11:07 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وعده دولت

ویلاهای تفریحی و خانه‌های خالی باید مالیات بدهند
پایگاه خبری راد: به گفته اتحادیه املاک خانه‌های خالی از خرداد ماه مشمول پرداخت مالیات می شوند.
نماد بانک پارسیان فردا بازگشایی می شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک پارسیان از بازگشایی نماد این بانک در بورس در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند و همچنین از افزایش سرمایه بانک پارسیان در سال آینده خبر داد.
لایحه جدید مدیریت خدمات کشوری در انتظار چکش‌کاری مجلس
پایگاه خبری راد: گرچه پس از کش و قوس فراوان در نهایت لایحه جدید خدمات کشوری حدود یک ماه پیش از سوی دولت به مجلس تقدیم شد ولی کماکان کارشناسان این نقد را علیه این لایحه مطرح می‌کنند که آنگونه که انتطار می‌رفت این لایحه کارآمد نیست و مثلا در بحث استخدام‌ها هنوز تدابیر لازم اندیشیده نشده، ‌مجلس ولی می‌گوید تلاش خود را خواهد کرد که لایحه جدید چکش‌کاری شده و ایرادات قانون قبلی در آن برطرف شود.
چرایی هجوم مردم به بازار ارز
پایگاه خبری راد: با وجود تحلیل‌های متفاوتی که در مورد بازار ارز مطرح است و از سویی دیگر اعلام نظرها و وعده‌هایی که از سوی مسئولان دولتی و بانکی در رابطه با کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها وجود دارد، در حال حاضر بازار به سمتی می‌رود که آینده مشخص و با ثباتی از سوی کارشناسان برای آن قابل تصور نیست، مگر آنکه عوامل اثرگذار موجود تعدیل شود.
تفاوت های سن فرسودگی خودرو در ایران و جهان
پایگاه خبری راد: آلودگی هوا در حالی هنوز هم نفس ایرانی‌ها را تنگ کرده است که یکی از عوامل اصلی این بحران، خودروها به‌خصوص مدل‌های فرسوده سبک و سنگین به حساب می‌آیند.
بهره‌برداری از راه‌آهن «قزوین-رشت» تا پایان سال
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی از تعهدات دولت اجرای ۹۱۹ کیلومتر شبکه ریلی است، اعلام کرد: راه‌آهن «قزوین - رشت» امسال به اتمام می‌رسد و آماده عبور قطار می‌شود.
سرنوشت کسب‌وکارهای نوپا از "تکاپوی" دولت تا موانع و محدودیت
پایگاه خبری راد: فضای اینترنت امروزه خود بازاری در حال رشد برای انجام معامله تولیدات صنعتی و کشاورزی و حتی اشاعه تولیدات محتوایی و فکری شده است؛ امری که خاصیت تجاری این فضا و شکل‌گیری کسب و کارهای نوپا را روز به روز برجسته‌تر می‌کند.
۳۰۰۶ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شد
پایگاه خبری راد: در جریان افتتاح ۳۰۰۶ واحد مسکن مهر شهر پردیس که صبح امروز انجام شد، مدیرعامل عمران پردیس از سرعت پایین ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی گلایه کرد.
وعده دولت و مجلس برای افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ایران
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از وعده دولت و مجلس برای افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ایران خبرداد.
صفحه قبل | صفحه بعد