20:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیامدهای جنگ تجاری

سودای نفتی دست نیافتنی سعودی‌ها
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی با این امید که قیمت نفت به ۸۰ دلار در هر بشکه بازگردد، حاضر شده است ماه میلادی جاری تولیدش را به میزان بیشتری کاهش دهد.
برند ایرانی در جهان چه جایگاهی دارد؟
پایگاه خبری راد: موسسه "برند فایننس" اعلام کرد برند ایرانی در رده چهل و چهارم باارزش‌ترین برند جهان قرار دارد.
طلا با افزایش تقاضا گران شد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه که بازارهای سهام آسیایی روند کاهشی خود را از سرگرفتند و سرمایه‌گذاران همچنان نگران پیامدهای جنگ تجاری آمریکا و چین بودند، افزایش پیدا کرد.
چین اوراق قرضه مبتنی بر دلار صادر می‌کند
پایگاه خبری راد: چین اعلام کرد ۱۲ بانک داخلی و خارجی، عملیات صدور اوراق قرضه مبتنی بر دلار این کشور را آغاز خواهند کرد.
دلار مجددا صعودی شد
پایگاه خبری راد: در اولین روز از معاملات هفتگی بورس‌های جهانی، دلار بار دیگر در برابر همتایان خود روند صعودی را در پیش گرفت.
پیامدهای جنگ تجاری به بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا رسید
پایگاه خبری راد: مرکز آمار آلمان در گزارش ماهانه خود اعلام کرد شاخص اطمینان کسب و کار و انتظارات بازار در مقایسه با ماه قبل کاهش یافته است.
واکنش بورس‌های جهانی به جنگ ارزی ترامپ/ عقب نشینی دلار
پایگاه خبری راد: پس از آن که ترامپ اتحادیه اروپا و چین را به راه انداختن جنگ ارزی بر ضد آمریکا متهم کرد، بورس ها در سراسر جهان قرمزپوش شدند.
سخنان رئیس بانک مرکزی آمریکا بورس‌ها را صعودی کرد
پایگاه خبری راد: بورس‌های آسیایی در نخستین واکنش خود به سخنان جروم پاول در کنگره آمریکا که اوضاع اقتصادی این کشور را اطمینان بخش توصیف کرده بود وارد محدوده سبز شدند.
زیان نیم تریلیون دلاری اقتصاد جهان از جنگ تجاری ترامپ
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول هشدار داد پیامدهای جنگ تجاری دولت ترامپ با شرکای تجاری بزرگ این کشور بسیار سهمگین خواهد بود.
دوران شکوفایی بزرگترین اقتصاد اروپا به سر آمد
پایگاه خبری راد: نتایج نظرسنجی از تاجران آلمانی نشان می دهد دوران شکوفایی بزرگ ترین اقتصاد اروپا به سر آمده است و نرخ رشد این کشور متعادل خواهد شد.
صفحه قبل | صفحه بعد