12:54 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چاپ

سایپا با اعلام فروش املاک مازاد در سه استان به تابلو بورس بازگشت
نماد برتر- سایپا از فروش املاک مازاد در استان های تهران ، البرز و مازندران از طریق شرکت فام خبر داد و به تابلو معاملات بورس بازگشت .
همایش بین المللی تامین مالی برگزار می شود
نماد برتر- همایش بین المللی تامین مالی با حضور مدیران بازار سرمایه ایران و مدیران چندین نهاد مالی بین المللی ۲۷ بهمن جاری برگزار می شود.
شایعه چاپ اسکناس برای جلوگیری از ورشکستگی بانک‌ها صحت ندارد
نماد برتر- بانک مرکزی در واکنش به شایعه چاپ اسکناس برای جلوگیری از ورشکستگی بانک‌ها اعلام کرد: این موضوع صحت ندارد و خبر جعلی رسانه‌های معاند است .
یک هفته با صنایع بورسی
نماد برتر- بورس تهران در هفته‌ای که گذشت، با رشد ۲ درصدی شاخص کل همراه شد تا بعد از ۴ هفته نزول متوالی، شاهد افزایش ارتفاع نماگر اصلی بازار سهام باشیم.
دلار کاهشی شد
نماد برتر - شاخص دلار ۰.۱ درصد پایین رفت.
کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران» به کتابخانه سازمان بورس رفت
نماد برتر- در این کتاب به معرفی انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران شامل اوراق قرضه، اوراق صکوک اجاره، اوراق صکوک مرابحه، صکوک استصناع، صکوک مشارکت و اوراق منفعت پرداخته شده است.
سرمایه گذاری خارجی ۱.۴ میلیارد دلاری با صدرنشینی ۴ کشور در ۹ ماه
نماد برتر- وزارت صنعت از سرمایه گذاری خارجی ۱.۴ میلیارد دلاری در ۹ ماهه سال جاری با صدرنشینی آلمان، چین، ترکیه و انگلستان خبر داد.
رکوردهای قیمت بالاتری در بازار طلا شکسته خواهد شد
نماد برتر- طلا سال ۲۰۲۰ را با رشد قیمت ۲۵ درصدی به پایان برد که بزرگترین رشد قیمت سالانه این فلز ارزشمند در یک دهه گذشته بود.
شرط چاپ مقاله برای دفاع از رساله دکتری حذف شد
نماد برتر- هیات عمومی دیوان عدالت اداری شرط چاپ یک مقاله علمی – پژوهشی مستخرج از رساله دکتری برای دفاع از پایان نامه خلاف قانون دانست و آن را ابطال کرد.
دلار ۲۰۲۰ را صعودی تمام کرد
نماد برتر- ارزش دلار مقابل بسیاری از ارزهای جهانی افزایش یافت.
کدام کالاها بیشتر احتکار شدند؟
نماد برتر- طی اّبان ماه سال جاری، ۳۰۱ انباردار متخلف به اتهام اختفاء، احتکار و عدم اعلام موجودی کالا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و به طور کلی بعد از ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها تاکنون، کالاهای اساسی شامل برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی و انواع شوینده و بهداشتی بیشترین ارزش ریالی کالای مکشوفه در استان‌ها را تشکیل می‌دهد.
وعده همتی به حمایت از بازار سرمایه / وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.  به گزارش پایگ
نماد برتر- رییس بانک مرکزی با اشاره به نهایی شدن ادغام بانک‌های نظامی، رایزنی برای خرید واکسن کرونا، پیش بینی آینده بازار ارز، وضعیت سود بانکی و اثر بر بورس وعده داد این نهاد از بازار سرمایه حمایت خواهد کرد.
تراز تجاری مثبت است/ چک حامل در ایستگاه پایانی
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه شرایط جدید در صدور چک را به تدریج اجرا می کنیم خاطرنشان کرد: از اواخر این ماه مردم می توانند به روش های جدید چک صادر کنند. بر همین اساس، از ۲۲ آذرماه چک در وجه حامل، به طور کلی حذف خواهد شد.
آغاز دور جدید صعود طلای جهانی
نماد برتر- نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نشان داد که بازار طلا ممکن است شاهد رشد بیشتر قیمتها در کوتاه مدت تحت باشد.
کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» به کتابخانه سازمان بورس رفت
نماد برتر- «چنگال اندروز» ارتباط ریاضی بین سه نقطه چرخش پشت هم است که می‌تواند نشان‌دهنده برآیند نیروهای وارد بر قیمت باشد و به کمک این ابزار می‌توان ستاپ‌های معاملاتی با احتمال موفقیت زیاد را در بازارهای مالی مختلف طراحی کرد.