17:47 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرطرفدارترین

سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید معرفی کرد
پایگاه خبری راد: سامسونگ به تازگی دو گوشی میان رده جدید از سری گلکسی A را معرفی کرده است که برخی از قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار را نیز دارا هستند.
هکرها با یک نرم‌افزار وارد حساب بانکی شما می‌شوند!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که نرم افزار معروف ویرایش محتوای چندرسانه‌ای VSDC به هکرها اجازه ورود و نفوذ به اطلاعات حساب‌های بانکی کاربران را می‌داده است.
۸ اپلیکیشن برتر پخش فیلم در گوشی های اندرویدی
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور و معرفی نرم افزارهای پخش ویدئو در موبایل می‌پردازد که کیفیت و امنیت قابل قبول و مناسبی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد.
استوری اینستاگرامی‌ها پخش شد!
پایگاه خبری راد: به تازگی از سوی کاربران در فضای مجازی گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد برخی از استوری ایسنتاگرام کاربرانی که حساب کاربری خصوصی داشتند، برای افراد غریبه قابل مشاهده بوده است.
واتس‌اپ به جنگ با شایعه پراکنی‌های مجازی می‌رود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ درحال تست یک قابلیت جدید است تا کاربران بدان وسیله بتوانند پیام‌های مخرب و اخبار جعلی در این پلت‌فرم را به سادگی تشخیص دهند.
فیس‌بوک با بچه‌هایش یکی می‌شود
پایگاه خبری راد: مارک زوکربرگ به تازگی تأیید کرده است که شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام و پیام‌رسان واتس‌اپ به زودی ادغام خواهند شد.
گجت‌های هوشمند روی بورس‌تر از همیشه!
پایگاه خبری راد: بازار گجت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی با ۲۷ درصد رشد نسبت به سال گذشته، موفق شده است روند افزایشی و موفقیت قابل توجهی را برای خود به ثبت برساند.
دست‌به‌یکی گوگل‌کروم و فایرفاکس برای ارائه قابلیت‌های بهتر
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دو مرورگر اینترنتی محبوب گوگل کروم و فایرفاکس درحال همکاری با یکدیگر برای ارائه بهتر خدمات انلاین و قابلیت‌های جدید هستند.
خودروهای فراموش شده؛ گران تر می شوند!
پایگاه خبری راد: پیکان ‌سال ٤٦ این روزها در بازار چیزی حدود ٧٠ تا ٨٠‌میلیون تومان قیمت دارد. یک ژیان هم بسته به نوع و سالمی آن، ٢٠ تا ٦٠‌میلیون تومان و لندکروز مدل ٨٢ هم، ٨٥ تا ٢٠٠‌میلیون تومان هم قیمت گذاشته شده است.
چگونگی رمزگذاری روی گوگل‌کروم
پایگاه خبری راد: یکی از راه‌هایی که از دسترسی افراد غریبه و سایر کاربران به تاریخچه جست وجوهای اینترنتی کاربران رایانه جلوگیری می‌کند، رمزگذاری برای مرورگر اینترنتی مورد استفاده آنهاست.
محبوبیت روزافزون سرویس‌های استریم آنلاین موسیقی
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده، تعداد آهنگ و موسیقی‌های آپلود شده در سرویس استریم آنلاین ساندکلاد (SoundCloud) به بالغ بر ۲۰۰ میلیون رسیده است.
بهترین سرویس پخش آنلاین موسیقی در جهان رکورد زد
پایگاه خبری راد: سرویس استریم موسیقی آنلاین اسپاتیفای از رکورد جدید خود خبر داده و اعلام کرده است که برای نخستین بار در تاریخ فعالیت خود موفق شده سود عملیاتی خود را به ۱۰۷ میلیون دلار برساند.
ادامه کاهش وابستگی کشورها به دلار آمریکا
پایگاه خبری راد: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که کشورهای جهان تا پایان نوامبر، ۱۰۵ میلیارد دلار از اوراق قرضه در اختیار خود را به فروش رسانده‌اند.
کاربران کدام کشورها بیشتر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: واتس‌اپ که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، توسط کاربران در جهان از استقبال بی‌نظیری مواجه شده است.
 آپارتمان‌های پرطرفدار در تهران
پایگاه خبری راد: در حالی که معاملات مسکن در تهران ۶۴ درصد کاهش یافت، قیمت‌ها رشدی بالاتر از ۹۰ درصد را پذیرا بود.