20:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پتروشیمی مبین

عرضه‌های اولیه « شستا » ادامه دارد/ پالایش ستاره خلیج فرابورسی میشود
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تداوم عرضه‌های اولیه شستا در سال ۹۹ خبر داد. بورس تهران نیز تازه ترین اقدامات پذیرش سهام جدید را اعلام کرد.
بورس در مدار رشد همراه با ریسک های سیستماتیک
پایگاه خبری راد: ارزش معاملات بورس و فرابورس ایران امروز به حدود 1400 میلیارد تومان رسید که نسبت به روزهای ابتدایی سال عدد بالایی است. نمادهای شاخص ساز در گروه خودرو، فلزات اساسی در کنار برخی از نمادهای بانکی و نفتی بازار را در دست گرفتند. نماگر اصلی بازار در پی این تحرکات کانال 188 هزار واحدی را شکست.
بورس کم‌رمق ماند
پایگاه خبری راد: امروز نیز در بسیاری از سهم‌های بزرگ، عرضه‌ها از تقاضا پیشی گرفت. در نهایت با وجود افزایش ۱۰۸ واحدی نماگر اصلی بازار شاخص کل هم وزن ۱۷ واحد افت کرد.
شاخص بورس ریزش کرد
پایگاه خبری راد: امروز بازار سهام شاهد کاهش قیمت‌ها در بسیاری از گروه‌های شاخص‌ساز شد؛ به طوری که فشار عرضه در نهایت بیش از ۱۵۰۰ واحد نماگر اصلی بازار را کاهش داد. فلزات اساسی، بانکی‌ها و معدنی‌ها بر شاخص کل تاثیر بسزایی داشتند.
بورسی‌ها شاهد کاهش نقدینگی پایان سال
پایگاه خبری راد: در معاملات بازار سهام امروز بانکی‌ها، فلزی‌ها و خودرویی‌ها در کنار برخی از سهم‌های پالایشی و پتروشیمی جهت حرکت شاخص کل را در دست گرفتند و در نهایت نماگر اصلی رشد ۲۰۶ واحدی را تجربه کرد.
داد و ستد بزرگان بورس کم شد
پایگاه خبری راد: علیرغم افت فزاینده قیمت‌ها از ابتدای هفته جاری در بورس تهران، امروز شرایط متفاوت بود و قیمت‌ها با رشد آرامی مواجه شد. اما کاهش نقدینگی در هفته‌های انتهایی سال و کم تحرکی سهامداران عمده به دلیل همین کمبود نقدینگی کلیت بازار را با رکود نسبی مواجه کرده است.
قیمت ها در بورس بر خلاف فرابورس رشد کردند
پایگاه خبری راد: امروز سهم‌هایی درگروه محصولات شیمیایی و معدنی در کنار برخی از سهم های بانکی و حمل و نقل بیشترین تاثیر را روی نوسات شاخص بازار سرمایه داشتند؛ این معاملات سبب شد شاخص کل بورس ۱۰۰ واحد رشد کند و شاخص فرابورس افت ۲.۸۸ واحدی را شاهد باشد.
قیمت‌ها در بورس بار دیگر با رشد مواجه شد
پایگاه خبری راد: امروز شاخص کل بورس نسبت به روزهای گذشته با رشد فزاینده‌ای روبرو شد، به طوری که بعد از مدت‌ها تا نزدیکی کانال ۱۶۵ هزار واحدی پیش رفت. معدنی ها و فلزی ها امروز جزو گروه های پیشرو بودند.
لیست جدید تحریم ها و پتروشیمی مبین
پایگاه خبری راد: آمریکا لیست بلندبالایی از شرکت ها و اشخاص تحت تحریم را منتشر کرد که مشاهده نام برخی شرکت‎ها عجیب به نظر می رسد. بررسی اثرات تحریم بر شرکت پتروشیمی مبین نتایج جالب توجهی به همراه دارد.
رشد سهام‌ خودرویی‌ها علیرغم افت شاخص
پایگاه خبری راد: خودرویی‌ها امروز برخلاف اکثر گروه‌های بورسی برای دومین روز پیاپی در بورس تهران صف خرید را شاهد بودند. این در حالی است که شاخص کل ۷۲۴ واحد افت کرد و در نیمه کانال ۱۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.
آسمان بورس دوباره ابری شد
پ‌ایگاه خبری راد: با این‌که بازار سهام روز گذشته چندان تغییری در شاخص را شاهد نبود، اما امروز یک بار دیگر با ادامه روند کاهش قیمت‌ها نماگر اصلی شروع به افت کرد.
خودرویی‌ها خلاف جهت بازار سهام رشد کردند
پایگاه خبری راد: بازار سهام امروز نیز شاهد اصلاح قیمت‌ها در بسیاری از نمادها بود. در عین حال خودرویی‌ها امروز توانستند از رشد مطلوبی برخوردار باشند هرچند که این رشد چندان پایدار نیست.
فعالان بازار سهام چشم به تصمیمات کلان اقتصادی
پایگاه خبری راد: امروز بازار سهام نسبت به هفته‌های گذشته با هیجان کمتری مواجه بود. به‌طوری که شاخص کل تنها ۲۰۳ واحد رشد کرد، هرچند که همچنان فعالان بورس به تصمیمات کلان اقتصادی مخصوصا در حوزه ارز و طلا چشم دارند.
بازار سهام تشنه نقدینگی/ سهام نفتی‌ها و خودرویی‌ها در حال کاهش
پایگاه خبری راد: در حالی که بورس تهران شاهد رشد آرام قیمت سهم‌هاست، شرکت بورس تصمیم گرفته تا با یک عرضه اولیه جدید نقدینگی را در بازار افزایش دهد. امروز علیرغم رشد شاخص بیشتر سهم‌ها، در گروه خودرو و نفت شاهد افت قیمت بودیم.
رشد همراه با احتیاط قیمت‌ها در بورس تهران
پایگاه خبری راد: قیمت‌ سهام در بورس تهران امروز نیز با رشد مواجه شد؛ هر چند که این رشد، بسیار آرام و با احتیاط بود و نمی توانست برای سرمایه‌گذاران موقعیت سرمایه‌گذاری ویژه ای را فراهم کند.