23:46 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وضعیت تحریم

هاتگرام و طلاگرام امروز فیلتر می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: در حالی که پس از اعتراض به فعالیت نسخه‌های فارسی تلگرام، اعلام شد که این اپلیکیشن‌ها تا نیمه شهریورماه فرصت دارند به پیام‌رسان‌های کاملا بومی تبدیل شوند، اکنون که این موعد سر رسیده، به نظر می‌رسد هنوز امکان تفکیک این نسخه‌ها از تلگرام اصلی فراهم نشده است.
تصویب طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در کمیسیون حقوقی و قضایی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تصویب طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در این کمیسیون خبر داد.
گوشه‌ای از فسادهای رخ داده پس از تک نرخی شدن دلار
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان با اشاره به فسادهای صورت گرفته در پی تک نرخی شدن ارز و اختصاص دلار ۴۲۰۰ تومانی به همه کالاها گفت: به عنوان مثال برخی سوداگران با ارز دولتی عدس وارد و از طرف دیگر آن را برای دریافت ارز صادر می‌کردند!
رکورد جدید واردات نفت هند از ایران
پایگاه خبری راد: واردات نفت هند از ایران با وجود تهدید تحریم‌های جدید آمریکا، در ماه مه حدود ۷۰۵ هزار بشکه در روز افزایش داشت که بالاترین حد از اکتبر سال ۲۰۱۶ به این طرف بود.
گزارشی از تلاش مدیران شرکت فرودگاه‌ها در صنعت هوایی کشور
پایگاه خبری راد: رئیس هیئت‌مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت با انتشار گزارشی مسئولیت‌پذیری مدیران شرکت فرودگاه‌ها و تلاش‌شان بر بازگشت آرامش و ایمنی به صنعت هوانوردی کشور را ستود.
ریشه خودروسازان اروپایی در ایران عمیق است
پایگاه خبری راد : خودروسازان اروپایی به خصوص شرکت های فرانسوی ریشه عمیقی در ایران دارند بطوریکه پژو امروز با قبل از برجام خیلی متفاوت است.
ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها بزرگترین چالش بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: در حالی که هنوز روش ارزش‌گذاری مشخص و قابل استنادی برای استارتاپ‌ها و عرضه آنها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارتاپ‌ها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند و می‌گویند سرمایه گذار خارجی قسمتی از سهامشان را با چنین ارقامی خریده است. آن‌ها می خواهند با چنین ارزش‌هایی وارد بازار سرمایه شوند، اما عده‌ای معتقدند این ارزشگذاری‌ها نادرست است و آن‌ها سرمایه خارجی جذب نکرده‌اند.
صفحه قبل | صفحه بعد