد.
مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی در اولین روز زمستان به پایان می رسد
پایگاه خبری راد: مهلت ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند، فردا، شنبه یکم دی‌ماه به پایان می‌رسد.
مراجعه به سایت پست برای آگاهی از وضعیت کارت سوخت
پایگاه خبری راد: مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ شماره‌گذاری شده‌اند، با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت پست می‌توانند از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.
 تکلیف کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست چه می شود؟
پایگاه خبری راد: ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی روز گذشته به مدت یک هفته تمدید شد و مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت‌، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. شرکت پست هم قرار است از امروز به افرادی که خودرو یا موتورسیکلت‌شان را بعد از سال ۱۳۹۴ خریداری کرده‌اند، پیامکی ارسال و وضعیت کارت سوخت این مالکان را به آن‌ها اعلام کند.