02:42 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چای ایرانی

وقتی کلاغ را به جای قناری جا می‌زنند
پایگاه خبری راد: کارشناس و پژوهشگر حوزه چای، وضعیت این روزهای صنعت چای کشور را در سراشیبی سقوط دانست و افزود: توجه نکردن به کشاورزی چای، سبب پس رفت این صنعت پولساز در کشور شده است.
تولید با کیفیت‌ترین چای دنیا به صرفه نیست!
پایگاه خبری راد: با وجود اینکه طبق اعلام فائو، چای ایرانی با کیفیت‌ترین چای در دنیاست و ارگانیک تولید می‌شود، رییس اتحادیه چایکاران از مشکلات کشاورزان و به صرفه نبودن تولید آن گلایه و اظهار کرد که قیمت چای ایرانی پایین‌تر از چای دیگر کشورهاست و امسال فقط چهار درصد افزایش قیمت برای آن لحاظ شده است.
ممنوعیت مصرف چای خارجی در دستگاه‌های دولتی
پایگاه خبری راد: وزیر جهادکشاورزی در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، پیشنهاد کرد که ممنوعیت مصرف چای خارجی توسط دستگاه های دولتی و نهادها در دستور کار هیئت وزیران قرار گیرد.
امسال فرصتی مناسب برای معرفی چای کیفی ایرانی
پایگاه خبری راد: امسال فرصت مناسبی برای معرفی هرچه بهتر چای کیفی ایرانی است.
صادرات چای ایرانی ارگانیک به بازارهای جهانی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان چای کشور گفت: با به‌کارگیری روش‌های تولید محصول ارگانیک، می‌توان چای داخلی را از محصولی سالم، به محصول ارگانیک در جهان ارتقاء داد.
پرداخت بخشی از مطالبات چایکاران
پایگاه خبری راد: امروز بخشی از مطالبات به حساب چایکاران واریز شد.
قیمت کالاهای اساسی در بازار ماه رمضان
پایگاه خبری راد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تقاضا برای خرید کالاهای اساسی افزایش می‌یابد و بازار این محصولات با رفت و آمد بیشتری روبرو می‌شود و این در حالی است که قیمت برخی از این محصولات به ویژه محصولات پروتئینی با وجود فراوانی در عرضه با افزایش روبرو شده است.
آغاز برداشت چای/ کاهش ۳۰ درصدی محصول بهاره
پایگاه خبری راد: رییس سازمان چای از آغاز برداشت برگ سبز چای در سال جاری خبر داد و گفت: سرمازدگی اخیر ۳۰ درصد برداشت بهاره را کاهش می‌دهد که امیدواریم در ادامه جبران شود.
افزایش تولید چای درجه‌یک ایرانی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان چای اعلام کرد که در صورت مساعد بودن شرایط جوی در سال‌جاری، حدود ۱۲۰ هزار تن برگ سبز چای تولید می‌شود که میزان چای خشک تولیدشده از آن به حدود ۲۶ هزار تن خواهد رسید. اما یکی از برنامه‌های امسال افزایش ۱۰ درصدی برگ سبز چای درجه‌یک است.
افزایش خودکفایی چای در سال آینده/ نظارت شدید بر چای سنواتی
پایگاه خبری راد: رییس سازمان چای از برنامه‌ریزی برای افزایش ضریب خودکفایی تولید چای ایرانی در سال آینده خبر داد و تاکید کرد که بر ذره ذره چای سنواتی نظارت و کنترل شدیدی صورت می‌گیرد و امکان ورود مجدد آنها به بازار وجود ندارد.
افزایش تولید چای ارگانیک از برنامه‌های آینده کشور
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان چای کشور گفت: افزایش تولید چای ارگانیک و سرمایه‌گذاری در کشور از برنامه های آینده این سازمان است.
سهم ۲۰ درصدی ایران از بازار صنایع غذایی روسیه
پایگاه خبری راد: نایب رییس خانه صنعت ایران از تعیین سهم ۲۰ درصدی ایران از بازار صنایع غذایی روسیه خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد