20:33 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلمب

سرکه ارزان نخورید!
نماد برتر- یک تولیدکننده سرکه از استفاده از اسید استیک تولید شده در صنایع پتروشیمی در برخی واحدهای زیرپله‌ای و کوچک خبر داد که به دلیل داشتن فلزات سنگین سرطان‌زا است و به خریداران هشدار داد که به دنبال سرکه‌های ارزان نباشند؛ چراکه عموما تفاوت قیمت سرکه‌های تقلبی و اصلی ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.
برخورد با خودروهای شماره گذاری نشده در خارج از کارخانه/ مردم احتکار خودرو را گزارش کنند
نماد برتر- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از برخورد پلیس با خودروهای شماره‌گذاری نشده در محیط خارج از کارخانه خبر داد.
استفاده قلیان در قهوه‌خانه ها ممنوع شد!
نماد برتر - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های شهر تهران تا اطلاع ثانوی به علت شیوع بیماری کرونا در کشور خبر داد.
فک پلمب‌ غیرقانونی شهربازی باغ‌وحش صفادشت/ معرفی متخلفان به مقام قضایی
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد تهران به دنبال فک پلمب یک شهربازی توقیف‌ شده، تاکید کرد: بهره‌برداری از تجهیزات بازی که توسط بازرسان استاندارد پلمب شده‌ است، غیرقانونی و تخلف است.
سایت‌های اینترنتی بازار خودرو را به هم ریخته‌اند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو کرج، یکی از علل گرانی خودرو را فعالیت سایت‌های اینترنتی و اعلام قیمت‌های ناعادلانه در این سایت‌ها عنوان کرد.
پلمب سوخت در مرز بازرگان
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مدتی است در مرز بازرگان پلمب سوخت انجام می‌شود، اظهار کرد اما ترک‌ها علاقمند هستند که در ایران سوخت‌گیری و مابه‌التفاوت آن را پرداخت کنند.
پلمب مطب؛ راهی برای اخذ مالیات از پزشکان!
پایگاه خبری راد: مجلس طرحی را برای الزام پزشکان به نصب دستگاه کارتخوان در مطب‌هایشان تصویب کرده است که فقط در صورت نظارت دقیق مأموران سازمان امور مالیاتی و سایر دستگاه‌های نظارتی امکان تحقق دارد. در این راستا دادستانی ایلام نخستین گام را در راستای اجرای این قانون برداشته و دستور پلمب مراکز پزشکی و درمانی فاقد دستگاه‌های کارتخوان را داده است.
شست‌وشوی غیربهداشتی پوشاک در واحدهای غیرمجاز
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی با انتقاد از فعالیت برخی اپلیکیشن‌ها در حوزه اصناف گفت: مخالفتی با فعالیت کسب و کارهای نوین نداریم اما این برنامه‌ها به جای آن‌که رابط مشتری و فروشنده باشند، خود وارد عمل شده و به فعالیت های صنفی می پردازند.
از پلاسکو، آلومینیوم و کاشانی چه خبر؟
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مستضعفان آخرین وضعیت ساخت پلاسکو و ساختمان‌هایی نظیر آلومینیوم و کاشانی را به عنوان بزرگترین ساختمان‌های تحت تملک این بنیاد تشریح کرد. وی در این گفت‌وگو دلایل طولانی شدن پروسه ساخت پلاسکو را بازگو کرد.
فروش لباس همراه با نمادهای شیطان پرستی!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان کرج گفت: فروش لباس همراه با نمادهای شیطان پرستی و مغایر با شئونات اسلامی یکی از دلایل پلمب واحدهای صنفی در کرج است.
رد پای گوشت‌های تنظیم بازار در برخی رستوران‌های البرز
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از پلمب یک رستوران به دلیل عرضه خارج از شبکه گوشت‌های تنظیم بازار در اشتهارد خبر داد.
هر چیزی گران شد آنقدر نخرید تا ارزان شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهم از گرانی استقبال نکنند، خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا مردم برای خرید کالایی که بی دلیل گران شده به سمت فروشگاه‌ها هجوم نمی‌برند و مردم با کنترل خرید خود، به ثبات و کاهش قیمت در بازار کمک کنند.
تاکسی اینترنتی ها رفع پلمپ شدند
پایگاه خبری راد: ۸۰ درصد دفاتر پلمب شده تاکسی‌های اینترنتی فک پلمب شدند.
ساخت پلاسکوی جدید تا مهر ۱۳۹۹
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد معطل هیچ چیز نشده و کار ساختمان جایگزین پلاسکو را با قوت ادامه می‌دهد تا پلاسکو نو به عنوان ساختمانی فاخر ساخته شود.
 31 رستوران محدوده فرحزاد و سولقان پلمپ و تخریب شدند
پایگاه خبری راد: شهردار منطقه پنج با اشاره به تخریب هفت رستوران، پلمب 24 رستوران و دریافت 17 دستور موقت توقف فعالیت در محدوده فرحزاد و جاده سولقان از ساماندهی محدوده فرحزاده ــ سولقان خبر داد.