22:39 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلنگ

گذشته تا حال مرگ ببرهای باغ‌وحش وکیل‌آباد
پایگاه خبری راد: پرونده مرگ 8 قلاده ببر در مرحله‌ای تازه‌ افتاده و در آخرین اتفاق، دادستانی مرکز خراسان رضوی نمایندگانی از دامپزشکی و حفاظت محیط‌ زیست استان را احضار کرد.
با هر ساعت قطع برق در البرز سه ساعت آب قطع می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: هیچ روستایی در البرز به دلیل بحران آب در معرض تخلیه قرار ندارد.
بیشتر سفرهای مردم کهگیلویه و بویراحمد برای درمان است
پایگاه خبری راد: شهردار یاسوج گفت: بیشتر سفرهای مردم کهگیلویه و بویراحمد به استانهای دیگر برای درمان است.
خط خشکسالی از پلنگ‌آباد به سد کرج رسید
پایگاه خبری راد: مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: سال 90 خط خشکسالی دقیقاً بر روی پلنگ‌آباد اشتهارد قرار داشت اما امروز این خط بر روی تاج سد کرج قرار دارد.
 پیش از عمیق شدن دوران جنگ اقتصادی شفاف و صریح با مردم سخن بگویم
پایگاه خبری راد: نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ شرایط اقتصادی حال حاکم کشور نشان می‌دهد که تیم اقتصادی دولت نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد. کتمان واقعیت‌ها، سکوت و ندیدن جنگ اقتصادی صرفا چاله را به چاه تبدیل می‌کند.
ته لنجی‌ها تبدیل به معضل منطقه‌ای و ملی شده است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی موضوع ته‌لنجی‌ها را معضلی ملی و منطقه‌ای دانست و گفت: دولت باید در مصوبات خود در این مورد از نظرات نمایندگان جنوب و خبرگان محلی هم استفاده کند.
آخرین وضعیت «ورکان» و « ایران»
پایگاه خبری راد: مدیر کل حفاظت و مدیریت صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آخرین وضعیت «ورکان» (توله پلنگ نر) در «بارجین» از نگهداری «ایران» (یوزپلنگ ماده) در پارک پردیسان خبر داد.
«برق» آرامگاه کوروش را می گیرد
پایگاه خبری راد: یک فعال گردشگری در منطقه پاسارگاد با انتقاد از سوء مدیریت در این میراث جهانی، گفت: آسفالت زیستگاه خرس های قهوه ای و پلنگ ایرانی و نصب تیرهای برق در حریم آرامگاه کوروش، اقدامات فله ایِ مخالف با خواستگاه گردشگری است.
صفحه قبل | صفحه بعد