05:45 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارت سوخت المثنی

پیش‌بینی رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در سال آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه بنزین سوپر به صورت مستمر عرضه خواهد شد گفت: پیش‌بینی می‌شود میزان مصرف بنزین در سال ۹۸ با ۱۰.۲ درصد رشد به ۹۷ میلیون لیتر در روز برسد.
۵۷ هزار کارت توزیع شد
پایگاه خبری راد: توزیع ۹۲۴ هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۳۹۷ شماره‌گذاری شده و طی این سال‌ها به دلایل مختلف به دست صاحبانشان نرسیده و در شرکت پست جامانده بود، اکنون از سوی این شرکت درحال انجام است.
تدابیری برای تغییر هویت مالک کارت سوخت در فرآیند فروش خودرو
پایگاه خبری راد: اگرچه مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده اما خرید و فروش خودرو ادامه دارد و افرادی هستند که خودرو خریداری کردند اما کارت سوخت خودرو به عابربانک صاحب قبلی خودرو متصل است. در این شرایط، تدابیری برای انتقال کارت سوخت فراهم شده است.
 ۶۴هزار کارت سوخت جامانده در پست توزیع می شود
پایگاه خبری راد: کارت سوخت ۶۴ هزار خودرویی که طی سال‌های ۹۳ تاکنون شماره‌گذاری شده و در شرکت پست جا مانده بود تاکنون توزیع شده و این فرآیند ادامه دارد.
پایان مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی ساعت 24 امشب
پایگاه خبری راد: تاکنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای کارت سوخت المثنی ثبت‌نام کرده‌اند و فرصت یک ماهه این فرآیند، ساعت ۲۴ امشب (شنبه، اول دی‌ماه) پایان می‌یابد.
مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی در اولین روز زمستان به پایان می رسد
پایگاه خبری راد: مهلت ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند، فردا، شنبه یکم دی‌ماه به پایان می‌رسد.
 تکلیف کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست چه می شود؟
پایگاه خبری راد: ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی روز گذشته به مدت یک هفته تمدید شد و مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت‌، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. شرکت پست هم قرار است از امروز به افرادی که خودرو یا موتورسیکلت‌شان را بعد از سال ۱۳۹۴ خریداری کرده‌اند، پیامکی ارسال و وضعیت کارت سوخت این مالکان را به آن‌ها اعلام کند.
مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی تمدید شد
پایگاه خبری راد: مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت نام جا مانده‌اند، به مدت یک هفته تا شنبه یکم دی‌ماه تمدید شد.
ثبت‌نام کارت سوخت المثنی ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد
فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، طبق برنامه‌ریزی‌ها توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ساعت ۲۴ امشب، ۲۴ آذرماه به پایان می‌رسد و تاکنون اطلاعیه‌ای از سوی این شرکت مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام منتشر نشده است.
  آخرین مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی،شنبه 24 آذر ماه می باشد
پایگاه خبری راد: فرآیند ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، فردا (٢٤ آذرماه) به پایان می‌رسد.
برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی تنها سه روز دیگر فرصت دارید
پایگاه خبری راد: فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در روز شنبه، 24 آذرماه به پایان می‌رسد.
فراهم شدن امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست کارت سوخت المثنی
پایگاه خبری راد: امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست کارت سوخت المثنی برای مالکانی که جهت اخذ این کارت ثبت‌نام کرده‌اند، فراهم شد.
کارت سوخت بعد از خرید و فروش خودرو چه می شود؟
پایگاه خبری راد: فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت‌اند، درحالی ادامه دارد که از سوالات اساسی در این فرآیند تکلیف کارت سوخت بعد از خرید و فروش خودرو است.
تقریبا یک میلیون نفر موفق به ثبت‌نام‌ کارت سوخت المثنی شدند
پایگاه خبری راد: درحالی که یک هفته تا اتمام مهلت ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی باقی مانده است، آمارها حاکی است که به‌طور کلی از سوم آذرماه تاکنون جمعا حدود ۸۹۰ هزار نفر موفق به ثبت‌نام کارت سوخت المثنی شده‌اند.
 بازیابی رمز کارت سوخت را با چه روشی می توان انجام داد؟
پایگاه خبری راد: دارندگان کارت سوخت خودرو در شهر تهران می‌توانند با مراجعه به چهار ناحیه مرکزی در میدان آرژانتین، شمال در خیابان شهید عراقی، شرق در خیابان دردشت و جنوب در میدان راه‌آهن و شهرری، به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.